Sammareita huippuvanhemmista

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

No hitsiläinen :< oisko sitten Dwelin's Nero Sage :D
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Tuo nimi sopii vallan mainiosti! :) Sivuja jos saisit vaikkapa ensi viikolla tehtyä, niin olisin tyytyväinen.

Pennut syntyivät siis tänään ja nyt voi aloittaa kisaamisen sitten ihan oikeasti! :)
Kuva
Heroésdes
Alkupalat
Viestit: 67
Liittynyt: La Syys 26, 2009 10:04 am

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Heroésdes »

No mua kiinnostais! http://cavjensi.webs.com/ Tossa sivut. Tulis ekaks/tokaks koiraks, ja lupaan harrastaa nlyitä ja tokoa ja agia!
edit. No kaikki olikin jo varattu:/ Koskas seuraava pentue?
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Etusivu

Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Kaikilla pennuilla on jo kodit ja pentuekin on jo syntynyt, joten emme enää ota varauksia tähän pentueeseen.

Spiegel ja Pöpö, muistakaahan että vielä on aikaa ilmoittautua muunmuassa maailmanvoittajaan. :)

/Seuraavaan pentueeseen on vielä aikaa, varmaankin vasta talvella jos silloinkaan. Tällä samaisella pentueet-osastolla on kyllä myös monia muita samojedinkoirapentueita tulossa, katselepas niitä jos löytyisi mielekäs pentue. :)
Kuva
Spiegel
Kanada
Viestit: 1300
Liittynyt: Ma Heinä 07, 2008 10:26 am
Paikkakunta: Haapajärvi
Viesti:

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Spiegel »

Jep, ilmoitinkin Magen tänään maailmanvoittajaan. Me ollaan ehditty haalia jo titteleitä: BH RH-E (:

Kiitokset Pilville vielä pennusta!
“What's past is prologue.”
EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Avatar
Juinttu
Höpsö veitikka
Viestit: 14779
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
Paikkakunta: avaruus
Viesti:

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Nero-tyts. Ilmottelen heti maailmanvoittajaan :-)
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Pilvi
Analysaattori
Viestit: 2951
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 3:36 pm

Re: Sammareita huippuvanhemmista

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Kiitos Pöpö sivuista! :)
Kuva
Vastaa Viestiin