lukkoon.
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Saunasamba - holskujen tanssilattia
Mä olen rohkea! :D
Eli tällanen lyhyt vaan: Entteri on ihan kiva, ehkä vähän sumuinen. Minusta on ihailtavaa että jaksaa lisäksi kääntää sivut myös englanniksi, plussaa siitä! Kunhan saat valmiiksi :) Ja sitten leiskasta sen verran että mä tyksin tosta oikeanpuolisesta osasta ja se miten se Saunasamba on kirjotettu. Muuten aika.. erikoinen nimi! :D Ehkä vähän liiankin erikoinen minun makuun. Joo ja siis se vasemmanpuolinen osa on vähän.. töksömpi. Se koiran pään kuva on aika dominoiva vaikak se jotenkin kuitenkin sopii, luulen että eniten kuitenkin kiikastaa tuosta linkkiosuudesta, linkit ovat (anteeksi vain mutta) kuolettavan tylsiä :D Ja se palkki johon ne on kirjoitettu myös. Tekstejä en rupea sen enempää kommentoimaan, ne on ihan ok :) Tykkään tuosta otsikosta "Rikkinäinen ovimatto". Koiria en voi sen enempää kommentoida muuta kuin että voin sanoa että se teksti siellä koira-sivulla on minusta vähän väärässä paikassa, siirtäisin sen sinne kasvatusosioon tms. Tykkään linkeistä jostain syystä! Selkeitä ja ihanan väriset, sopii leiskaan täydellisesti. Ja sitten viimeiseksi vain että tuo allekirjoituksesi etarilla on minusta vähän liian voimakkaasti varjostettu.
Ja ps. voisitko käydä kurkkaamassa tuota mun topicia leiskasta ja ehkä kommentoida siellä jotain? ;)
Eli tällanen lyhyt vaan: Entteri on ihan kiva, ehkä vähän sumuinen. Minusta on ihailtavaa että jaksaa lisäksi kääntää sivut myös englanniksi, plussaa siitä! Kunhan saat valmiiksi :) Ja sitten leiskasta sen verran että mä tyksin tosta oikeanpuolisesta osasta ja se miten se Saunasamba on kirjotettu. Muuten aika.. erikoinen nimi! :D Ehkä vähän liiankin erikoinen minun makuun. Joo ja siis se vasemmanpuolinen osa on vähän.. töksömpi. Se koiran pään kuva on aika dominoiva vaikak se jotenkin kuitenkin sopii, luulen että eniten kuitenkin kiikastaa tuosta linkkiosuudesta, linkit ovat (anteeksi vain mutta) kuolettavan tylsiä :D Ja se palkki johon ne on kirjoitettu myös. Tekstejä en rupea sen enempää kommentoimaan, ne on ihan ok :) Tykkään tuosta otsikosta "Rikkinäinen ovimatto". Koiria en voi sen enempää kommentoida muuta kuin että voin sanoa että se teksti siellä koira-sivulla on minusta vähän väärässä paikassa, siirtäisin sen sinne kasvatusosioon tms. Tykkään linkeistä jostain syystä! Selkeitä ja ihanan väriset, sopii leiskaan täydellisesti. Ja sitten viimeiseksi vain että tuo allekirjoituksesi etarilla on minusta vähän liian voimakkaasti varjostettu.
Ja ps. voisitko käydä kurkkaamassa tuota mun topicia leiskasta ja ehkä kommentoida siellä jotain? ;)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
noel
- Lassien tassuhiki
Kiitoksetkiitokset, ihanaa että yksi rohkea immeinen tuli! :D Ehehh, juu, mie en koskaan oo halunnut englanninkielisiä tai mitään "haukkujat" tai "pentuboksi"-tyylisiä linkkejä. Joten tyydytään näihin tavallisiin ja übertylsiin :D Ja en nyt keksi mitään sanottavaa, kiitokset perusteellisesta kommentistasi. Pyrin korjailemaan paria pikkukohtaa jatkossa :) Ja tulen kun ehdin, tää näppis on niin äännekäs etten just nyt pysty.
edit/ Ymmärsin :D Katsotaan, mitä seuraava lay sitten toisi tullessaan!
edit/ Ymmärsin :D Katsotaan, mitä seuraava lay sitten toisi tullessaan!
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Joo ei mitään :D Emmä sitä että linkit on sillai tylsät, vaan että ne on vaan tuolla tommosella isolla ruskeella taustalla ja fonttikaan ei oikein herätä mitään tunteita tai miten sen sanoisi ;D
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ihan lyhyesti, pitää viedä koirat ulos (jee, täällä sataa kuin Esterin saavista kadut tulvien ja salamat leiskuu. -_- Ukkosen jyrinä tosin on hukkunu jonnekkin matkalla eikä sitä kuulu)
Index sivun kuva ei iske, liian ruipelot jalat "kuvan" holskulla. Muuten mukva "maalitahra" idea. :) Edes pienestä selityksestä englantia annan aina plussaa ihan sen takia, että kuvaluvat yleensä aina pyydetään englanniksi ja näin kennelinomistajien on helpompi tutustua paikkaan.
Ihanaa saada holskuihin panostava kennel. Toivottavasti niitä tulee sulla hyviä olemaan. Aikanaan tulen sitten kinuamaan sulta pentua -ensimmäiseksi ja ihan varmasti myös viimeiseksi täysin käyttötarkoitukseen otetuksi kaveruudeksi. Mutta juu, aikanaan sit. 8D
Ulkoasu ok ja toimiva. Linkkien alla tosin kovin paljon tyhjää tilaa, sinne voisi jotain tekstiä yrittää lauseen tai parin verran tunkea. Mut hei, mistäs pääsee takasin etusivulle?
Vai jäikö jokin pahasti huomaamatta.. Kasvatus-sivu ok yksinketrainen eikä liioilla teksteillä täytetty.
Koiria kaivataan!
Index sivun kuva ei iske, liian ruipelot jalat "kuvan" holskulla. Muuten mukva "maalitahra" idea. :) Edes pienestä selityksestä englantia annan aina plussaa ihan sen takia, että kuvaluvat yleensä aina pyydetään englanniksi ja näin kennelinomistajien on helpompi tutustua paikkaan.
Ihanaa saada holskuihin panostava kennel. Toivottavasti niitä tulee sulla hyviä olemaan. Aikanaan tulen sitten kinuamaan sulta pentua -ensimmäiseksi ja ihan varmasti myös viimeiseksi täysin käyttötarkoitukseen otetuksi kaveruudeksi. Mutta juu, aikanaan sit. 8D
Ulkoasu ok ja toimiva. Linkkien alla tosin kovin paljon tyhjää tilaa, sinne voisi jotain tekstiä yrittää lauseen tai parin verran tunkea. Mut hei, mistäs pääsee takasin etusivulle?
Koiria kaivataan!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
noel
- Lassien tassuhiki
Kiitusta Henji! :D Juu, koiran jalat ovat vähän ruipelot, siluetit eivät ole vahvin puoleni... Ajattelin juuri kuvalupien takia kirjoittaakin sivut englanniksi. Monet ovat pahoitelleet asiaa, kun eivät voi antaa kuvalupia sillä tekstit ovat suomeksi. Heheh, mä muistan ton heti kun ensimmäinen pentue tulee! Linkkien alle juu jäi paljon tilaa, mutta enää sille ei voi mitään :) Toivottavasti kansa silti viitsii käydä sivuilla! Olin ajatellut pyytää siihen sivupalkiksi tekstiä, mutta tällöin olisi saattanut jäädä liian tuhdiksi koko paketti. Äh, joo, toi oli aikamoinen tekninen vika jonka unohdin kirjoittaa ulkoasun ohjeisiin. Linkki etusivulle. Ajattelin laittaa sivujen loppuun linkin "takaisin etusivulle" tmv., joka toivottavasti helpottaa. Koirat tulevat pian, kunhan saan sivut suunniteltua kivoiksi :D