Schwarm'n remppa on nyt vihdoin valmis, ulkka ja suurin osa teksteistä vaihdettu! Kasvatusroduissa tapahtui myös muutoksia, eli sakemannien lisäksi otettiin kasvatukseen mukaan belgianpaimenkoirat. Belggarikasvattajat älköö säikähtäkö, käytän belgialaisillani itse ottamia kuvia. :---) Toivoisin, että pistätte ihan minkälaista vaan kommenttia tulemaan ulkoasusta tai sisällöstä. Ja kuten otsikosta voi päätellä, meillä on nyt syksyisempi ulkoasu, joka pysyy sivuilla ainakin talveen asti.
Pitemmittä puheitta, käy sisään!
päivittäkää linkki!
Schwarm otti varaslähdön syksyyn!
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
-
kirby
- Höpsö veitikka
Re: Schwarm otti varaslähdön syksyyn!
jotenkin ihan just Schwarmin näköinen ulkoasu! tykkään väreistä, sopii syksyyn ja olet luonut aika kivan ja tumman tunnelman sivuille. Tekstit on kivasti kirjoitettu, tää paikka kyllä jää mieleen. Ainoa mitä kaipasin olis koristekuvat, niitä ei näkynyt missään! Koirien sivuilla on kauniisti laitettu jokaisesta koirasta kuva, eikö tällä samalla tyylillä vois koristekuviakin jonneki heittää? :) Noi kuvien sävyt on meinaan just oikeat tohon ulkoasuun! Kaikinpuolin tosi hienosti toteutettu, mä kyllä tykkään. Vaikka ulkoasun asettelu ei mikään uniikki ole, noi kuvat, textuurit ja värit sopii toisiinsa loistavasti. Otsikko on kivasti laitettu näkyviin, toi vino team- teksti on ihan omiaan tuossa.
ja Alpen's Be Alive on kyl yks komeimmista sakemanniuroksista koko v-maailmassa! tota jätkää oon ihaillu aina ;)
ja Alpen's Be Alive on kyl yks komeimmista sakemanniuroksista koko v-maailmassa! tota jätkää oon ihaillu aina ;)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
^ Kiitokset remille kommenteista! Mukavaa että minun koirista tykätään, tosiaan tuo Dan on mun ilo ja ylpeys. 8D Koristekuvia varmaan sivuille tulee, kunhan jaksan/saan inspiksen niitä alkaa tekemään. :)
Muutkin saa toki kommentoida.
Muutkin saa toki kommentoida.
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Uppia vaan, kai muillakin on jotain kommentoitavaa sivuista? :)
- Carlyon
- Analysaattori
- Viesti:
Yksinkertaisesti sanottuna hienolle näyttää! Ulkoasu toimii niin väreiltään kuin asettelultaankin tosi hyvin. Otsikon kuvat on yhdistetty nätisti ja nuo texturet tuovat sellaista hauskaa fiilistä ja jonkinlaista särmää. Tykkään myös otsikon simppelistä fontista ja tuo team on sijoitettu hauskasti tuohon yläpuolelle hieman vinoon. Otsikko on myös juuri oikeassa kohdassa, koska nyt se ei ole häiritsevästi ainoankaan kuvan päällä. Ulkoasusta en keksi oikeastaan mitään negatiivista sanottava.
Sisällöltään Schwarm on taas melko väritön, koska melkein jokaiselta sivulta puuttuvat koristekuvat. Infosta löytyi muutama kuva, jotka tosin olisivat voineet olla värillisiä. Se toisi sivuille hieman lisää pirteyttä. Tekstiä oli sopiva määrä ja jaksoin lukea kaiken helposti läpi. Pidän tavastasi kirjoittaa, enkä löytänyt edes juurikaan kielioppivirheitä.
Kokonaisuudessaan selkeät ja toimivat sivut, joita jää tutkimaan hieman pidemmäksikin aikaa.
Sisällöltään Schwarm on taas melko väritön, koska melkein jokaiselta sivulta puuttuvat koristekuvat. Infosta löytyi muutama kuva, jotka tosin olisivat voineet olla värillisiä. Se toisi sivuille hieman lisää pirteyttä. Tekstiä oli sopiva määrä ja jaksoin lukea kaiken helposti läpi. Pidän tavastasi kirjoittaa, enkä löytänyt edes juurikaan kielioppivirheitä.
Kokonaisuudessaan selkeät ja toimivat sivut, joita jää tutkimaan hieman pidemmäksikin aikaa.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
-
Janina
- Höpsö veitikka
Scrollaa n. 100 px, mutta tosi nätti ulkoasu! :)
-
essi
- Syvällistä
- Viesti:
Kiitokset molemmille kommenteista. :) Niitä koristekuvia on tosiaan tulossa lisää, kunhan jaksan niitä tehdä. :D
Muutkin saa edelleen kommentoida.
Muutkin saa edelleen kommentoida.