Palveluskoirien aatelia

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
rust
Kanada
Viestit: 1364
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:19 am
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia

Viesti Kirjoittaja rust »

Meet RISKI. Onhan se ehkä vähän urosmainen nimi, mutta... :--D

Sano jos puuttuu jotain sivuilta.
feel love before it's gone
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Palveluskoirien aatelia

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Riski on ihan hyvä nimi! Eikä osu mitään erikoisia puutoksia silmään, paitsi jos sukutaulua haluat pidentää, niin sitä on kyllä mahdollista kuuteen (vai seittemään...) sukupolveen asti :mrgreen: Mutta kaikki ok, kiitos sivuista! Edittailen pentuesivun tähän samaan viestiin kohta.

// Pentuesivu täällä. Ihanaa kirjoitella kerrankin pitkiä sukutauluja! :mrgreen:
Vastaa Viestiin