Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
^ Selvä. Pentue tulee näillä näkymin syntymään elokuun lopussa.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Äh, odotan jo sitä innolla. Täytynee sit kai vain odottaa.
LOPETTANUT!!
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Saisins mää vaihtaa nimen Rosslayne Cookie Storyksi?
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
^ onnistuu. :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
tää pentue olis nyt sit aika hyvin kasassa, eli synttäripäivät vois olla 20. päivä elokuuta? tässä kuitenkin on varmasti paljon häslinkiä kouluvuoden taas alettua niin että jokainen sitten ehtii. sivuja saa toki tehdä :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Käy minulle :-D
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Joo, eli ens viikon torstai. Käy mulle, mut 21-24. päivät olen leirillä. Joten pentu ei ehkä ihan kisaamaan heti pääse. Sivuja voi olla, että aloittelen jo huomenna. Kuvia kysylen sieltä kennelistä huomenna kans, josta kerroin sulle. Ja on nyt pennun hyvä tulla uuteen kotiin, kun ulkkakin on niin hienoh : >
LOPETTANUT!!
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Juu, selvä :) Ei sillä kisautuksella mikään kiire ole. Sit noista kuvaluvista, jos et pyytelis samoista kuin mä? mun luvat näkyy täällä.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Riimi poika esittäytyy kasvattajalleen, ja muille siskoille ja veljilleen! Joo, näet oikein kuvat vielä puuttuu :-D // remi, mä olen pyytänyt lupia parii noihin kenneleihin mutta vastauksia en ole vielä saanut
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
tarkemmin sanottuna mistä kenneleistä oot kysyny? :--)
kiitos sivuista! mä lisään Riimin tonne aloitusviestiin, myöhemmin pentuesivulle. Riimin sivujen ulkoasu on kyllä ihan suoraan otettu mun yksityisteni sivuilta, mutta en mä jaksa nyt siitä sen enempää meuhkaamaan.
/ Gracelle odotellaan yhtä sertiä joko kreikasta, tanskasta tai liettuasta, sit saadaan se useamman maan muotovalioiksi.
kiitos sivuista! mä lisään Riimin tonne aloitusviestiin, myöhemmin pentuesivulle. Riimin sivujen ulkoasu on kyllä ihan suoraan otettu mun yksityisteni sivuilta, mutta en mä jaksa nyt siitä sen enempää meuhkaamaan.
/ Gracelle odotellaan yhtä sertiä joko kreikasta, tanskasta tai liettuasta, sit saadaan se useamman maan muotovalioiksi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
tellu.
- Analysaattori
- Viestit: 2738
- Liittynyt: Su Syys 07, 2008 2:30 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Noh, mie en nyt saanutkaan kuvia käyttöön sieltä kennelistä josta suunnittelin. Joten etsin vielä. En kysyle mistään erimaalaisesta kennelistä, sillä en osaa englantia. Joten kyselen vain suomalaisista. Mutta, jos sinulla olisi meirän neidille kuvat, olisi kiitollinen. Jos en löydä mistään, tytölle tulee piirretyt. Olen parhaillani tekemässä sivuja. Tulee valmiiksi todennäköisesti vasta huomenna.
LOPETTANUT!!
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Ääk, mä taisin sit ymmärtää jotakin väärin nuiden taulukoiden suhteen, korjaan asian pian! Olen siis kysynyt näsitä kenneleistä Annavah, Meadowland & Bayou Oaksista.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
^ LALINA, mulla olis pari nartun kuvaa: 1 http://grafiikat.webs.com/beaglen2.jpg (parempia ei valitettavasti ole)
iittala, mä just toivoin ettei samoista kenneleistä pyydellä lupia kuin mä, mutta minkäs teet. sulla on kanssa näköjään Legendsistä ja Ocean Pitfalista luvat, voin kertoa että molemmista paikoista hyvin monet kuvat ovat käytössä. Mulla on ollut myös luvat noihin vuoden verran, ja Legendsistä mulla on tosi moni kuva käytössä. et jos sit katot mitä kuvia käytät? :)
päätin nyt että otan toisen koiran itselleni tästä pentueesta (narttu) puhtaasti käyttökoiraksi.
iittala, mä just toivoin ettei samoista kenneleistä pyydellä lupia kuin mä, mutta minkäs teet. sulla on kanssa näköjään Legendsistä ja Ocean Pitfalista luvat, voin kertoa että molemmista paikoista hyvin monet kuvat ovat käytössä. Mulla on ollut myös luvat noihin vuoden verran, ja Legendsistä mulla on tosi moni kuva käytössä. et jos sit katot mitä kuvia käytät? :)
päätin nyt että otan toisen koiran itselleni tästä pentueesta (narttu) puhtaasti käyttökoiraksi.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Joops kattelen mitä käytän ja mitä en, mulla on kuitenkin melko turhaan noita lupia, satun vaan pyytelemään mut sit se kuitenkin yleensä jää.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
^ joo, mullakin on uusia lupia ja näin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016