Palveluskoirien aatelia
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Hyvä! Nyt onkin siis nimet ja syntymäpäivät tiedossa, joten sivujakin saa tehdä silloin kun ehtii :)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Mun on ihan pakko varmistaa etten vaan oo laksenu väärin (en kai niin tyhmä sentään oo): jos koira on syntynyt 18.8.2008 ja se on esiintyny näyttelyssä 5.7.2009, eikö se sillon oo vasta lähes 11kk.
Pitää ihan tosissaan tarkistaa näin tyhmä kysymys! Olin aatellu että tulevissa kuvissa on about 15kk vanha narttu, mutta nyt sain tietää et se onkin humasti alle sen.. Tuntuu vaan niin uskomattomalta, kun en olis ikinä henk.koht. sanonu sitä koiraa niin nuoreks. :o
Pitää ihan tosissaan tarkistaa näin tyhmä kysymys! Olin aatellu että tulevissa kuvissa on about 15kk vanha narttu, mutta nyt sain tietää et se onkin humasti alle sen.. Tuntuu vaan niin uskomattomalta, kun en olis ikinä henk.koht. sanonu sitä koiraa niin nuoreks. :o
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Jep, onhan se 11 kk :D Mutta se yksi kuukausi ei paljoa paina - laita se vuoden ikäiseksi, niin ei pitäisi tulla muista lajeista hylkäyksiä liian nuoren iän takia.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Uppia! Niitä sivuja saa alkaa jo tekemään ;-)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Mulla on ollut sivut jo jonkin aikaa, tosin sukua pitäisi vielä hiekman laajentaa kun se oli niin pitkä. :D Elikkäs Lilithia Never Kill a Boy on the First Date "Yang" esittäytyy. Sulhaseksi se saa kaukaisessa tulevaisuudessa Free Dragoniin tulossa olevasta pentueesta syntyvän pojan, joka saa keljusti nimekseen Yin. 
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Hahahha, tulevaisuushan kuulostaa varsin hauskalta
Mut kiitos sivuista!
-
Twiggy
- Pohjasakan hämmentäjä
- Viestit: 4417
- Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
- Paikkakunta: Vantaa
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia - nimet
Kiitos sullekin tosi paljon! Rebecca päättikin perua, joten nyt olisi vielä yksi pentu vapaana!
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
upup, vielä olisi pentu mahdollista saada ;)
- Esku
- Nakkisotilas
- Viestit: 252
- Liittynyt: To Touko 28, 2009 7:04 pm
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
Mua saattais kiinnostaa Belezaan (: Kattelen vielä huomenna, kun on enemmän aikaa.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
Mieti vaan ja laita tarjousta, jos kiinnostaa! :)
-
rust
- Kanada
- Viestit: 1364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
Jo TOISEN KERRAN saat mut sortumaan :D. (Gaalalla on kisaura muuten alkanut ihan hyvin, vaikkei BH:ta olla tosin vielä saatu läpi... Koiratanssista jonkun verran pisteitä ja perusrata suoritettu, 1 x EH näyttelystä. Ilmoitettu useampaan paimennuskisaan, päivystelen aktiivisesti vSPKL:n kalenteria uusien BH-kokeiden toivossa.)
No siis Rajutiinhan poika/tyttö pääsisi noiden muiden seuraksi - lähinnä käyttökoiraksi, vaikka H-EH-painotteisista tuloksista huolimatta (= luultavasti käyttölinjaiset kuvat tulossa) näyttelyissä kierreltäisiinkin aktiivisesti. En voi luvata (edelleenkään) hypersuperaktiivista kisautusta, mutta näyttöä voi katsella niin Draman (uusin asukki Kiara tullut tämän kuun alussa, voi vähän havainnollistaa kisautustahtia) kuin Rajutinkin koirista.
En mä tiedä mitä mun pitäisi vielä kirjoittaa... Katselen kuvia tässä hetken päästä :).
No siis Rajutiinhan poika/tyttö pääsisi noiden muiden seuraksi - lähinnä käyttökoiraksi, vaikka H-EH-painotteisista tuloksista huolimatta (= luultavasti käyttölinjaiset kuvat tulossa) näyttelyissä kierreltäisiinkin aktiivisesti. En voi luvata (edelleenkään) hypersuperaktiivista kisautusta, mutta näyttöä voi katsella niin Draman (uusin asukki Kiara tullut tämän kuun alussa, voi vähän havainnollistaa kisautustahtia) kuin Rajutinkin koirista.
En mä tiedä mitä mun pitäisi vielä kirjoittaa... Katselen kuvia tässä hetken päästä :).
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
Mä oon nähnytkin Gaalaa paljon kisoissa ja tyytyväinen olen kyllä!
Laitan sulle toki pennun, tuu kertomaan sukupuoli sitten kun olet kuvat päättänyt (:
-
rust
- Kanada
- Viestit: 1364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!
No narttuhan siitäkin sitten tulee, nättikin vielä: 1 2 3
Liikaa kivoja nimiä... :D Mulla oli aluksi yli kymmenen vaihtoehtoa, joista sitten päätin valita tytölle nimeksi Lilithia Goodbye Iowa. Huomenna on siis syntymäpäivä? :) Mä teen sivuja viimeistään huomenissa, luultavasti saan kuitenkin jo tänään valmiiksi.
Liikaa kivoja nimiä... :D Mulla oli aluksi yli kymmenen vaihtoehtoa, joista sitten päätin valita tytölle nimeksi Lilithia Goodbye Iowa. Huomenna on siis syntymäpäivä? :) Mä teen sivuja viimeistään huomenissa, luultavasti saan kuitenkin jo tänään valmiiksi.
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia
Syntymäpäivä! rust tekee ja laittaa sivuja kun ehtii (kiire ei ole, mutta mielellään parin viikon aikana), ja muut saatte jo alkaa kisailemaan :) Onnea kisakentille!


