Basenji vauvoja, kennel Sanjaras // SYNTYNYT
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Varattu. Juu ei mitään kiirettä kunhan nyt joskus ne tulee :D
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viestit: 2577
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:56 am
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Mulle Joy (: Olit merkannut mulle vahingossa tuon Enigma, vaikka mialle piti se tulla?
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Ok, varattu!
Oho :D mitäköhän mietin kun merkkasin tollai :D??
Oho :D mitäköhän mietin kun merkkasin tollai :D??
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä sait luvat? :--)Shiroi kirjoitti:Sain sittenkin kuvaluvat, mutta en vaan tiedä onko jollain muulla jo luvat tuolta. Voisin mä kuitenkin sen pennun huolia jos vain vielä käy, laitan sille sitten vaikkapa pivikot jos löytyy samat kuvat jostain muualta.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Okkei :)
Uros vai narttu?
Mihin kenneliin?
ja hiukan kisautuksesta jos kerrot :D?
Uros vai narttu?
Mihin kenneliin?
ja hiukan kisautuksesta jos kerrot :D?
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
mia, oikohan se ollut Behukai tai joku muu sen tapanen...?
cocoa, ääh mä haluun molemmat x') Muttaah ehkä mä uroksen ottasin. Poika tulisi juuri kaksi vuotta pyörineeseen Afterglowiin (linkki ak'ssa) Kisautus on suhteellisen aktiivista ja lajeina voisi toimia ainakin toko, koiratanssi ja hieman kuvista riippuen näyttelyt. Muiden koirien kanssa ollaan harrastettu mm. gilityä ja flyballia joten niitä ehkä kokeillan myös jossain vaiheessa.
cocoa, ääh mä haluun molemmat x') Muttaah ehkä mä uroksen ottasin. Poika tulisi juuri kaksi vuotta pyörineeseen Afterglowiin (linkki ak'ssa) Kisautus on suhteellisen aktiivista ja lajeina voisi toimia ainakin toko, koiratanssi ja hieman kuvista riippuen näyttelyt. Muiden koirien kanssa ollaan harrastettu mm. gilityä ja flyballia joten niitä ehkä kokeillan myös jossain vaiheessa.
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Ok, hyvältä kuulostaa :)
Mulla on luvat myös kyseiseen kenneliin...
Pennut syntyvät viikolla 31.
Mulla on luvat myös kyseiseen kenneliin...
Pennut syntyvät viikolla 31.
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
no hmm... mitä kuvia sulla on tuolta käytössä? /ot
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
No eipä oikein mitään :) eli ihan vapaas ti saat mun puolesta sieltä kuvia käyttää!
kasvatillani Sanjaras Amigo on tuo kuva käytössä (suvilla myös siis luvat)
kasvatillani Sanjaras Amigo on tuo kuva käytössä (suvilla myös siis luvat)
-
Lilja
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2269
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
- Viesti:
-
Shiroi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 721
- Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Ai nimi unohtu, mulle vois tulla toi Glow
-
Lilja
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2269
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 4:20 pm
- Viesti:
-
cocoa
- Sumopainija
- Viestit: 1230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:41 am
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Laitoin tuonne että viikolla 31. eikös se ole seuraava viikko.
tarkka aika on 28.7.
tarkka aika on 28.7.
- Emine
- Kriisissä
- Viestit: 861
- Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 8:04 am
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Basenji vauvoja, kennel Sanjaras
Mun kuvaluvat ainakin näkee täältä Nauriksen copyright -sivulta :--)Amyaki kirjoitti:Ihan tälleen btw, mistä ootte ajatellu ottaa kuvat? Ettei tulis samoja...

