Coming Home - since 2007

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Ella
Keilapallo

Coming Home - since 2007

Viesti Kirjoittaja Ella »

Indie Fargo ei ollutkaan ihan se mun nimeni, joten vaihdoinpa nimen takaisin Coming Homeksi ja nyt asiat on lähteneet rullaamaan. :) (Tiedoksi siis uudemmille tulokkaille, pienenä nippelitietona: Coming Home on mun ainoa vähän pitkäaikaisempi kennel vuodelta 2007 ja päätin nyt laittaa sen uudelleen pystyyn.)

Jeps, koko päivän oon tota nyt viimeistellyt ja tuunaillut valmiiksi ja nyt tässä vaiheessa alkaa niskat ja selkä olla ihan jumissa, kirjoitus sekoilee ja silmät heittää, joten tuolla tosiaan on varmaan aika reippaastikin kaikenmoisia virheitä, niistä saa ilmoitella enemmän kuin mielellään.

Parin koiran sivut on vielä tekemättä, johtuen siitä, että kys. koirat ovat Jerryn omistuksessa mutta minulla majoituksessa, ja Jerry tekee niiden sivut sitten kun hänellä on siihen aikaa.

Linkkilistaa saa täyttää ihan mielellään, mutta en pistäisi kovin pahakseni jos samalla heittäisi ihan kunnollistakin kommenttia sivuista. :)
Termostuloa!

PS. Olkaa kilttejä ja kommentoikaa, pelastakaa mun päivät! Oon niin tyytyväinen kerrankin tässä tähän kokonaisuuteen, että haluaisin mielelläni kuulla muidenkin kommenttia. Olisin niin onnellinen jos jaksaisitte kommentoida. Saatte paljon rakkautta jos kommentoitte. <3
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: Coming Home - since 2007

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Noni, saithan sä sen vihdoin uloskin :) kai mä sitten sanon jotain pientä.

No ensinäkin nimi on aivan mahtava, se jää helposti mieleen ja on tosi hieno. Leiskan värit ovat tosi syksyiset ja rauhalliset, mä tykkään varsinkin siitä, kun kuvat liikkuvat.
Koirien sivut ovat yksinkertaiset ja siistit. Valitettavasti Blackenna's Blue valleyn sivut eivät aukea. Kaikilla niillä, mitkä tässä kaitsoin, on luonteet, musta on mahtavaa, miten joku jaksaa panostaa myös koiran luonteiden kirjoittamiseen. Tykkään ihan hirveesti noista taulukoista, ne on niin persoonalliset.

Musta kokonaisuudessaan CH on oikein onnistunut. Toivottavasti pysyy pystyssä sitte pitkäänki

Ps. Kiva että Filthy ja Haovc'kin löytyy tuolta. Mä vastalinkitän teidät :)

//aah :D
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

^ Blue Valleyn sivu ei aukea, koska en ole vielä ehtinyt tehdä niitä :D Myöskään Yadan sivut ei toimi vielä. Mullahan on siis vain majoituksessa noi kolme pehkoa tuolla.
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Oi vitsi, pitkästä aikaa sellanen kennel jota haluan todella kommentoida jotenkin. :0

Ensiksikin, Linda vähän vilautti mulle tätä, kun hehkutti tuota Judyaan ja sillon kyllä meinas tippua silmät päästä. :D Tuo ulkoasu on aivan ihana - tykkään ensinnäkin hirveästi, että vaikka se on melko pelkistetty, se ei huku massaan, siinä on sitä kauneutta ja glamouriakin! Vaihtuva kuva tuo hirveästi ilmettä tuohon - vieläpä kun animaatio on erilainen joka sivulla. Erityisesti tykkään kennelsivun esittelyn kuvista, aivan mahtavan tunnelmallisia! Värit on myös mukavat - syksyiset, mutta menevät kyllä muinakin vuodenaikoina. Tausta on hieno - hyvä ettei siellä ole mitään brushisotkuja häiritsemässä tuota tunnelmaa. Otsikot, linkit ja fontit on mielettömän kivat. Tekstiä on just sopivasti ja sitä lukee mielellään, hyviä juttuja! Itse nimikin on hieno (collieharrastajana välitön yhdistäminen Lassieen :mrgreen: ), se jää tosi kivasti mieleen (lyhennettynä vielä CH eli champion. :mrgreen: ) Kokonaisuus täys kymppi!

Polarin ja Haltsikan saa linksutella, Polariin vastalinkitän pikapuoliin ja Haltikseen myös (kun saan uuden ulkoasun).
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kaisu
Nostaa rautaa

Viesti Kirjoittaja Kaisu »

oo, aivan tajuttoman ihana kokonaisuus! <3 ja yksin toi ulkoasu jo on loistava, mutta noi tekstit kruunaavat sen.

ulkoasusta tykkään erityisesti siksi, että se on erilainen, ei mikään massaulkoasu, mitä nykyään näkee vähän turhan paljon, vaan oikeasti erilainen. toi vaihtuva kuva -tsydeemi on loistava, ja se sopii tuohon ulkoasuun. värit, joita oot käyttänyt, ovat aivan täydelliset vuodenaikaan nähden, ja toimivat hyvin. ainut mikä aluksi pisti silmään oli se, että linkit ilmestyivät hitaanpuoleisesti, kun ekalla kerralla katsoi. silloin näytti, että osa teksteistä jäisi tuonne otsikkokuvan alle, mutta sitten kun linkit siihen tupsahtivat, olivat tekstitkin ojennuksessa. öö, ja mitäs muuta? ai niin, mä tykkään hirveesti tuosta siluetista kun se on valkoinen, ja käy hyvin niiden edellä olevien linkkien kanssa yksiin.

sitten nää tekstit. mä tykkäsin hirveesti siitä esittelystä ja näin, myös muilla sivuilla teksti on hyvin kirjoitettu, eikä missään nimessä liian pitkä tai lyhyt, vaan sopiva, sellainen, jonka jaksaa lukea. mä myös tykkään tosta nimestä, Coming Home. kuten Pehko tuossa sanoi, se on just niin paimenkoiratyyppinen nimi, kiitos kuuluisan Lassie-elokuvan. mutta se sopiitosi hyvin ja on kivan näköinen kirjoitettuna. :))

äh, en mä osaa enempää sanoa, ja näin aamusta mikään ei tunnu luistavan. mutta toivottavasti älysit, et mä oon ihan lääpälläni tohon sun kenneliis (varo vaan, mä tuun ja pöllin sen sulta :DD). mut menestystä ja kivaa syksyn jatkoa. :))

hiljaiseloa. yritän saada lisää puhtia tähän touhuun. jos ei löydy, tulee pitkä tauko. niin joo, kasvattajelle anteeksipyyntö, kun mun omistamiani kasvatteja ei ole voittajissa tai muuallakaan näkynyt. yritän ryhdistäytyä.
Ella
Keilapallo

Kiitos tosi paljon kaikille!
Pehko, linkitän teidät vielä tänään.

Lisää kommenttia? :)
You’re still going to get criticized, so you might as well do whatever the fuck you want.
Pilvi
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

CH.

Ensinäkin musta on hirveän kiva, kun otit CH-nimen takaisin koska se on 100000x kertaa kivempi nimi kuin IF, vaikka siinäkään ei ole mitään vikaa. CH vaan sopii sulle kuin nenä päähän ja muutenkin se on ihan ältsin kiva nimi!

Ulkoasu on ellamainen, pirteä, mukava, nätti, söpö, käyttäjäystävällinen, asiallinen, siisti ja sitä rataa. Vaihtuvasta kuvasta SUURET plussat, tuo eloa sivuihin ja onhan siellä mamin mussukkakin päässyt mukaan! Tekstit ovat hyvin kirjoitettuja ja öö.. no.. ellamaisia ja niistä oikein huokuu sun persoonallisuus.

Ja tykkäilen koirat sivusta. Ja susta.
Kuva
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Agh, aluks mie sanon kyllä että toi nimi on aivan paras :D Vaikka tuleekin heti mieleen "Lassie, come home!"-klisee, niin tässä se toimii ihan pirun hyvin! Tosi nätti nimi, tykkään enemmän kuin Indie Fargosta vaikka olihan sekin tosi nätti. Siirrytäänpä nyt kuule ihan sinne ulkoasuun. :)

Siis. Tää. On. Kyllä. Unelma. On tää kyllä parempi nähdä tää näin ku ennen julkasemista jo, tätä jakso odottaa ainakin innolla ja tuli iiiisompi yllätys. Mut on kyllä ihan hirveen upee! Tyyli ei oo mitenkään erikoinen, ja on sulosen yksinkertanen. Toi animaatio on kyllä kiva, vaikkakin vähän ärsyttävä. Ja kun noita Nita-kuvia löytyy melkein kaikilta :B Mutta siis nää kaikki värit on niin ihanan lämpimät jajajaja... Eii, tää on kaikinpuolin lähes täydellinen ulkoasu. Ei tuu mitään negaa.

peeäs kiipelissän saa linkittää ;) ainaski tonne lähtee ch!
Ella
Keilapallo

Kiitoksia kiitoksia, vielä tykkäisin jos joku viittis jotai sanoa. :)
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Apila »

Ei oikeesti mua itkettää ku oon niin kade! Ei oo totta ku ihana!! :'<< Meinas kirjaimellisesti silmät tippua päästä! :D Ihan kymppi +. Värit on täydelliset ja rakastan sitä että ett oo laittanu mitää tylsää fonttia otsikkoon ja linkkeihin, se tekee ison eron, linkit on ihanat.. <3 Toi animaatiosysteemi on tosi hieno ja oot löytäny ihanat kuvat jokaselle sivulle! Mulla on aina ongelmia koirien sivujen kanssa ja ku näin noin niin.. Itkettää joo. Täydellistä kertakaikkiaan. Ja nimi on todella ihana :) Tekstit mukavaa lukemista, ihana positiivinen tunnelma jotenkin :)

Mulla ei kyllä oo vissiin mitään valittamista... :D

Tietenkin tällaisena paimenkoira, sheltti, ihmisenä niin pidin vielä erikoisen paljon kun shelttejä siellä aina välillä näkyi 8) Linkkilistalle vois laittaa 4 Laps Cloverin!
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Coming Home, tuttu kennel :) Sullahan oli mun kasvatti, on aina ollut kateellinen sivuista ja näin.. parempaan suuntaan menty aloituksesta! Tosi kiva kun shelttejä näkyy välillä, ulkoasu aivan ihana. Taccatan voi linkkilistalle lisäillä :)
Vastaa Viestiin