Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^ Onhan meillä sille pentuja suunnitteilla ;). Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, mutta luulisin että tässä syksyn aikana kyllä vielä. Katsomme josko Ksenasta saisi jossain vaiheessa muotovalion, niin pentuja voisimme alkaa suunnittelemaan. Isäksi sille pentueelle olemme pähkäilleet urostamme EJ Twisted Illusionia. Mutta jos olet kiinnostunut tuosta pentueesta sitten niin hienoa, sinulle pentu lähtisi ehdottomasti :).
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^
Jazzkin vielä isänä, voi luoja! <3_<3 Mulle voit kyllä iskeä jo alustavan varauksen, en pysty kyllä kieltäytymään tästä pentueesta! :'D //OT
Jazzkin vielä isänä, voi luoja! <3_<3 Mulle voit kyllä iskeä jo alustavan varauksen, en pysty kyllä kieltäytymään tästä pentueesta! :'D //OT
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^ Juu, pistämme sinulle alustavan varauksen sitten ;).
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Wolfie
- Höpsö veitikka
- Viestit: 13036
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
- Paikkakunta: Vantaa on lantaa
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
OT// Mäkin tuun kuolaamaan tota tulevaa yhdistelmää, eli sitten kun tosiaan toi Jazzin ja Ksenan pentue tulee, niin riippuen ajankohdasta ja kuvista, niin mua kiinnostais ehdottomast kanssa yks. (oikeastaan kiinnostaa emän takia, kuvissa on kaunis narttu, jota ihailen suuresti irl, joka on myös oman koirani siskopuoli
)
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^ Oiiih, tämäpä mahtava nähdä että kiinnostuneita löytyy jo näinkin hyvin! Kyllä Rebeccallekin lähtisi sitten pentu enemmän kuin mielellään jos sitten olet kiinnostunut vielä kun pentue on ajankohtaisempi :).
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Hillfield Envious Attack esittäytyy kasvattajille! (: Jos linkkikuvat eivät näy (mozillalla), päivittämällä pitäisi korjaantua.
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^ Kiitokset Fannille sivuista! :).
// Vielä tässä emästä sanon että siitä tuli myöskin nyt vDK MVA :).
// Vielä tässä emästä sanon että siitä tuli myöskin nyt vDK MVA :).
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
upsisita, mitään syntymäaikaa päätettynä?
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
^ Mä en ole vielä onnistunut kisaamaan Lukasta sitä tokovaliota, mutta mikäli sitä ei kohta ala kuulumaan, voi nää mun puolesta syntyä ilmankin. Saahan sen tokovalion arvon kisailtua pojalle syntymänkin jälkeen. (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Heii, mitenkäs kävisikö teille että pennut syntyisivät nyt sitten jo? Mietimme Mimmun kanssa että syntymäaika voisi olla jo 27.09.?
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Fanni
- Nostaa rautaa
- Viestit: 963
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:17 am
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!
^ Mulle käy hyvin. (:
- And you thought the world might end if you just looked the other way
- Lania
- Kanada
- Viestit: 1554
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:15 am
- Paikkakunta: Tampere
- Viesti:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) SYNTYNEET
Pennut syntyneet tänään, onnea ja menestystä tuleviin koitoksiin! :)
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
-
Pataposki
- Kanada
- Viestit: 1559
- Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!
aloitamme sitten varmaan kilpailemisen! (:

