Englanninvinttikoiria Yläkertaan // SIVUJA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Eros
Höpsö veitikka
Viestit: 5093
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:11 am
Paikkakunta: Stadi
Viesti:

Re: Englanninvinttikoiria Yläkertaan

Viesti Kirjoittaja Eros »

Joo, siis mulle pentu Filyraan ja sukupuolen kerron sitten kun olen saanut kuvat päätettyä. :)

//Elikkäs narttu mulle.
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Englanninvinttikoiria Yläkertaan // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

^ Selvä! :--)

Valtteri valioitui tokosta ja saatiin myös ratajuoksuihin lisenssi!
Kuva
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Englanninvinttikoiria Yläkertaan // NIMET!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Miulle Yläkerran Ainoa Apuri tyttönen. Tekasen sivut tuota pikaa ;)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Englanninvinttikoiria Yläkertaan // SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

^ Selevä!

Yläkerran Aamuruskon Aate esittäytyy! Pentujen syntymäaika on siis 15. elokuuta 2009. Pentuesivu on työnalla, ja julkaisen sen kunhan Pöpöltäkin vielä sivut saan.
Kuva
Avatar
Tuulia
Analysaattori
Viestit: 2735
Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
Paikkakunta: Lontoo
Viesti:

Re: Englanninvinttikoiria Yläkertaan // SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Tuulia »

Pennut ovat nyt kaikki lähteneet maailmalle omiin koteihinsa onnea etsimään Kuva. Sain pentuesivunkin valmiiksi, kas tässä. Muistakaahan ilmoitella ahkerasti kuulumisia esimerkiksi Yläkerran else-linkin takaa löytyvän yhteydenottolomakkeen tai mesen kautta, sillä haluan tietää että missä mennään :---D
Kuva
Vastaa Viestiin