Meet RISKI. Onhan se ehkä vähän urosmainen nimi, mutta... :--D
Sano jos puuttuu jotain sivuilta.
Palveluskoirien aatelia
-
rust
- Kanada
- Viestit: 1364
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Palveluskoirien aatelia
Riski on ihan hyvä nimi! Eikä osu mitään erikoisia puutoksia silmään, paitsi jos sukutaulua haluat pidentää, niin sitä on kyllä mahdollista kuuteen (vai seittemään...) sukupolveen asti
Mutta kaikki ok, kiitos sivuista! Edittailen pentuesivun tähän samaan viestiin kohta.
// Pentuesivu täällä. Ihanaa kirjoitella kerrankin pitkiä sukutauluja!
// Pentuesivu täällä. Ihanaa kirjoitella kerrankin pitkiä sukutauluja!
