Aihkin
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Re: Aihkin
Mie pistin tuon nyt pystyyn. Lisäsin sinne jo pari kenneliä, jotka tulivat mieleen (eli pöllin linkit Aihkinin etusivulta :D).
viewtopic.php?f=7&t=6823
viewtopic.php?f=7&t=6823

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Mirzu
- Syvällistä
Superihana kasvatusrotu ja nätti ulkoasu = <3_<3
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Mirzulle kiitos!
Nyt on uusi ulkoasu, mielipiteitä.
Nyt on uusi ulkoasu, mielipiteitä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
- Shagan
- Toistolla tehoa
Re: Aihkin (uusi ulkoasu 27.09)
Ihanan värinen tuo sininen! <3_<3
Tuollaista väriä ei yleensä näe ulkoasuissa, mutta nyt se sopii tuohon kuin nenä päähän. Sopivan talvinen, vaikka saattaisi sopiakin helposti ympärivuotiseksi jos vaihtaisi vain tuon otsikkokuvan. Otsikko on tosi kivasti kirjoitettu ja muutenkin sivut on kauniit.
Teksti on asiallista, mutta se juuri sopiikin hyvin tälläiselle kennelille. Ja pakko hehkuttaa vielä tuota Aihkin nimeä, aivan ihana. Tosi persoonallinen, mutta kuitenkin suomalainen. (:
Tuollaista väriä ei yleensä näe ulkoasuissa, mutta nyt se sopii tuohon kuin nenä päähän. Sopivan talvinen, vaikka saattaisi sopiakin helposti ympärivuotiseksi jos vaihtaisi vain tuon otsikkokuvan. Otsikko on tosi kivasti kirjoitettu ja muutenkin sivut on kauniit.
Teksti on asiallista, mutta se juuri sopiikin hyvin tälläiselle kennelille. Ja pakko hehkuttaa vielä tuota Aihkin nimeä, aivan ihana. Tosi persoonallinen, mutta kuitenkin suomalainen. (:
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Shagan, voi kiitos (; Tosta alunperin piti tulla vähän kaikkiin vuodenaikoihin sopiva, mutta kun nuo värit sain käsiini, mieleni muuttu välittömästi.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
Satu
- Lassien tassuhiki
Voi kun on soma ulkoasu! Ihana, ettei joku ole hyytynyt niihin kaavoihin, että tiettyinä vuodenaikoina pitää olla tietyn värinen ulkoasu. Toi on järjettömän herttainen ja asdd toi pentu! Herrajumala multa pitäis pystykorvapennut kieltää lailla.. 8(( Toi fontti ja kaikki. Värit! Järjettömän soma. Vaik asettelu on periaatteessa ihan tavis, tuossa on silti jotain! Joo ei mulla muuta ollut. Oli vaan pakko tulla hehkuttamaan.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Kiitos Satu kulta! ;-) Mulla on aina ollut melko monimutkasia ja sivuilla on kaikenlaista tilpehööriä, niin tämä tekee nannaa. Ja tota pystyy muutamaan aina vuodenajan tyyliseksi. Olkoon keväällä (ellei tämä muutu sitä ennen, mikä on tosi mahdollista) sitten joku vähän ei niin perus. Mutta kiva kun tästä tykätään! Niin muuten mites se sinun hillaliina kasvattini, mitä sille kuuluu. Ei kyllä haittaa yhtään jos se on kisaustauolla tai kuopattu, olisi kiva tietää sen tilanne kumminkin. ;>
-
Ansku bansku
- Alkupalat
- Viesti:
Todella hienot sivut ja söpöjä koiria!
Siis noi on niiiiin niiiiiiiiiiiiiin upeet!! <3_<3
Siis noi on niiiiin niiiiiiiiiiiiiin upeet!! <3_<3
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Nostan ylös saadakseni tietää, mitä mieltä olette tästä jo pitemmän aikaa olleesta ulkoasusta? Mulla on se edellinen sininen vielä tallessa, taatusti tulee joskus vielä käyttöön, sen verran sulonen se minunkin mielestä oli.
Eikö kenelläkään ole todellakaan mitään sanottavaa?
MÄ SUUTUN TEILLE!
Eikö kenelläkään ole todellakaan mitään sanottavaa?
MÄ SUUTUN TEILLE!
-
sasu.
- Sumopainija
Ahh, Aihkin <3_<3 (varoitus: luvassa paljon ihkutusta)
Mistäköhän sitä alottais? No ensinnäkin toi ulkoasu on niiiin nam että tommosen varmasti ottais jokainen sivuilleen! Yksinkertainen, mutta nuo koristekuvat elävöittävät tosi paljon tota. Värit on kans tosi kivat!
Koirien sivut on todella selkeät ja niitä jaksaa tutkiskella pidemmänkin aikaa. Selkeät taulukot, tykkään varsinkin tosta sukutaulusta! Ja hyvä että jokaiselta koiralta löytyy luonne! :--D Yleensä se puuttuu monissa kenneleissä (kuten minun).
Sun kirjottamista teksteistä oon aina tykänny tosi paljon ja ne toimii kans tuolla! Selkeästi kerrotut perusasiat ja kaiken tekstin jaksaa lukee niin että mielenkiinto säilyy.
En mä osaa nyt sano muuta kun et hienoo Viivi, Aihkin on tosi huippu!
Mistäköhän sitä alottais? No ensinnäkin toi ulkoasu on niiiin nam että tommosen varmasti ottais jokainen sivuilleen! Yksinkertainen, mutta nuo koristekuvat elävöittävät tosi paljon tota. Värit on kans tosi kivat!
Koirien sivut on todella selkeät ja niitä jaksaa tutkiskella pidemmänkin aikaa. Selkeät taulukot, tykkään varsinkin tosta sukutaulusta! Ja hyvä että jokaiselta koiralta löytyy luonne! :--D Yleensä se puuttuu monissa kenneleissä (kuten minun).
Sun kirjottamista teksteistä oon aina tykänny tosi paljon ja ne toimii kans tuolla! Selkeästi kerrotut perusasiat ja kaiken tekstin jaksaa lukee niin että mielenkiinto säilyy.
En mä osaa nyt sano muuta kun et hienoo Viivi, Aihkin on tosi huippu!
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
Viivi
- Pohjasakan hämmentäjä
Voih kiitos sasu! o: Mä olen luvannut itselleni pitää tota ulkoasua mahdollisimman kauan, että sitten seuraavalla kerralla on niin paljon inspiraatiota ja innostusta. Ja jotenkin olen niin tyytyväinen tuohon, ettei ole mitään järkeä vaihtaa sitä. Pyrin enemmänkin panostaa teksteihin ja koirien sivuihin ja koen onnistuneeni siinä jotenkuten. Kuvia pyrin käyttämään niin paljon kun pystyn, pitäen sisällön nättinä, muuten tuo olisi niin tylsä!
Kiitos siis tuhannesti kommentistasi, koska nämä ovat aina suuri apu virtuaalikenneleille ja niiden omistajilleen. (:
Kiitos siis tuhannesti kommentistasi, koska nämä ovat aina suuri apu virtuaalikenneleille ja niiden omistajilleen. (: