Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /NIMET!
Mulle ainakin käy mainiosti!
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Käy minullekin vallan hyvin :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Sivut tulevat jo tässä. Onko kuvien copyt ok?
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
^Kiitos paljon sivuista, oikein mukavalta näyttävät! :)
// Niin ja koira kuvissa on sitten Carnoustie's La Dolce Vita, mikäli mitään sillä tiedolla teet.
// Niin ja koira kuvissa on sitten Carnoustie's La Dolce Vita, mikäli mitään sillä tiedolla teet.
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Muokattu :) Sovitaan niitä kisautusjuttuja vaikka yksärillä lähempänä syntymäaikaa?
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
^ Voidaan katsoa niitä kisautusjuttuja sitten yksärillä jossain vaiheessa.
Del synnytti tänään aamuyöstä odotetusti kolme kaunista pentua, kaksi narttua ja yhden uroksen. Kisaamisen saa aloittaa ihan omaan tahtiin ja kuulumisia olisi kiva saada sitten, kun jonkinlaisia tuloksia alkaa tulemaan. :) Spyrolta odotan vielä sivuja, niillä ei toki minkäänlaista kiirettä, sillä itsekään en ole vielä tehnyt sivuja. Bright New Dawnin sivut tulevat sitten kun saan Blackenna'siin uuden leiskan. :-)
Eipä tässä sitten mitään muuta, kuin onnea uuden pennun omistajille!
Del synnytti tänään aamuyöstä odotetusti kolme kaunista pentua, kaksi narttua ja yhden uroksen. Kisaamisen saa aloittaa ihan omaan tahtiin ja kuulumisia olisi kiva saada sitten, kun jonkinlaisia tuloksia alkaa tulemaan. :) Spyrolta odotan vielä sivuja, niillä ei toki minkäänlaista kiirettä, sillä itsekään en ole vielä tehnyt sivuja. Bright New Dawnin sivut tulevat sitten kun saan Blackenna'siin uuden leiskan. :-)
Eipä tässä sitten mitään muuta, kuin onnea uuden pennun omistajille!
- And you thought the world might end if you just looked the other way
-
Spyro
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viestit: 1000
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:01 pm
- Paikkakunta: Kokkola
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Tässä tulee hirmuinen Venga! Poikasen sivuilla ei ole vielä kuvia, eikä luonnekuvausta, mutta ne tulevat kyllä, kunhan kerkeän ne laittaa :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Voisinkin sanoa tänne, että tuon Violetin sivun pääte muuttui .html:stä .php:ksi :D Eli siis uudet sivut täällä (huomaa BH!).
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Pehkopalleroita Blackenna'siin /Syntyvät 18.08!
Kiitos Spyrolle sivuista, oikein hyvältä näyttävät! :)
Kiitos myös Kirsille ilmoituksesta. Hienoa, että olette saaneet jo vähän kisamenestystäkin!
Mä yritän saada mulle jäävän pennun sivut tänään valmiiksi.
/ Blackenna's Bright New Dawn esittäytyy! Nyt kun kaikkien pentujen sivut on saatu, niin tämän topickin voi lukottaa. Mä lähettelen Kirsille ja Spyrolle sitten yksityisviestiä, kun saan tehtyä pentueelle oman sivun. (:
Kiitos myös Kirsille ilmoituksesta. Hienoa, että olette saaneet jo vähän kisamenestystäkin!
Mä yritän saada mulle jäävän pennun sivut tänään valmiiksi.
/ Blackenna's Bright New Dawn esittäytyy! Nyt kun kaikkien pentujen sivut on saatu, niin tämän topickin voi lukottaa. Mä lähettelen Kirsille ja Spyrolle sitten yksityisviestiä, kun saan tehtyä pentueelle oman sivun. (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
