Eli tekisin tänne Basenji pentueen, emä tulee olemaan ensimmäinen koirani, urosta en vielä tiedä. Ei todella alustavia varauksia kehään. Sivu:http://cavjensi.webs.com/
Ja pentuja syntyy 5. Nimen olisi hyvä olla 2 osainen
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Cavjensi A u/n-
Ja pentue syntyy tammikuun lopussa. Lisää tietoja myöhemmin.
Cavjensiin A-pentue!
-
Heroésdes
- Alkupalat
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Syys 26, 2009 10:04 am
Cavjensiin A-pentue!
http://www.webbisivu.com/cavjensi/Etusivu
Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
Crawford Polexia "Tessa" Cavalier kingcharlesinspanieli 17.05.2007
-
Saskia
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 103
- Liittynyt: Su Huhti 12, 2009 1:31 pm
Re: Cavjensiin A-pentue!
Pikku vinkkinä, että ei täällä taida kukaan haluta varata pentua sellaisesta pentueesta, jonka emä ja isä ei kumpikaan ole tiedossa. Kannattaa tuoda ensin yksi koira "ulkomailta" (siis keksiä vaan omasta päästä mieluinen koira), kisata sillä vähän ja kokeilla sitten ostaa muilta suvullisia koiria. Yleensä ihmiset kun tahtoo näyttöjä siitä että juuri sinun luonasi heidän pentunsa on hyvä olla. :)