Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Olisi mukavaa, jos pentua harkitsevat lukaisisivat tämän sivun läpi, mutta koska se on loppujen lopuksi aika jaarittelua, niin tiivistetäämpä vähän:
- Haluan kasvateilleni rakastavan ja pitkäaikaisen, mieluiten lopullisen kodin. En tahdo kasvattaa pentuja, jotka joutuvat kiertoon!
- Jonkinlainen sivu/kisanäyttö olisi suotavaa, muttei pakollista
- En vaadi paljon kisautusta (yksi kisa kuussa on aivan riittävä määrä, mutta toki aktiivisuus on aina plussaa)
- Voin myydä pennun myös kisaamattomaan kotiin, jos se pääsee mukaan hoitajatoimintaan tai kirjoitat itse vaikkapa päiväkirjaa silloin tällöin mitä koiran kanssa puuhataan
- Pentuesuunnitelmista on tiedoitettava kasvattajalle
- Kuulumisia vähintään pari kertaa vuodessa, kiitos (mitä useammin, sen parempi! ;))
- Jos aikasi ei enää riitäkään kasvatilleni, palautat sen minulle
A-PENTUE: TERNEN GLACIER x WOLFTAME'S STEP CHANGE
Isä on oma rakas koirani BH Jk3 Hk2 vFIN KVA* vFIN JVA* vKTV* Tk3 RH-F A Ternen Glacier. Tämä Susitytön mahtava kasvatti on ensimmäisen virtuaalikoirani, BH Hk3 Jk3 vFIN KVA vFIN JVA vFIN TVA vAVA* MEKAVA vKTV vFBV RH-F B RH-T A Sunburn's Shrinking Universe pentu. Klassen isä on todella upea koira myös, BH Jk1 Hk1 vVKT-08 vGBR*, vLT*, vSWE*, vDK*, vEST*, vFIN* MVA vFIN JVA Viaje's Volador Varón. Muuten suku on evm. Klassella on kolme sisarusta: Tango, Matti ja Lissu, joista ainakin Lissua tullaan joskus tulevaisuudessa käyttämään jalostukseen.
Klasse on menestynyt vaihtelevasti näyttöpuolella. Siltä löytyy kaksi SERT:iä (Norja ja Tanska) sekä yksi CACIB. Poika on saanut yhdeksän kertaa ERI:n, kerran EH:n ja kaksi kertaa H:n, eli tuomareiden mielipiteet Klassesta vaihtelevat huimasti. Käyttöpuolella onkin mennyt mukavammin, sillä Klasselta löytyy BH, NOU sekä mejävalion ja käyttövalion arvot. Pelastuskoirakokeissa ollaan käyty (RH-E RH-F A), tokossa kisataan EVL-luokassa, vepessä ollaan saatu yksi ALO1, agilitystä löytyy 5 vKUMA:a ja maastoesteistä yksi MEKUMA. Flyballista löytyy 20p. ja koiratanssissa ollaan valioita.
Klasse on luonteensa puolesta aivan ihana koira. Se on hyvin iloinen veijari, joka on aina menossa ja toiminnassa mukana. Klasse on perinyt mahtavilta vanhemmiltaan hienoja ominaisuuksia, jotka toivottavasti siirtyvät eteenpäin tämän nuoren miehen pennuille.
Emäksi Mari on luvannut minulle aivan ihanan tollerityttönsä, vFIN JVA Hk2 BH WolfTame's Step Changen. Selellä on yksi polvi enemmän sukua kuin Klassella - eikä tässä tilanteessa suku todellakaan ole mikään paha juttu. Selen suvusta löytyy niin mejä-, käyttö- ja tokovalioita. Selellä on kolme sisarusta: Duppe, Sandy ja Disco, joista Dupelle on pian tulossa kahden-kolmen pennun pentue.
Sele on pärjännyt hienosti niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin. Tytöllä on yksi SERT, minkä lisäksi se on saanut kahdeksan kertaa ERI:n. Muutama EH ja H löytyy myös. Sele on suorittanut BH:n ja saavuttanut NOU1-tuloksen lisäksi NOME:ssa kaksi kertaa I-palkinnon. Mejävalion arvon lisäksi Selellä on vepen soveltuvuuskoe hyväksytysti suoritettu sekä Hk2-tunnus palveluskoiralajeista.
Luonteeltaan Sele on isin tyttö, joka on rauhallinen ja viisas. Tämä tolleri on sosiaalinen tapaus, joka tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. Sele osaa noudattaa ohjeita, mutta kykenee myös hienosti itsenäiseen työskentelyyn. Tämän viilipytyn kanssa kehässä ei tarvitse pelätä, että koira lähtee sinkoilemaan omille teilleen kesken kaiken, vaikka aina näyttelytouhut eivät oikein innosta.
Pennuilta odotan potentiaalia sekä käyttöön että näyttelykehiin. Myös luonteensa puolesta voin luvata, että hyvin tollerimaisia karvakuonoja on luvassa. Tästä yhdistelmästä saat loistavan kisakoiran - tai sitten ihan vain ihanan seuralaisen pitkille lenkkipoluille.
Pentueeseen syntyy luultavasti 4-5 pentua, joista ainakin kaksi lähtee ulkomaille (evm.) Pentueen on suunniteltu syntyvän elo-syyskuussa.
Varaukset 3/3
1. Iivi u. Sunburn's Autonomy
2. Greywolf n. Sunburn's A Lot Like Me
3. Svart u. Sunburn's A Thousand Days
Sitten pentujen nimet. Valitsin tähän The Offspringiltä A:lla alkavien kappaleiden nimiä - jos haluaist pennun, mutta ainut este on se ettei miellyttävää nimeä löydy, voin vaihtaa teeman :)
Sunburn's All I Want
Sunburn's Amazed
Sunburn's Americana
Sunburn's All Along
- Haluan kasvateilleni rakastavan ja pitkäaikaisen, mieluiten lopullisen kodin. En tahdo kasvattaa pentuja, jotka joutuvat kiertoon!
- Jonkinlainen sivu/kisanäyttö olisi suotavaa, muttei pakollista
- En vaadi paljon kisautusta (yksi kisa kuussa on aivan riittävä määrä, mutta toki aktiivisuus on aina plussaa)
- Voin myydä pennun myös kisaamattomaan kotiin, jos se pääsee mukaan hoitajatoimintaan tai kirjoitat itse vaikkapa päiväkirjaa silloin tällöin mitä koiran kanssa puuhataan
- Pentuesuunnitelmista on tiedoitettava kasvattajalle
- Kuulumisia vähintään pari kertaa vuodessa, kiitos (mitä useammin, sen parempi! ;))
- Jos aikasi ei enää riitäkään kasvatilleni, palautat sen minulle
A-PENTUE: TERNEN GLACIER x WOLFTAME'S STEP CHANGE
Isä on oma rakas koirani BH Jk3 Hk2 vFIN KVA* vFIN JVA* vKTV* Tk3 RH-F A Ternen Glacier. Tämä Susitytön mahtava kasvatti on ensimmäisen virtuaalikoirani, BH Hk3 Jk3 vFIN KVA vFIN JVA vFIN TVA vAVA* MEKAVA vKTV vFBV RH-F B RH-T A Sunburn's Shrinking Universe pentu. Klassen isä on todella upea koira myös, BH Jk1 Hk1 vVKT-08 vGBR*, vLT*, vSWE*, vDK*, vEST*, vFIN* MVA vFIN JVA Viaje's Volador Varón. Muuten suku on evm. Klassella on kolme sisarusta: Tango, Matti ja Lissu, joista ainakin Lissua tullaan joskus tulevaisuudessa käyttämään jalostukseen.
Klasse on menestynyt vaihtelevasti näyttöpuolella. Siltä löytyy kaksi SERT:iä (Norja ja Tanska) sekä yksi CACIB. Poika on saanut yhdeksän kertaa ERI:n, kerran EH:n ja kaksi kertaa H:n, eli tuomareiden mielipiteet Klassesta vaihtelevat huimasti. Käyttöpuolella onkin mennyt mukavammin, sillä Klasselta löytyy BH, NOU sekä mejävalion ja käyttövalion arvot. Pelastuskoirakokeissa ollaan käyty (RH-E RH-F A), tokossa kisataan EVL-luokassa, vepessä ollaan saatu yksi ALO1, agilitystä löytyy 5 vKUMA:a ja maastoesteistä yksi MEKUMA. Flyballista löytyy 20p. ja koiratanssissa ollaan valioita.
Klasse on luonteensa puolesta aivan ihana koira. Se on hyvin iloinen veijari, joka on aina menossa ja toiminnassa mukana. Klasse on perinyt mahtavilta vanhemmiltaan hienoja ominaisuuksia, jotka toivottavasti siirtyvät eteenpäin tämän nuoren miehen pennuille.
Emäksi Mari on luvannut minulle aivan ihanan tollerityttönsä, vFIN JVA Hk2 BH WolfTame's Step Changen. Selellä on yksi polvi enemmän sukua kuin Klassella - eikä tässä tilanteessa suku todellakaan ole mikään paha juttu. Selen suvusta löytyy niin mejä-, käyttö- ja tokovalioita. Selellä on kolme sisarusta: Duppe, Sandy ja Disco, joista Dupelle on pian tulossa kahden-kolmen pennun pentue.
Sele on pärjännyt hienosti niin näyttö- kuin käyttöpuolellakin. Tytöllä on yksi SERT, minkä lisäksi se on saanut kahdeksan kertaa ERI:n. Muutama EH ja H löytyy myös. Sele on suorittanut BH:n ja saavuttanut NOU1-tuloksen lisäksi NOME:ssa kaksi kertaa I-palkinnon. Mejävalion arvon lisäksi Selellä on vepen soveltuvuuskoe hyväksytysti suoritettu sekä Hk2-tunnus palveluskoiralajeista.
Luonteeltaan Sele on isin tyttö, joka on rauhallinen ja viisas. Tämä tolleri on sosiaalinen tapaus, joka tulee hyvin toimeen kaikkien kanssa. Sele osaa noudattaa ohjeita, mutta kykenee myös hienosti itsenäiseen työskentelyyn. Tämän viilipytyn kanssa kehässä ei tarvitse pelätä, että koira lähtee sinkoilemaan omille teilleen kesken kaiken, vaikka aina näyttelytouhut eivät oikein innosta.
Pennuilta odotan potentiaalia sekä käyttöön että näyttelykehiin. Myös luonteensa puolesta voin luvata, että hyvin tollerimaisia karvakuonoja on luvassa. Tästä yhdistelmästä saat loistavan kisakoiran - tai sitten ihan vain ihanan seuralaisen pitkille lenkkipoluille.
Pentueeseen syntyy luultavasti 4-5 pentua, joista ainakin kaksi lähtee ulkomaille (evm.) Pentueen on suunniteltu syntyvän elo-syyskuussa.
Varaukset 3/3
1. Iivi u. Sunburn's Autonomy
2. Greywolf n. Sunburn's A Lot Like Me
3. Svart u. Sunburn's A Thousand Days
Sitten pentujen nimet. Valitsin tähän The Offspringiltä A:lla alkavien kappaleiden nimiä - jos haluaist pennun, mutta ainut este on se ettei miellyttävää nimeä löydy, voin vaihtaa teeman :)
Sunburn's All I Want
Sunburn's Amazed
Sunburn's Americana
Sunburn's All Along
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Greywolf
- Toistolla tehoa
- Viestit: 731
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
- Paikkakunta: oulu
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Olen katsellut itselleni jo muutaman kuukauden verran sopivaa tolleria, mutta sellaista "omaa" ei ole löytynyt ja tämä kuulostaa ehdottomasti tosi hyvältä, joten päätin laittaa tarjousta tulemaan.:- ) Pentu tulisi siis kennel Tulevaisuuteen, jossa ainoa omistamani koira on Ada. Adan sivuilta voi katsella kisanäyttöä. Uusi tulokas saisi tietysti pysyvän kodin, jos mitään yllättävää ei tapahdu.
Sitten pennun kisautukseen. Pentu tulisi kisaamaan ainakin pelastuskoirakokeissa ja agilityssä ja/tai maastoesteissä. Lisäksi kisaisin koiran kanssa MEJÄssä ainakin vFIN JVA:n arvoon asti, mutta mahdollisesti myös jonkun muun maan MEJÄ-valioksi. Myös toko on mahdollista aloittaa jossain vaiheessa. Hupilajeista kisaisimme luultavasti flyballissa tai koiratanssissa. Muutamia näyttelyitä voisimme kiertää myös ihan sen mukaan, saanko jostain hyvät kuvat koiralle. Vepeäkin on mahdollista kokeilla jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä en ole jaksanut innostua kys. lajissa kisaamisesta koirieni kanssa, joten en mene lupailemaan mitään.^^ Koiran kanssa suoritetaan ainakin BH-koe ja jonkin pk-lajin aloittaminenkaan ei ole täysin mahdoton ajatus.:- )
Toivottavasti tämä kuulostaa hyvältä ja uskallat minulle yhden pennun luovuttaa.;) Ja jos minulle pentu lähtee, niin se olisi sukupuoleltaan sitten narttu.
Sitten pennun kisautukseen. Pentu tulisi kisaamaan ainakin pelastuskoirakokeissa ja agilityssä ja/tai maastoesteissä. Lisäksi kisaisin koiran kanssa MEJÄssä ainakin vFIN JVA:n arvoon asti, mutta mahdollisesti myös jonkun muun maan MEJÄ-valioksi. Myös toko on mahdollista aloittaa jossain vaiheessa. Hupilajeista kisaisimme luultavasti flyballissa tai koiratanssissa. Muutamia näyttelyitä voisimme kiertää myös ihan sen mukaan, saanko jostain hyvät kuvat koiralle. Vepeäkin on mahdollista kokeilla jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä en ole jaksanut innostua kys. lajissa kisaamisesta koirieni kanssa, joten en mene lupailemaan mitään.^^ Koiran kanssa suoritetaan ainakin BH-koe ja jonkin pk-lajin aloittaminenkaan ei ole täysin mahdoton ajatus.:- )
Toivottavasti tämä kuulostaa hyvältä ja uskallat minulle yhden pennun luovuttaa.;) Ja jos minulle pentu lähtee, niin se olisi sukupuoleltaan sitten narttu.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Greywolf: Enemmän kuin mielelläni luovutan sinulle narttupennun :D Tulevaisuuden on hieno kennel ja kisasuunnitelmat kuulostavat erittäin hyviltä! Varsinkin tuo mejävalion juttu olisi mahtava juttu, muutkin lajit ovat tietysti pelkkää plussaa. Eli kyllä sinulle pieni tollolapsi lähtee ;)
Pentue syntyy kahdellakin varaajalla, mutta katsellaan tuleeko vielä kiinnostuneita niin päätän vasta sitten tarkemman syntymäajan (:
Pentue syntyy kahdellakin varaajalla, mutta katsellaan tuleeko vielä kiinnostuneita niin päätän vasta sitten tarkemman syntymäajan (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Greywolf, minkä nimisen pennun haluat? Entä onko syntymäpäivällä väliä?
Samalla upitusta, olisiko enempää kiinnostuneita? :D
Samalla upitusta, olisiko enempää kiinnostuneita? :D
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Greywolf
- Toistolla tehoa
- Viestit: 731
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
- Paikkakunta: oulu
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Mulle voisi lähteä vaikka tuo Sunburn's A Lot Like Me. Ja syntymäpäivällä ei ole mulle väliä, ihan mikä vaan sopii.:)
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
No niin, syntymäpäivä on päätetty - eli jos Greywolfille sopii, niin pupsit syntyy 20.08.2009. Ja vielä olisi tuo yksi vauva vapaana jos joku haluaa ;)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
- Greywolf
- Toistolla tehoa
- Viestit: 731
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
- Paikkakunta: oulu
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Juu, 20.8 käy mulle oikein hyvin.:)
-
Svart
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
mulle tolleripupsi! elikkäs, tolleria olen ollut jo pitkään hankkimassa, sopivaa pentuetta vaan ei ole osunut vielä kohdalle. Mutta tämä pentue vaikuttaa oikein lupaavalta vanhempien puolesta! Pentu tulisi asumaan yksityisiini ja saisi todellakin kodin jossa siitä huolehditaan ja sen kanssa kisataan. Kisaan kaikkien koirieni kanssa suht. aktiivisesti.
Kisautus olisi pääasiassa mejässä,tokossa, noutajakokeissa ja palveluskoiralajeissa. Sivulajeina mahdollisesti agility,vesipelastus ja pelastuskoirakokeet. Kuvien myötä myös melko varmasti pyörähdettäisiin kehissä muutaman kerran.
Kisanäyttöä voi katsoa Ellalta. Jos mulle pentu lähtee, niin mieluusti uros tänne (:
Kisautus olisi pääasiassa mejässä,tokossa, noutajakokeissa ja palveluskoiralajeissa. Sivulajeina mahdollisesti agility,vesipelastus ja pelastuskoirakokeet. Kuvien myötä myös melko varmasti pyörähdettäisiin kehissä muutaman kerran.
Kisanäyttöä voi katsoa Ellalta. Jos mulle pentu lähtee, niin mieluusti uros tänne (:
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Kyllä sinullekin pieni tollovauva lähtee! :D Kisasuunnitelmat kuulostavat oikein hienoilta, mutta minun takiani ei ainakaan tarvitse kisaamisesta paineita ottaa, en ole turhan nipo. Mikäs pojalle nimeksi?
Isän tuloksista muuten sen verran, että Klasse on nyt myös tokovalio ja muitakin tuloksia on tullut lisää (:
Isän tuloksista muuten sen verran, että Klasse on nyt myös tokovalio ja muitakin tuloksia on tullut lisää (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Svart
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
kiva, jos mulle sitte lähtis Sunburn's A Thousand Days ? (:
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Sopii :) Sivuja saa tehdä sitten kun ehtii, mutta mielellään viimeistään kahden viikon päästä syntymästä (: Itse yritän tässä vielä pähkäillä, että ottaisinko uroksen vai nartun...
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Svart
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
tadaa, Kuje esittäytyy kasvattajatädille (: kuvat tosiaan vielä puuttuu, kuvalupapyyntöjä olen laitellut useampaan paikkaan, saa nähä mitä vastaavat.
- Iivi
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1101
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
^Loistavaa, kiitos sivuista! Kuvilla ei ole kiire, mutta toivotaan että tärppää :D Sukutaulussa tosin näyttäisi olevan ainakin yksi virhe, pentujen ie. on virtuaalimaailmassa (BH Hk3 Jk3 vFIN KVA vFIN JVA vFIN TVA vAVA MEKAVA vKTV vFBV RH-F B RH-T A Sunburn's Shrinking Universe). Tein jo pentuesivun valmiiksi, sieltä näkyy mm. pentueen koko sukutaulu (:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
Svart
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
^oho täytyypäs korjata!
// nyt pitäis olla sukutaulun kunnossa. Kuje sai myöskin kuvat ;)
// nyt pitäis olla sukutaulun kunnossa. Kuje sai myöskin kuvat ;)
- Greywolf
- Toistolla tehoa
- Viestit: 731
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:10 am
- Paikkakunta: oulu
Re: Sunburn'sin A-novascotiannoutajat
Sunburn's A Lot Like Me, lyhyemmin Rania esittäytyy.:) Kuvat puuttuu vielä, koska meillä ei ole kauhean hyviin paikkoihin lupia, joten niitä joudutaan nyt hetki odottamaan, mutta yritän saada nekin sivuille mahdollisimman pian.:)


