Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- lukkoon

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2121
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm

Re: Ratapihan M: alaskanmalamuutti -- SASU

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

^ Nonii, siellähän ne sivut olivatkin... Sori mun moka. :-D Onnea vain pentujen taipaleelle, toivottavasti sasu löydät kuvat!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Vastaa Viestiin