Cavjensiin A-pentue!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Heroésdes
Alkupalat
Viestit: 67
Liittynyt: La Syys 26, 2009 10:04 am

Cavjensiin A-pentue!

Viesti Kirjoittaja Heroésdes »

Eli tekisin tänne Basenji pentueen, emä tulee olemaan ensimmäinen koirani, urosta en vielä tiedä. Ei todella alustavia varauksia kehään. Sivu:http://cavjensi.webs.com/

Ja pentuja syntyy 5. Nimen olisi hyvä olla 2 osainen

Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-

Ja pentue syntyy tammikuun lopussa. Lisää tietoja myöhemmin.
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Etusivu

Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
Saskia
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 103
Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 1:31 pm

Re: Cavjensiin A-pentue!

Viesti Kirjoittaja Saskia »

Pikku vinkkinä, että ei täällä taida kukaan haluta varata pentua sellaisesta pentueesta, jonka emä ja isä ei kumpikaan ole tiedossa. Kannattaa tuoda ensin yksi koira "ulkomailta" (siis keksiä vaan omasta päästä mieluinen koira), kisata sillä vähän ja kokeilla sitten ostaa muilta suvullisia koiria. Yleensä ihmiset kun tahtoo näyttöjä siitä että juuri sinun luonasi heidän pentunsa on hyvä olla. :)
Vastaa Viestiin