Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

^ se on narttu :--D VSP on ainoa uros, jos oikeen muistan. Urosten kehien aikaan taisin olla just aussieita kahtelemassa.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Iivi »

^No jos voisin tuon kuvan saada palkaksi siitä piirtämästäni bordercolliesta? :)

//Selvä, kiitoksia! :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Netry
Vuohenruokaa
Viestit: 1741
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 12:44 pm
Paikkakunta: Ähtäri
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Netry »

^ juu kyllä sopii :) mulla on kyllä se luonne toisella koneella sille yhelle koiralles, mutta toinen kone ei aukea ni en saa sitä ulos sieltä ;s toi kyllä lupas saada ton koneen korjattua mahollisimman pian. Kuvan ottajaksi sitten Netry, ja linkki säpöön (norruska @ gmail.com) :)
Nettah
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 165
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 4:26 pm
Viesti:

Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?

Viesti Kirjoittaja Nettah »

Kiva että saatte noita kuva-asioita hoideltua :--D

huomenna sitten pentujen syntymäpäivä :----)
Koirat ovat minulle elämä, entä sinulle?
Vastaa Viestiin