Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin / JANINA, SIVUT?
Nyt sitten vihdoinkin on ajankohtaista puhua kunnolla Celtic Vision'sin toisesta pentueesta, jonka rotuna tulee tällä kertaa olemaan saksanpaimenkoira!
Ajanhukan Ajantuuli, tutummin Tuuli, on musta ja suvullinen sakumaanikkoneitonen. Käyttöpuolelta plakkarissa on BH, JK3, RH-F B ja Tuuli on myös Flyball-valio. Näyttelykehistä mukaan on lähtenyt N, SWE, KRE, EST ja BEL MVA-arvot ja yksi voittajatittelikin Kreikasta löytyy, Tuulilla on myös yksi BIS3-sijoitus. Agiliidosta sillä on kolme vKUMAa ja tokosta neljä ykköspalkintoa, paimennuksen perusrata hyväksytty ja koiratanssissakin mennään vauhdilla eteenpäin.
Mietimme, että olisiko suvullinen isä pentueelle sitten kuitenkin parempi, mutta päädyimme evm-urokseen sillä varauksella että joku haluaa tulevaisuudessa jatkaa sukua kasvateillamme. Isänä pentueelle toimii siis saksalainen musta uros Schlauemfall An Deiner Seite, joka on toiminut menestyksekkäästi käyttöpuolella.
Pennuista odotetaan hyvähermoisia ja toimintavalmiita koiria, jotka toimivat edustavasti niin käyttö- kuin näyttöpuolellakin. Mikäli kiinnostuksenkipinä leimahti, lue ensin CV:n kriteerit kasvatteja ja kasvattien omistajia koskien ja pommita sitten viestillä, mikäli kiinnostusta yhä on. Sijoituspentuja emme luultavasti tästä pentueesta anna, mutta asiasta voidaan toki aina keskustella.
VARAAJAT 4/4
Error & Carlyon / uros / Celtic Vision's
Ricea / narttu / Winder
Janina / narttu / Kettukummun
Weetsi / narttu / Classical Feld
Pentue syntyy näillä näkymin 11.9 eli on aika hyvin aikaa valmistella tulevan pennun kotia. Pentue päätettiin B-pentueeksi ja nimiä ilmestyikin jo nyt aikamoinen liuta, eli valinnanvaraa on. Nimen saa vaihtaa ennen pentujen syntymää miten monta kertaa tahansa haluaa että siitä ei tarvitse huolehtia.
CELTIC VISION'S
Be my Private dancer
Be a Gentleman
Be my Speed
Be for Real
Be Your own God
Be Waster of Life
Be What you Want / Weetsi
Be Your Own Pet
Be Careful with a Fool
Bella Bigwish
Better Luck Next Time
Better to Watch out
Baked Dream
Begging on You
Berry Blossom
Bet on the Blues
Bet You Don't Know
Biscuit Stealer
Bittersweet / Ricea
Blackened Vision / Janina
Blown by the Wind
Blueberry Planet
Blurring the Truth
Boom Boom Ba
Boom Kaboom
Born to be wild
Boys Will Be Boys
Bright Idea
Bro Hymn
Burns Inside
By Default by Design
By Jingo
Ajanhukan Ajantuuli, tutummin Tuuli, on musta ja suvullinen sakumaanikkoneitonen. Käyttöpuolelta plakkarissa on BH, JK3, RH-F B ja Tuuli on myös Flyball-valio. Näyttelykehistä mukaan on lähtenyt N, SWE, KRE, EST ja BEL MVA-arvot ja yksi voittajatittelikin Kreikasta löytyy, Tuulilla on myös yksi BIS3-sijoitus. Agiliidosta sillä on kolme vKUMAa ja tokosta neljä ykköspalkintoa, paimennuksen perusrata hyväksytty ja koiratanssissakin mennään vauhdilla eteenpäin.
Mietimme, että olisiko suvullinen isä pentueelle sitten kuitenkin parempi, mutta päädyimme evm-urokseen sillä varauksella että joku haluaa tulevaisuudessa jatkaa sukua kasvateillamme. Isänä pentueelle toimii siis saksalainen musta uros Schlauemfall An Deiner Seite, joka on toiminut menestyksekkäästi käyttöpuolella.
Pennuista odotetaan hyvähermoisia ja toimintavalmiita koiria, jotka toimivat edustavasti niin käyttö- kuin näyttöpuolellakin. Mikäli kiinnostuksenkipinä leimahti, lue ensin CV:n kriteerit kasvatteja ja kasvattien omistajia koskien ja pommita sitten viestillä, mikäli kiinnostusta yhä on. Sijoituspentuja emme luultavasti tästä pentueesta anna, mutta asiasta voidaan toki aina keskustella.
VARAAJAT 4/4
Error & Carlyon / uros / Celtic Vision's
Ricea / narttu / Winder
Janina / narttu / Kettukummun
Weetsi / narttu / Classical Feld
Pentue syntyy näillä näkymin 11.9 eli on aika hyvin aikaa valmistella tulevan pennun kotia. Pentue päätettiin B-pentueeksi ja nimiä ilmestyikin jo nyt aikamoinen liuta, eli valinnanvaraa on. Nimen saa vaihtaa ennen pentujen syntymää miten monta kertaa tahansa haluaa että siitä ei tarvitse huolehtia.
CELTIC VISION'S
Be my Private dancer
Be a Gentleman
Be my Speed
Be for Real
Be Your own God
Be Waster of Life
Be What you Want / Weetsi
Be Your Own Pet
Be Careful with a Fool
Bella Bigwish
Better Luck Next Time
Better to Watch out
Baked Dream
Begging on You
Berry Blossom
Bet on the Blues
Bet You Don't Know
Biscuit Stealer
Bittersweet / Ricea
Blackened Vision / Janina
Blown by the Wind
Blueberry Planet
Blurring the Truth
Boom Boom Ba
Boom Kaboom
Born to be wild
Boys Will Be Boys
Bright Idea
Bro Hymn
Burns Inside
By Default by Design
By Jingo
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
=) mulle, kiitos ; )))
Pentu tulis Winderiin, rakenteilla oleviin yksityisiin. Siittä tulis sitten piirretty (Carlyonin kanssa jutskattu mesessä) ja.. Ja. En nyt oikein osaa pitää kunnon ostopuheita mut kai tästä jotain tulee ; ) Winderin osoitteen annan sitten kun se on valmis, eli varmaankin tässä lähiaikoina tulee sekin tapahtumaan.
Pentu pääsisi heti aktiiviseen kisautukseen ainakin paimennuksessa. Sekä näyttelyissä. Haussa ois tällä kertaa narttu.. Mh ja jotain kisanäyttöäkin luult. kaipaatte. Sekä kisa- että sivunäyttönä toimii Thund, jolta näkee nyt tuota kisautusta hieman.. =)
toivottavasti tää riitti, ei nyt oikeen ollut mitään juonta kirjottaa tätä : D
//: Kylläkyllä, haussa ois narttu ; ))
Pentu tulis Winderiin, rakenteilla oleviin yksityisiin. Siittä tulis sitten piirretty (Carlyonin kanssa jutskattu mesessä) ja.. Ja. En nyt oikein osaa pitää kunnon ostopuheita mut kai tästä jotain tulee ; ) Winderin osoitteen annan sitten kun se on valmis, eli varmaankin tässä lähiaikoina tulee sekin tapahtumaan.
Pentu pääsisi heti aktiiviseen kisautukseen ainakin paimennuksessa. Sekä näyttelyissä. Haussa ois tällä kertaa narttu.. Mh ja jotain kisanäyttöäkin luult. kaipaatte. Sekä kisa- että sivunäyttönä toimii Thund, jolta näkee nyt tuota kisautusta hieman.. =)
toivottavasti tää riitti, ei nyt oikeen ollut mitään juonta kirjottaa tätä : D
//: Kylläkyllä, haussa ois narttu ; ))
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Riittääpi kyllä. Onko sukupuolesta mitään tietoa vielä?
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Aateltiin että tästä tulis nyt sitten kolmen pennun pentue, mutta vielä jos kiinnostusta löytyy niin äkkiä viestiä tulemaan, voi olla vielä mahis omaan pikkucelttiläiseen.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Hei muuten, mikä on tämän pentueen nimiteema? (:
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Ei ole vielä täysin varmaa, teema- tai B-pentue.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Jos varaajilla on sananvaltaa nimiasiaan, toivoisin ihan vain B-pentuetta. :)
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Joo sananvaltaa toki on. Mitäs mieltä Ricea?
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Vähän riippuuuu : D minkämoinen teema ois luvassa?
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Olisko teillä antaa sakukuvia mukaan, en voikaan käyttää noita Hilan kuvia? :)
- käpy
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2256
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:45 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Ricea, ei olla päätetty vielä.
Janina, Carlyonilla on.
Janina, Carlyonilla on.
vuoden nimimerkki 2011 & 2015
- Weetsi
- Toistolla tehoa
- Viestit: 756
- Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 8:18 pm
- Paikkakunta: Taivalkoski
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
Otettaisko mukaan vielä yksi varaaja?
Jos varaajia vielä otetaan, niin antaisin enemmän infoa kisautuksesta ja muista asioista sitten. 8)
Ja jos teitä ei haittaa, niin kennelini Classical Feld on vielä vähän keskeneräinen. Tekstit tulee sitten kun ulkoasukin tulee, ja en ole varma milloin Kirsi sen valmiiksi saa. (: Tuskin paria viikkoa enempää.
Ja sitten vielä, etten CF'issä käytä koiria näyttelyissä ym. Painotan vain aktiivisesti käyttöpuoleen. Pentu olisi narttu, ja saisi tämän koiran kuvat, mikäli ne miellyttää teidänkin silmää. :-D
Toivottavasti pentu sitten minulle lähtee, jos varaajia vielä otetaan vastaan! :D Ja niinkuin mainitsinkin, että annan lisää tietoa kisautuksesta sitten.
//Ja niin vielä, tässä on vähän kisautusnäyttöä.
Jos varaajia vielä otetaan, niin antaisin enemmän infoa kisautuksesta ja muista asioista sitten. 8)
Ja jos teitä ei haittaa, niin kennelini Classical Feld on vielä vähän keskeneräinen. Tekstit tulee sitten kun ulkoasukin tulee, ja en ole varma milloin Kirsi sen valmiiksi saa. (: Tuskin paria viikkoa enempää.
Ja sitten vielä, etten CF'issä käytä koiria näyttelyissä ym. Painotan vain aktiivisesti käyttöpuoleen. Pentu olisi narttu, ja saisi tämän koiran kuvat, mikäli ne miellyttää teidänkin silmää. :-D
Toivottavasti pentu sitten minulle lähtee, jos varaajia vielä otetaan vastaan! :D Ja niinkuin mainitsinkin, että annan lisää tietoa kisautuksesta sitten.
//Ja niin vielä, tässä on vähän kisautusnäyttöä.
-
Ricea
- Kanada
- Viestit: 1518
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:20 am
- Viesti:
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
nokun mä en tiedä. Riippuu ihan teemasta, että haluaisinko mie b vai teema : DDDDDDD että.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
Re: Sassanpaimentimia Celtic Vision'siin
En tarvitse sittenkään sakukuvia, Hilan kuvat pentu näillä näkymin saamassa :)

