Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

mun sivut tulee tänään. On vain ollut nyt koulukiireitä niin on päässyt unohtumaan.
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Nosto. Tällä viikolla jos en sivuja saa puuttuvilta etsin pennuille uudet kodit.
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Avatar
Mimmu
Nostaa rautaa
Viestit: 936
Liittynyt: Su Kesä 22, 2008 11:31 am
Paikkakunta: Tampere

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Mimmu »

Nyt ovat minunkin pennun sivut valmiit. Nyt alkaa siis pennulla tehokisautus :D

Hukkaharjan Uhkayritys, tutummin Rita esittäytyy :)
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Kiitoksia Mimmu!
Vielä wenyalta sivuja odottelen..
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Risto
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4309
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:30 pm
Paikkakunta: Turku

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Risto »

ANTEEKSI IHAN KAUHEASTI, ETTÄ ON KESTÄNYT! On ollut nyt niin paljon kaikkea muuta hässäkkää, että virtuaalipuuhat on jääneet ihan mielestä pois, onneksi Jerryrakas muistutti! (: Nyt teen sivut heti. Edittaan tähän ne.

// http://www.freewebs.com/zibrozibro/uuvi.htm Uuvi neiti esittäytyy. =)
MEIKÄN SETIT ON AITOJA, PIKIMUSTAA HUUMORIA
Anna_
Epätoivoinen katse
Viestit: 403
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Viesti Kirjoittaja Anna_ »

Kiitoksia^^ Nyt on myös rekkarinumerohakemukset pistetty vetämään, lisään numerot Hukkaharjan -kasvatit sivulle kun koirat on rekisteröity. Seurailkaa siis sitä aina silloin tällöin^^
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
Vastaa Viestiin