IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Shiroi
Jalostukseen saat käyttää jos tahdot, mutta ensin kannattaa asiasta jutella minun kanssani. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Siru
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 10:10 am

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Viesti Kirjoittaja Siru »

Minä ottaisin Apricot Coolerin mun lapselle :-)
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Pidetääs tämäkin topick näkyvissä. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria.

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sopiiko varaajille 16.08. pentujen syntymäpäiväksi ? :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: IW havannankoiria.

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Käy käy. :>
Shiroi
Toistolla tehoa
Viestit: 721
Liittynyt: Ma Tammi 12, 2009 7:28 pm

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Shiroi »

^^ Sopiihan tuo
Siru
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 568
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 10:10 am

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Siru »

Sopii!
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sivut viikon kuluessa, kiitos ! :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Moi!

Anteeksi että kyselen näin myöhään, mutta onkos sijoituspentu vielä mahdollista saada. Sivuja olen tekemässä ja muutenkin yksi pörröinen pyrähdys sopisi Novellen laumaan ja Ambin kaveriksi. Ehdinkö vielä hankkia??
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Ja jos on varaa toivoa niin narttu.
Reetta
Kanada
Viestit: 1636
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:08 pm

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Kia esittäytyy. :)
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: IW havannankoiria

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Moi! Minullekkin yksi tämmöinen havanna pyrähdys. Sijoitukseen narttu. Virallinen nimi olisi Cream Honey, mikäli mahdollista toivoa. Vai minkä mukaan nimet tulevat? Päätätkö sinä ne? Pentu tulisi asustelemaan Novelleen. Suunnitelmissa olisi näyttelyitä ja omakotitalon pihalla kirmaamista. Toivottavasti tämmöinen pallero tulisi valloittamaan Novellen elämää ja Ambille (Wilfred Ambitious and Absurd) kaveriksi.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: IW havannankoiria

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Ja voisinko käyttää Novellessa 1-2 kertaa jalostukseen IW pentueen jälkeen?
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Reetta
Kiitos sivuista ! Nätti on neiti. :)

Fine
Juu, kyllä mä sulle voin nartun sijoittaa ja tuo nimikin on ihan ok. Pennutuksesta sen verran, että nartulla teetän yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy sulle kokonaan omistukseen. Sen jälkeen saat vapaasti käyttää sitä miten tahdot.
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Ja tässä Ciran osoite http://kennelnovelle.webs.com/cira.htm
Onko kuvat ok?
Vastaa Viestiin