Kääpiövillakoiria Canichesta. - SYNTYNEET

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Kääpiövillakoiria Canichesta. - SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Nyt olisi jälleen tarjolla pieniä kääpiövillakoira palleroita aktiivisiin ja huolehtiviin koteihin. Ollaan mietitty vielä Rebecan kanssa tämän nartun kisauttamista hieman lisää, sillä saadut tulokset eivät ole vielä päätä huimaavia. Villakoirahan on yksi hieman harvinaisemmista roduista ja sen takia päätettiin aloittaa villakoirista kiinnostuneiden turrien kyselemisestä, eli tämä on vasta kyselyä onko pentueelle ylipäätään yhtään kiinnostusta. Eli pentue ei ole tulossa heti, mutta varaus listan täyttymisen mukaan aikaistamme ehkäpä pentueen syntymistä. Villakoiran kanssa pystyy harrastamaan monipuolisesti, vaikkei omaakkaan pk-oikeuksia. Villakoira soveltuu lajiin kuin lajiin nopean oppivuutensa ansiosta, Tottelevaisuuskoulutuksesta vauhdikkaaseen agilityyn ja siitä koiratanssiin. Villakoira on monipuolinen ja aktiivinen koira, joka kaipaa runsaasti virikkeitä ja sen vuoksi toivomme, että tuleva koti olisi aktiivinen kisauttaja, eikä vaan yhden lajin kisauttaja. Mitä monipuolisemmin harrastaa, sen parempi. Lue tarkasti vielä Kasvatus-osion. ( Olemassa on myös jo B-pentueelle oma sivu) Otamme tähän pentueeseen varauksia vastaan kolme suvun yleisyyden vuoksi. Otamme kuitenkin kaksi henkilöä varasijalle, mikäli joku varaajista peruu pennun hankkimisensa tästä pentueesta. Pennun värin saa itse päättää, eli kaiken(hyväksytyn)värisiä villakoiria on mahdollisuus syntyä pentueeseen.

Tälläkertaa pentueen emäksi on valittu Jääkyyneleen kasvatti, hieman suvullisempi koira BH TK3 vFIN & vDK & LT & vBEL MVA vLUXJW-09 vLTW-09 Jääkyyneleen Väärinkäsitys, kutsumanimeltään Natja. Natja on aprikoosin värinen kääpiövillakoira narttu, joka on jo jonkin laisen tittelirivistönkin omaava upea neiti. Ennen pentuetta tavoitteena ainakin vielä tokovalion- arvo ja pari vkumaa agilitystä. Maastoesteestä pari MEKUMAA on jo hankittu, mutta valioksi asti tuskin ennen pentuetta keretään. Suvun yleisyyden takia pentueen isäksi on tällä kertaa valittu ruskea evm-uros Stepmaker's Evolutionary Road.

Lupaavin pentu lupaavimmalle sijoituspentua tahtovalle omistajalle luvutetaan sijoituspentu. Tästä pentueesta sijoitamme vain uroksen, jolla myöhemmin teetetään pentue Canichen nimen alle. Omistajaa tulemme auttamaan kaikin mahdollisin tavoin, jotta myöhemmin saamme koiralle mahtavan pentueen lupaavia harrastuskoiria.

Pentue olisi tulossa kesän lopussa, heinäkuun lopussa, tai elokuun alussa, riippuen tietenkin varauksista. Mikäli sinua hiemankin kiinnostaisi pieni puudeli pihalle ja kisakentille pyörimään, ilmaise kiinnostuksesi.

Nimet
Kaikki nimet käyvät kummallekkin sukupuolelle.

Caniche Boom Buhuri
Caniche Boom A-Ha
Caniche Boom TF
Caniche Boom Ha Ha Ella
Caniche Boom Plopp
Caniche Boom Kismet
Caniche Boom Gaisha
Caniche Boom Hershey's
Caniche Boom Ritter
Caniche Boom Fazer
Caniche Boom Jim
Caniche Boom Dacapo
Caniche Boom Bumtsi
Caniche Boom CaBoom
Caniche Boom Co-Co
Caniche Boom Calienta Ciel
Caniche Boom Kinder
Caniche Boom Decer
Caniche Boom Drifter
Caniche Boom Flace
Caniche Boom Tracer
Caniche Boom Lion
Caniche Boom Revels
Caniche Boom Cha-Cha

Varaukset (alustavia) 2/3
Caniche Boom Calienta ( Haly ), narttu - Ciel
Caniche Boom Ha Ha ( Coming home ), uros keskikokoinen - Ella sijoitus
Caniche nimi ( minne ), skp - varaaja

Varalla 0/2
Caniche nimi ( minne ), skp - varaaja
Caniche nimi ( minne ), skp - varaaja
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Nimiä on nyt valittavana ja omiakin Caniche Boom- alkuisia nimiä saa ehdottaa.
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Eikö tosiaan ketään kiinnosta pieni puudelivauva ? 8(
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

nostoja taas..
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Vieläkin..
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Oliskos varaajilla jotain syntymäaika toivomuksia? Elokuun alulle menee, oliskos joku 10 pvä?

Pentuja saa vielä varata pentujen syntymäpäivään asti, joka ei siis ole vielä varma. Ja tahtoisko jompi kumpi varaajista sijoitukseen pentunsa? Mietittiin Rebecan kanssa, että tästä pentueesta sijoitetaan vain uros mutta mikäli Ella ei tahdo ( tahtooko? ) sijoitukseen, oisko vaikka Cielkiisa halukas ottamaan sijoitukseen ?
Avatar
Ella
Keilapallo
Viestit: 2418
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 4:05 pm

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Ella »

Mulle kelpaa kyllä vallan mainiosti tuo uros sijoitukseen, no problem. :)
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Nojee ! Sitten lähtee Ellalle sijoitus, koska oltiin muutenkin jo mietitty, että mikäli vaan jonkun uroksen omistajalla on halukkuutta niin mielummin uros lähtee sijotukseen. ;)
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja jannu »

// OT pisti tajuttomista silmään, että juniorikoira ei voi saada cacibia vaikka kisaa juniori luokassa .--D
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Joo muistin ton itsekkin ja otan varmaan noi cacibit pois, kunhan päivittelen seuraavan kerran.
Avatar
Kemppu
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1141
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:13 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Kääpiövillakoiria Canichesta.

Viesti Kirjoittaja Kemppu »

Nyt sais sitten alkaa tehdä sivuja ja kisailemaan, koska nyt on pennutkin sitten syntyneet ! ;)
Vastaa Viestiin