Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009
Selvä! NIMET!
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009
OI MÖTIKÖIDEN BIISEJÄ! <3_<3 Ihanaa! Yritäppäs nyt vaan sitten varata noista joku. Veit itse kyllä kivoimman, mutta oisko mahdollista saada Wreck Me? : D
Pidemmän!
Pidemmän!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Edite
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 7:15 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Mulle Planet Boom by Canyon Coyotes
edit. Mä tykkään enemmän pidemmästä :-)
edit. Mä tykkään enemmän pidemmästä :-)
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Sikko, sulle se nimi. Aluksi ajattelin Paramore pentuetta, mutta oli kiinnostavampia nimiä sitten tarjolla.
Edite, selvä juttu.
Vielä redeltä odotellaan nimeä. Sivuja saa alkaa tekemään jo, mikäli haluatte. Kumman loppupäätteen haluatte, pitemmän vai lyhyemmän? Editoikaa edellisiin viesteihin vaikkapa ;D
Eli se on siis pitempi ;D
Edite, selvä juttu.
Vielä redeltä odotellaan nimeä. Sivuja saa alkaa tekemään jo, mikäli haluatte. Kumman loppupäätteen haluatte, pitemmän vai lyhyemmän? Editoikaa edellisiin viesteihin vaikkapa ;D
Eli se on siis pitempi ;D
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
rede
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 436
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:25 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Miulle voisi varata Sticky Sweetin.
//Saanen esitellä [sivut muovautuvat tässä aikojen kuluessa ja voi olla, että kuvat pienenee hieman niin eivät näyttäisi noin höttöisiltä] Oodin.
Oli kerrankin viitseliäisyyttä tehdä pikaiset sivut.
//Saanen esitellä [sivut muovautuvat tässä aikojen kuluessa ja voi olla, että kuvat pienenee hieman niin eivät näyttäisi noin höttöisiltä] Oodin.
Oli kerrankin viitseliäisyyttä tehdä pikaiset sivut.
Parisuhde ononnellinen, kun tietää, mistä irtokarkeista toinen pitää.
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Riittikin esittäytyy! Luonne tulee kunhan saan sopivan inspiraation siihen. (--8
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
rede kiitokset.
Sikko kiitos myös sinulle. Sivuilla lukee Jojon nimi Castanhal Coyote vaikka ötökkä on Castanhal Koyote ;D
// HOX! Jojo on nyt myös Suomen muotovalio.
Sikko kiitos myös sinulle. Sivuilla lukee Jojon nimi Castanhal Coyote vaikka ötökkä on Castanhal Koyote ;D
// HOX! Jojo on nyt myös Suomen muotovalio.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
I know, hoksasin sen jälkeenpäin! :--D Pitääpi korjata.Kendra kirjoitti:rede kiitokset.
Sikko kiitos myös sinulle. Sivuilla lukee Jojon nimi Castanhal Coyote vaikka ötökkä on Castanhal Koyote ;D
// HOX! Jojo on nyt myös Suomen muotovalio.
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Kysymykseen vastauksia?
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
- Sikko
- Floodari
- Viestit: 3256
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:20 pm
- Paikkakunta: Tamperse
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Ööää mää voin hoitaa ite ainaskin!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Hoitakaa ite :D Editeltä kaivataan vielä sivuja.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose
-
Edite
- Alkupalat
- Viestit: 9
- Liittynyt: Ma Heinä 20, 2009 7:15 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Juu, sivut saat pian. Koira pääsee siis tänne : XD
-
Miria
- Alkupalat
- Viestit: 19
- Liittynyt: Ma Heinä 27, 2009 6:42 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
ot. mut sama kasvatus sivun teksti kuin täällä?
ONNELLISUUS EI OLE PÄÄMÄÄRÄ,
- SE ON TAPA MATKUSTAA
- Kendra
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5890
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:19 pm
Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet
Miria kuin niin? Mulla on Canyon Coyotes ollu vuodesta 2008 kuten Jojon sivut todistavat.
- It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
Except for me, I do it like I got nothing to lose

