4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
No jospa mulle yks riittäs :D Merlelle vaan löytys huippukuvat, olisi kiva sellainen saada :)
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!!
Nonny, pennut siis syntyy 23.09, sivuja vaan tähän sitten ;)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Janina
- Höpsö veitikka
- Viestit: 9852
- Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm
-
Viuki
- Syvällistä
- Viestit: 636
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 9:30 am
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!!
Laitoin jo yksällä Jymyn sivut :)
-
Alina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
4LC Black Bitch aka Tilda sai vihdoin itselleen kuvat.
Koitan yksäripommittaa sua aina kunhan jonkinlaisia kisatuloksia saadaan, niin sun ei sitten tarvitse kamalasti nähdä vaivaa sen eteen että kyttäilet Tilhiläisen sivuja. (:
Koitan yksäripommittaa sua aina kunhan jonkinlaisia kisatuloksia saadaan, niin sun ei sitten tarvitse kamalasti nähdä vaivaa sen eteen että kyttäilet Tilhiläisen sivuja. (:
and we talk about stupid things like feelings and men
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
Kiitos näistä kaikista! :) Sitt oottelen vaan vielä Lianan sivuja...
Alina - joo tee se ;) Ja jos tarviit apua siin kisaamises ni mä kyllä aina voin! :D Tai sen voi jakaa jotenki puoliks tms :)
// Se vois ehkä kans kisata pelastuskokeissa?
Alina - joo tee se ;) Ja jos tarviit apua siin kisaamises ni mä kyllä aina voin! :D Tai sen voi jakaa jotenki puoliks tms :)
// Se vois ehkä kans kisata pelastuskokeissa?
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
Alina
- Alkupalat
- Viestit: 54
- Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:17 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
Eiköhän tuo pelastus onnistu. (: Ekoihin ageihin ja paimennuksiin lähettelin osallistumisia, olin katsovinani että kaikki kilpailut 24. päivästä eteenpäin.
and we talk about stupid things like feelings and men
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
http://www.glamrose.org/4lapsclover/black.html (pentueesta)
MOLEMMAT VANHEMMAT OVAT MUUTEN NYT MYÖS KOIRATANSSIVALIOITA (vKTV)! :)
Tilda on muuten ihana! :)
MOLEMMAT VANHEMMAT OVAT MUUTEN NYT MYÖS KOIRATANSSIVALIOITA (vKTV)! :)
Tilda on muuten ihana! :)
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
-
whokilledbambi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6468
- Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 1:49 pm
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - kaikki varattu
Hohhohoo me ollaan kaikkialla vaikka ollaankin jo lopetettu >8)Apila kirjoitti:Tarranauhan koirat alkaa olla aika yleisiä
Anteeksi melko turha viesti, joten laitan tähän ihan asiaakin.
Eli siis, ootko miettiny alustavasti(jos ollenkaan) seuraavaa pentuetta? Tää yhdistelmä oli yllättävän mielenkiintoinen ja valehtelematta sekä vähätellen sanottuna unelmayhdistelmä.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
Apila
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 188
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:26 am
- Viesti:
Re: 4 Laps Clover, kolmas shelttipentue - SYNTYY 23.09!
Haha, niin ootte :'D
Joo mäkin tyksin tästä <3 En oo oikeestaa miettiny vielä, hyvä kun ollaan saatu tää maailmalle nyt XD Mutta jos sä olet kiinnostunut niin voin tulla sulle sitten heti ensimmäiseks kertomaan >:D Jossain ens vuoden puolella sitten talvella/keväällä varmaan.
Joo mäkin tyksin tästä <3 En oo oikeestaa miettiny vielä, hyvä kun ollaan saatu tää maailmalle nyt XD Mutta jos sä olet kiinnostunut niin voin tulla sulle sitten heti ensimmäiseks kertomaan >:D Jossain ens vuoden puolella sitten talvella/keväällä varmaan.
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kisakeskus Wednesday (tauolla)