Olen ajatellut jossakin välissä joko chihuahua tai papillon pentueen teettä,mutta haluan tietää heti ennen pentuetta,että olisiko yhtään kiinnostusta? En halua alkaa teettää pentuetta ilman ketään ostajaa!
Koirilla ei mitään valioitumisia ole,mutta kisoja on kierrelty ja esim. agilitysta on hyviä tuloksia jo osalle saatu ja tarkoitus olisi kuitenkin saada ainakin agilityvalio ennen pentuetta ja maastoesteistä myöskin :) Koiratanssikin olisi tarkoitus saada ja näyttelyistä sitten niitten jälkeen, vaikka se chihuilla esim. onkin se melkein tärkein laji!
Vanhempia ei ole tiedossa,mutta luultavasti teetän mielummin chihu pentueen kun kaksi papillon pentuetta on jo tullut. Mutta laittakaapas kiinnostuneet ilmoitus=) (huom! yksikin kiinnostunut riittäisi,kun eihän sitä tiedä monta pentua syntyy!)
Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?
-
Kitu
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1761
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm
- Vivienne
- Nakkisotilas
- Viestit: 296
- Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?
Jos papillonia tulee olen kiinnostunut, chihua en kyllä taitaisi.. :>
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
-
Kitu
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1761
- Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm
Re: Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?
Ok muita kiinnostuneita? Minulla ei ole tällähetkellä papillon narttua jolla pentueen teettäisin mutta katsotaan
