KV 11.7 (KRE) // KAIKKI TULOKSET TULLEET
-
- Höpsö veitikka
Re: Ella, Jerry ja Pilvi esittää: KV 11.7 (KRE)
Jos mä oikein jaksan tähän vuorokauden aikaan muistella, nii eikös ROP-koira kisaa sit ryhmäkisassa?
Ranskanbulldoggeissa olis meinaan toi New Tattoo of WTC(ERI1 PN1 ROP SERT CACIB) linkittä(RYP-tuomari ei voi ottaa koiraa mukaan RYP-voittajien valintaan?).
No anyways, mikäli sitä linkkiä tarvitaan:
n. <a href="http://whitetrashcircus.webs.com/Luna.htm" target="new">New Tattoo of WTC</a><br>
Koira on siis ranskanbulldoggi, kisaa AVO'ssa.
Ja öö mitä ihmettä, mun Betteni on shelttien ROP? :o
Ranskanbulldoggeissa olis meinaan toi New Tattoo of WTC(ERI1 PN1 ROP SERT CACIB) linkittä(RYP-tuomari ei voi ottaa koiraa mukaan RYP-voittajien valintaan?).
No anyways, mikäli sitä linkkiä tarvitaan:
n. <a href="http://whitetrashcircus.webs.com/Luna.htm" target="new">New Tattoo of WTC</a><br>
Koira on siis ranskanbulldoggi, kisaa AVO'ssa.
Ja öö mitä ihmettä, mun Betteni on shelttien ROP? :o
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Pohjasakan hämmentäjä
^ ROPit kisaa juu RYPissä.
Mä olen nyt (hiljattain) tuomaroinut kolmosen, nelosen, kympin ja EFR, vielä tuomaroimatta muutama rotu vitosesta. Tuomaroin ne ensin ennen kun laitan mitään tuloksia. Luultavasti ylihuomenna saan tulokset lisättyä :)
Mä olen nyt (hiljattain) tuomaroinut kolmosen, nelosen, kympin ja EFR, vielä tuomaroimatta muutama rotu vitosesta. Tuomaroin ne ensin ennen kun laitan mitään tuloksia. Luultavasti ylihuomenna saan tulokset lisättyä :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Multa on edelleen tulossa ne suomenlapinkoirat, kuten Pilvin kanssa sovittiin :)
- jannu
- Kanada
Huomasin tarkemmin tutkiessa että kultaistennoutajien PU3 pitäisi saada SERT, koska osallistujia on yli 20 ja PU2 on valio. Mahdollista korjata?
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
-
- Floodari
Ei mulla muuta, kuin että kuutosen ryppi puuttuu, vaikka kaikki rodut on tuomaroitu saman henkilön toimesta.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Kyselinkin juuri äsken että koska kutosen RYP menee koska tuomaroitu on ;) Eiköhän se kohta sielä ole. Samoin tuomaroin Pehkon vitosen rodut ja labbikset.
-
- Pohjasakan hämmentäjä
En nyt tahdo hoputtaa, mutta millois loppujenkin (erityisesti porokoirien kun vielä oma koira on siellä) tulokset tulee?
edit. kiitos informoinnista
edit. kiitos informoinnista
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Pohjasakan hämmentäjä
^ Mulla on malamuutit ja porot tuomaroitu, basenjit puolessa välissä. Tuomaroin loppuun varmaan tänään. Joka tapauksessa mun tulokset tulevat sivulle kaikki samaan aikaan.
-
- Analysaattori
Re: KV 11.7 (KRE) //TUOMARIA BIS-KASVATTAJALLE!
KAIKKI TULOKSET TULLEET. Suuret kiitokset tuomareille tuloksista sekä onnea menestyneille!