Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Ratapihan Mr. Jam Jam &.&

EDIT/
jos en viel sul maininnut niin en halua jalostuskoiraa vain kisakoiran :)
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- nimet

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Varailen! Joo siis jalostusoikeuden sai Minnea, joten sinä olisit saanutkin vain kisakoiran. :-D

Nyt kun saisi pentujen värejä sekä kuvia nähtäväksi. :-3 Pennut syntyvät viikolla 33, eli ensi viikolla!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33

Viesti Kirjoittaja Jael »

Ajattelin että otan pennun kuvat Joensuussa jos siellä on narttuja.Kun eikö niitäkin ollut tulossa vain kaksi ..?Mutta kumminkin näytämpä kuvat kun saan otettua ^^
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Okei Jassu! Muilta kuvia?

edit/ ok sasu! Vielä Minnea?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Minä en saanu Iisalmessa kuvattua, lähetin ainakin 15 kenneliin lupakyselyt ja yksi on vastannut kieltävästi muut eivät mitään. Laitan lisä kyselyitä kunhan kerkeen.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- syntyvät viikolla 33

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Yritän Heinolasta saada kuvia, jos ei onnaa niin piirrän ;> Todnäk harmaa mala olisi tulossa.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

Pennut syntyneet! Sivut siis enemmän kuin tervetulleita. Ja koska en tiedä pentujen värejä vielä (koska ette ole saaneet hankittua kuvia), niin rekisteröin pentueen sitten kunhan kaikilla on kuvat.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Jael »

sanon voi kakkeli en saanut malamutista kuvia joensuussa kun olin aina itse kehässä :(mutta minulla on kuvat koiralle :)
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Ok!

SIVUJA?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Jael
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1123
Liittynyt: Su Heinä 05, 2009 1:10 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Jael »

Kun kuvan siihen laitan niin sivut valmiit ^^

edit//Tässä tämä teidän kasvatti nimeksi tuli Alma .Kun ei tullut Sunshinesta muuta mieleen ^^
We gonna take over the world
While these haters getting mad
Take over the world
Watch these haters get mad
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SYNTYNEET

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Kiitos sivuista, on nätti tyttö! :-)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- MINNEA JA SASU

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Makke siitä tuli. Pahoittelen sivujen myöhästymistä! Toivotaan, että saan bongattua jotain kuvia huomenna.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- MINNEA JA SASU

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Kiitokset sivuista! Kasvattajatäti sitten kattelee sivuja jos sinne joskus kuvia sitten ilmestyisi. =)

edit/ asia ok! :-)
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SASU

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Joo en tullut kuvanneeksi yhtään mitään tänään, joten piirroskuvia voi sitten odotella pojalle tulevan. (:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SASU

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Mulle ei ole vieläkään mistään kuvia kuulunut valitettavasti. Ja sivuthan ilmoittelin jo tuolla edellisellä sivulla. Toivon nyt että joku kasvattaja vastaisi myöntävästi tai saisin jostain muualta kuvat.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Vastaa Viestiin