Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Shagan
Toistolla tehoa
Viestit: 712
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2008 6:46 pm
Paikkakunta: Taivalkoski

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Shagan »

Mun mussukka, Xtra Sleepy GSD to Shagan alias Spy tahtoo nyt esittäytyä Pehkotädille. :') Kisaaminen aloitetaan varmaankin heti.
/ ja se todellakin aloitettiin heti. Ilmoitin Spyn näyttelyyn, muutamaan käyttäytymiskokeeseen ja vesipelastuksen soveltavuuskokeeseen.
Even I look small and cute, deep inside I'm a tough guy.
Elina
Analysaattori
Viestit: 2729
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Elina »

Mulle tuo Xtra Yawning GSD to Kk! Ihana nimi. Ei aivan kehtaa laittaa tuon nimen perään vielä to Kairankuiskeen. Tulis ehkä turhan pitkä, ja pelkkä Elina on tylsä, jotenka Kk on hyvä. Sivuja tulee heti kun ehdin, kaipa huomiseen mennessä. (:
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Narya »

Kiitti Shagan sivuista! Täytyy sanoa, että aivan uskomattoman komea poika, tulee kyllä vanhempiinsa. :) Ja hienoa, että kisautuskin lähti jo käyntiin.
Elinalle se nimeksi ja ei kiirettä sivujen kanssa, syntyyhän nämä vasta sillon 30.09.. :)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Kati »

Xtra Xtreme GSD ja narrrrttu ! Sivut edittaan tähän ;>
Elina
Analysaattori
Viestit: 2729
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 2:34 pm
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Elina »

Tässäpä olisi Rion sivut.
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa

Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Narya »

Katille ekstriimi narttu ja kiitos, odottelen sivuja. :mrgreen:
Elinalle kiitos sivuista, Rio on hieno. <3_<3
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Kati
Kriisissä
Viestit: 865
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:25 am
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Kati »

Enpäs edittaakkaan että huomaat, Venla :)
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Viesti Kirjoittaja Narya »

Kiitos sivuista, hieno Venla. (;

Todella suurta menestystä kaikille pennuille, pääsivät jokainen aivan loistavaan kotiin ja ilmoitelkaahan kuulumisia aina kun kerkeätte. :) Onnea kisakentille! &.&
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
jannu
Kanada
Viestit: 1691
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:23 pm
Paikkakunta: Joensuu

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.

Viesti Kirjoittaja jannu »

Komeita ja nättejä ovat kaikki. Mahtavaa että jokainen on lähtenyt hyvään kotiin ja kisaurat on alkaneet jo. <: Iloista nähdä ensimmäisiä saksanpaimenkoiriani näiden suvussa joka tekee pennuista erityisiä. Kiitos teille, ja erityisesti Pehkolle koko pentueesta!
I just want this matter in order, so life could begin to shine better.
Vastaa Viestiin