>Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Hei! Tulin ilmoittelemaan Tulitikkutehtaan Tytön sivuja :) Kutsumanimeksi tulee sitten Tippy :lol: Niih eli tässä olis sivut!
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Noniih, mahtavaa! :>> Pennuthan syntyvät 11. päivä, että sitten saa kisoissakin jo alkaa käymään 8) Hyvät sivut Hippu! :>


// Niin joo, Vivienne, sulta vielä odotan sivuja, jos tuo sivun osoite vaihtuu, kun sulle taitaakin tulla narttu? :>
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Joo osote vaihtuu :D Tänään tulee meidän neitosen sivut :) Sori tää sählinki..

E 22:20 // En ole saanut iltapäivän jälkeen websia toimimaan lagin takia joten katson huomenna uudelleen niiden sivujen tekemistä 8/
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

^Joo ok :>

Itsekin väsäsin sivut, meidän naperosta tuli lempinimeltään Uuno :'D
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Dita onpi hän :> Nyt jos onnistui :mrgreen:
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Vitsit ootte saanu tosi hyvät kuvat :o Oon ihan kade >:| :mrgreen:
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Vivienne, doodiih, eiköhän se nyt oo mallillaan! :D

Hippu, hyväthän on sullakin ;D

NIIN ja hei, isän puolelle jos sukua tahtoo laittaa niin tässä :> ;
ii: Scouting Diamonds
ie: Dupreé of Tattichis

Ja sitte; osallistukaa nyt ihmeessä Maailmanvoittajanäyttelyyn, Suomen Voittajanäyttelyyn sekä Amerikan Voittajanäyttelyyn, niin voin ilmoittautua sitten kasvattajaluokkaan ;> Kattotaan tulisko sieltä ROP-kasvattaja titteliä! :>
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Pitääpä ilmottautua! Yritän viimestään tänään iltapäivällä, kun nyt on jo hiukka kiire kouluun :mrgreen:
//Noih, nyt on sitten mekin osallistuttu =)
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Dita onkin jo ilmoitettu ties mihin, niinkuin tiesitkin jo :) Nyt on vain lähes joka lajin ALO't ovat täyttyneet tosi nopeasti, niin ei koiratanssia tai agia olla vielä saatu harrastettua :{
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Joo, huomasinkin että Dita on jo päässyt kivasti kisakentille. Tokossa varsinkin ALO-luokat täyttyy ihan huimaa vauhtia, itsekään en ikinä ehdi mukaan :/
Indi
Ei riitä.
Viestit: 396
Liittynyt: Ke Elo 19, 2009 5:19 pm

Re: >Juuri sinä tahdot pienen näyttelykaverin! SYNT.AIKA

Viesti Kirjoittaja Indi »

Mä pääsin juuri ja juuri mukaan yhteen toko kisaan :) Harmittaa, kun noita bh-kokeita ei tunnu tulevan yhtään ja nekin täyttyy niin hirveen nopeesti :(
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Vastaa Viestiin