Maikeriin partacollieita

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 516
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja nalle »

Huomen olis nyt sit 2 viikkoo täynnä? :o
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Kumma
Toistolla tehoa
Viestit: 752
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 6:14 pm
Paikkakunta: Yka

Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Kumma »

Iik iik. Mulla on taas kyllä (no joo ekaa kertaa) niin lahjakkaasti unohtunu sivujen teko. Haluaisko nalle sanoa sanottavansa tästä pivikokuvasta, jota kaavailen Smooth Criminalille; oOo.

Edito// Päätin että tämän on pakko olla uros (: Eli Maikerin Smooth Criminal aka Kiro esittäytyy!
Jos rusinat liikkuvat mummon pullassa, sitä ei kannata syödä.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

olen unohtanut ihan kokonaan. Nalle sovitaan niin, että saat sivut huomenissa?! :D
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 516
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maikeriin partacollieita SIVUJA!

Viesti Kirjoittaja nalle »

Vauu, komea poika tuo Kiro! : ) Mahtavaa, onnea ja menestystä tulevaisuuteen, ja tosiaan hyvät kuvat oot sille löytäny!

Joo, Mimmu ei mitään paniikkia, mutta kiva jos saat sivut huomiseks (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Maikeriin partacollieita DILLI JA MIMMU!

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Tässä nämä sivut nyt sitten olisivat!
Diana esiintyy!
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 516
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maikeriin partacollieita DILLI JA MIMMU!

Viesti Kirjoittaja nalle »

Hienoahienoa, mahtavaa että saitte nyt sivut tehtyä ja niin päin pois! Ja tosi hieno tytsä tämä Diana kanssa! :)

Elikkä vielä Dilliltä puuttuu sivut, ja sitten on kaikilta sivut tulleet. (:
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Dilli
Syvällistä
Viestit: 619
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:31 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Maikeriin partacollieita DILLI!

Viesti Kirjoittaja Dilli »

Nyt on vihdoin tämä Sissi - neitosen sivu valmiina (: Ilmoittele jos on jotain korjattavaa.
Kuva
nalle
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 516
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:11 am
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maikeriin partacollieita

Viesti Kirjoittaja nalle »

Noniin, mahtavaa! (: Ei mitään korjattavaa, oikein hieno tytsä on! Nyt sitten vaan onnea ja menestystä tulevaisuuteen, mä laitan noi pennut rekisteriin ja sitten vaikka ilmottelen teille kun on hyväksytty (:

//Niin ja Mimmulle vielä semmonen, että onkos tyttösen säkä tosiaankin noin korkea? :o Meinaan vaan kun uroksenkin ihannesäkä on semmoset 53–56cm.
team Maikerin- partacolliet :>TAUKO
Vastaa Viestiin