Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olen ajatellut jossakin välissä joko chihuahua tai papillon pentueen teettä,mutta haluan tietää heti ennen pentuetta,että olisiko yhtään kiinnostusta? En halua alkaa teettää pentuetta ilman ketään ostajaa!
Koirilla ei mitään valioitumisia ole,mutta kisoja on kierrelty ja esim. agilitysta on hyviä tuloksia jo osalle saatu ja tarkoitus olisi kuitenkin saada ainakin agilityvalio ennen pentuetta ja maastoesteistä myöskin :) Koiratanssikin olisi tarkoitus saada ja näyttelyistä sitten niitten jälkeen, vaikka se chihuilla esim. onkin se melkein tärkein laji!

Vanhempia ei ole tiedossa,mutta luultavasti teetän mielummin chihu pentueen kun kaksi papillon pentuetta on jo tullut. Mutta laittakaapas kiinnostuneet ilmoitus=) (huom! yksikin kiinnostunut riittäisi,kun eihän sitä tiedä monta pentua syntyy!)
Avatar
Vivienne
Nakkisotilas
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Elo 24, 2009 10:34 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Vivienne »

Jos papillonia tulee olen kiinnostunut, chihua en kyllä taitaisi.. :>
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Kitu
Vuohenruokaa
Viestit: 1761
Liittynyt: Pe Joulu 05, 2008 8:54 pm

Re: Chihuahua tai Papillon pentuelle kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Ok muita kiinnostuneita? Minulla ei ole tällähetkellä papillon narttua jolla pentueen teettäisin mutta katsotaan
Vastaa Viestiin