Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET
Nyt olisi tiedossa hiukan harvinaisempaa herkkua. Ceskoslovensky vlcak pentuja olisi tulossa tämän vuoden puolella. Kyseessä onkin siis Sarlovekin A-pentue. Toivon, että ennen pennun varaamista jokainen lukee läpi kasvatusperjaatteeni ja myyntiehtoni
Isä ehdokasta en ole vielä päättänyt. Omaa vlcakki urosta saa tarjota, jos sopivaa urosehdokasta ei löydy tai kukaan ei tarjoa, niin uroksena tulee olemaan evm uros.
Emänä on oma rakas narttuni Hena, eli virallisemmin tunnettu RH-E RH-FL A BH Hk2 Jk3 Tk1 vPVA FIN & DK & RUS & LT MVA vDKW-09 vV-09 vDKW-09 Hvezda on tsekkituonti. Erittäin hyväluonteinen ja tasapainoinen narttu. Henalla on myös noiden titteleiden lisäksi 224 pistettä koiratanssista. Kolme ykköspalkintoa tokosta. Miellyttävän ulkomuodon omaava narttu on saanut kuusi sertiä ja yhden cacibin, myös tanskan voittaja ja suomen voittaja 2009 tittelin hän on kahminut itselleen myös RYP3 sijoituksen.
Ennen pentueen syntymää Hena tullaan kisaamaan vähintäänkin KVA:ksi ja vPVA:ksi. Mahdollisesti myös koiratanssivalioksi ja tokossa pyrimme pääsemään eteen päin. Myös pelastuksessa olisi tarkoitus päästä eteen päin ja mva arvo, tai parinkin saaminen olisi tietenkin mahdollista.
mitään himokisausta en siis vaadi, mutta toivottavaahan tietenkin olisi edes jonkunlainen kisaaminen. Jos minkäänlaisia elonmerkkejä ei kuulu kolmeen kuukauteen, niin minulla on täysioikeus ottaa koira takaisin. Vlcakki soveltuu lajiin kuin lajiin vahvan luonteensa ansiosta. Toivottavia lajeja missä kuuluisi kisata, olisi pk, paimennus ja sen lisäksi vielä joku muu. Tietenkään monipuolinen himokisaus ei minua häiritse. Kuulumisia olisi kiva kuulla silloin tällöin, mikäli omistajalla on joku tauko, niin minä haluaisin kuulla siitä, etten turhia huolehdi.
Sitten vapaamuotoista hakemusta alle :)
VARAAJAT 3/3
vveera, Tally Story - narttu, Canis latrans of Sarlovek "Tara"
Carlyon, Carnivore Creekiin - narttu, Canis aureus of Sarlovek "Cione" sij.
Hyena, Bernina Express - narttu, Canis rufus of Sarlovek
NIMET
Nimiteemana on jotain hiukan erilaisempaa, en ole ottanut tähän aivan näitä normaaleja nimiä. Nimen vieressä lukee, mitä nimi tarkoittaa sitten suomeksi.
Nimet olen siis miettinyt jo valmiiksi. Teemana on siis erilaisten koiralajien latinankieliset nimet. Jos tästä listasta ei löydy mieluista, niin saa toki keksiä itsekin.
Vulpes belgalensis of Sarlovek - bengalinkettu
Vulpes cana of Sarlovek - afgaaninkettu
Dusicyon culpaeus of Sarlovek - culpeo, andienkettu
Dusicyon fulvipes of Sarlovek - darwininkettu
Canis lupus dingo of Sarlovek - dingo
Canis simensis of Sarlovek - etiopiansusi, siemensakaali
Disucyon australis of Sarlovek - falklandinsusi
Fennecus zerda of Sarlovek / Vulpes zerda of Sarlovek - aavikkokettu, fenekki
Vulpes vulpes of Sarlovek - punakettu
Vulpes rueppelli of Sarlovek - hiekkakettu
Lycaon pictus of Sarlovek - hyena
Canis adustus of Sarlovek - juovasakaali
Vulpes chama of Sarlovek - kapinkettu, kaamakettu
Canis latrans of Sarlovek - kojootti VVEERA
Vulpes corsac of Sarlovek - korsakki, arokettu
Canis aureus of Sarlovek - kultasakaali CARLYON
Otocyon megalotis of Sarlovek - korvakoira
Dusicyon griseus of Sarlovek - lintukettu
Speothos venaticus of Sarlovek - pensaskoira
Canis rufus of Sarlovek - punasusi HYENA
Vulpes pallida of Sarlovek - vaaleakettu
Canis mesomelas of Sarlovek - vaippasakaali
Vulpes veiox of Sarlovek - preeriakettu, kissakettu
Duscyon microtis of Sarlovek - pienikorvakettu
Vulpes ferrilata of Sarlovek - tiibetinkettu
Cuon alpinus of Sarlovek - vuorisusi
Urucyon littoralis of sarlovek - saarikettu
Cerdocyon thous of sarlovek - rapukettu, ravunsyöjäkettu
____________________________________________________
Nii ja jos jotakuta kiinnostaisi pieni csv pupsi, muttei tästä pentueesta ehtinyt varata, tulossa olisi swh pupseja, tuonti koiralleni [url=http://tunturisusi.com/sarlovek/zeto.htm">Zetolle[/url] olisi tulossa joko joulu - helmikuussa pentuja.
Isä ehdokasta en ole vielä päättänyt. Omaa vlcakki urosta saa tarjota, jos sopivaa urosehdokasta ei löydy tai kukaan ei tarjoa, niin uroksena tulee olemaan evm uros.
Emänä on oma rakas narttuni Hena, eli virallisemmin tunnettu RH-E RH-FL A BH Hk2 Jk3 Tk1 vPVA FIN & DK & RUS & LT MVA vDKW-09 vV-09 vDKW-09 Hvezda on tsekkituonti. Erittäin hyväluonteinen ja tasapainoinen narttu. Henalla on myös noiden titteleiden lisäksi 224 pistettä koiratanssista. Kolme ykköspalkintoa tokosta. Miellyttävän ulkomuodon omaava narttu on saanut kuusi sertiä ja yhden cacibin, myös tanskan voittaja ja suomen voittaja 2009 tittelin hän on kahminut itselleen myös RYP3 sijoituksen.
Ennen pentueen syntymää Hena tullaan kisaamaan vähintäänkin KVA:ksi ja vPVA:ksi. Mahdollisesti myös koiratanssivalioksi ja tokossa pyrimme pääsemään eteen päin. Myös pelastuksessa olisi tarkoitus päästä eteen päin ja mva arvo, tai parinkin saaminen olisi tietenkin mahdollista.
mitään himokisausta en siis vaadi, mutta toivottavaahan tietenkin olisi edes jonkunlainen kisaaminen. Jos minkäänlaisia elonmerkkejä ei kuulu kolmeen kuukauteen, niin minulla on täysioikeus ottaa koira takaisin. Vlcakki soveltuu lajiin kuin lajiin vahvan luonteensa ansiosta. Toivottavia lajeja missä kuuluisi kisata, olisi pk, paimennus ja sen lisäksi vielä joku muu. Tietenkään monipuolinen himokisaus ei minua häiritse. Kuulumisia olisi kiva kuulla silloin tällöin, mikäli omistajalla on joku tauko, niin minä haluaisin kuulla siitä, etten turhia huolehdi.
Sitten vapaamuotoista hakemusta alle :)
VARAAJAT 3/3
vveera, Tally Story - narttu, Canis latrans of Sarlovek "Tara"
Carlyon, Carnivore Creekiin - narttu, Canis aureus of Sarlovek "Cione" sij.
Hyena, Bernina Express - narttu, Canis rufus of Sarlovek
NIMET
Nimiteemana on jotain hiukan erilaisempaa, en ole ottanut tähän aivan näitä normaaleja nimiä. Nimen vieressä lukee, mitä nimi tarkoittaa sitten suomeksi.
Nimet olen siis miettinyt jo valmiiksi. Teemana on siis erilaisten koiralajien latinankieliset nimet. Jos tästä listasta ei löydy mieluista, niin saa toki keksiä itsekin.
Vulpes belgalensis of Sarlovek - bengalinkettu
Vulpes cana of Sarlovek - afgaaninkettu
Dusicyon culpaeus of Sarlovek - culpeo, andienkettu
Dusicyon fulvipes of Sarlovek - darwininkettu
Canis lupus dingo of Sarlovek - dingo
Canis simensis of Sarlovek - etiopiansusi, siemensakaali
Disucyon australis of Sarlovek - falklandinsusi
Fennecus zerda of Sarlovek / Vulpes zerda of Sarlovek - aavikkokettu, fenekki
Vulpes vulpes of Sarlovek - punakettu
Vulpes rueppelli of Sarlovek - hiekkakettu
Lycaon pictus of Sarlovek - hyena
Canis adustus of Sarlovek - juovasakaali
Vulpes chama of Sarlovek - kapinkettu, kaamakettu
Canis latrans of Sarlovek - kojootti VVEERA
Vulpes corsac of Sarlovek - korsakki, arokettu
Canis aureus of Sarlovek - kultasakaali CARLYON
Otocyon megalotis of Sarlovek - korvakoira
Dusicyon griseus of Sarlovek - lintukettu
Speothos venaticus of Sarlovek - pensaskoira
Canis rufus of Sarlovek - punasusi HYENA
Vulpes pallida of Sarlovek - vaaleakettu
Canis mesomelas of Sarlovek - vaippasakaali
Vulpes veiox of Sarlovek - preeriakettu, kissakettu
Duscyon microtis of Sarlovek - pienikorvakettu
Vulpes ferrilata of Sarlovek - tiibetinkettu
Cuon alpinus of Sarlovek - vuorisusi
Urucyon littoralis of sarlovek - saarikettu
Cerdocyon thous of sarlovek - rapukettu, ravunsyöjäkettu
____________________________________________________
Nii ja jos jotakuta kiinnostaisi pieni csv pupsi, muttei tästä pentueesta ehtinyt varata, tulossa olisi swh pupseja, tuonti koiralleni [url=http://tunturisusi.com/sarlovek/zeto.htm">Zetolle[/url] olisi tulossa joko joulu - helmikuussa pentuja.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Carlyon, saisiko olla urosta/narttua ja minkä nimistä pentua :)?
//varaukset täynnä. Pentue tulee syntymään joskus lokakuun alussa. Jos tämä on kaikille OK?
//Minä en otakaan tästä pentueesta itselleni pentua, joten pentuja tulee syntymään se kolme. Ellei joku välttämättä pentua halua.
//varaukset täynnä. Pentue tulee syntymään joskus lokakuun alussa. Jos tämä on kaikille OK?
//Minä en otakaan tästä pentueesta itselleni pentua, joten pentuja tulee syntymään se kolme. Ellei joku välttämättä pentua halua.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Ottaisin mielelläni Sarlovekin a-pentueesta itelleni koiran. Päätin sen nimittäin heti, kun huomasin siun perustaneen ceskokennelin. Sukupuolen päätöksen kanssa oli hieman vaikeuksia, mutta päädyin kuitenkin narttuun. Nimeksi pentu saisi sitten Canis aureus of Sarlovek. Niin ja penikka pääsisi sitten Carnivore Creekiin (ex. Yenekin), joka on siis vasta rakenteilla.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Mutta sepä on kiva :) Tästä mesessä jo keskusteltiinkin ja mielelläni mä sulle pennun luovuttaisin. Ilmoittele sitten Creekin osotetta, kun oot saanut sen valmiiksi.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Ajattelin tehdä sen Yenekin tunnukselle, joten osoite ei vaihdu. Ei tarvitse sitten ruveta siirtämään ihan kaikkia tiedostoja. :)
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Jees, mahtavaa :), voisitko vielä antaa Yenekin osoitteen, sillä mä en ulkoota sitä muista.
Kävisikö syntymäpäiväksi tyyliin joku 3.10 tai jotain sinne päin?
Kävisikö syntymäpäiväksi tyyliin joku 3.10 tai jotain sinne päin?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Mahollisimman aikasin. :-E Neh, muta käy siis tuo kolmas päiväkin.
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
http://yenekin.webs.com
Miulle käy mikä päivä vaan.
Miulle käy mikä päivä vaan.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Okei selvä, kyllä mulle aikasemminkin käy toki. Kävisikö sitten vaikka tyyliin joku 27.9 vai haluaisitteko vielä aikaisemmaksi?
Kiitoksia linkistä
Kiitoksia linkistä
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2121
- Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 5:57 pm
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
^ Juu tuo sopii mulle!
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM
Noni, kiva :D Sopiiko kys. pvm vielä Hyenalle ja Carlyonillekin?
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Sopii. :)
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv|
Joo, no synt pvm on sitten toi 27.09 :) tästä lähti kanssa sijotuspentu Carlyonille.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Carlyon
- Analysaattori
- Viestit: 2705
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:15 am
- Paikkakunta: Lappeenranta
- Viesti:
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM
Canis aureus of Sarlovek eli Cione esittäytyy.
There are nights when the wolves are silent and only the moon howls.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM
Kiitoksia kovasti! Voisitko vaihtaa kasvattajaksi kuitenkin Wolfie, koska olen vain turrilassa nimellä Rebecca :) kaikki kisaukset ja kasvattamiset etc menee nimellä Wolfie.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude


