Lukkoon, poisto
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
Re: Myydään koiria!
Heei, lähtisikö Dola minun mukaani vielä valmisteilla olevaan kenneliini Madison Avenueen? Maddissa tullaan siis kasvattamaan cavalier kingcharlesinspanieleita pienimuotoisesti, joten toivoisin saavani Dolalle myös jalostusoikeuden. Valmistuttuaan Madison Avenue tulee näyttämään kutakuinkin tällaiselta. Kisa -ja sivunäyttöä voit katsella lisää esim.
- Virtuaalikennel Lumoavan
- cavalier kingcharlsinspanielinarttuni Elizabeth Taylor
- AM VNL
Kaikki näytöt ovat minun "ylläpidossani", ts. omistan Lumoavan kennelin, ylläpidän Amerikan VNL:ää ja Elizabeth Taylor on tällä hetkellä ainoa Madison Avenueen muuttamassa oleva koirani.
Tulevaisuudessa Dolalla luvassa ainakin kilpailuja tokossa ja mahdollisesti agilityssä, näyttelyitä kierrämme myös parhaamme mukaan - tavoitteellisesti.
- Virtuaalikennel Lumoavan
- cavalier kingcharlsinspanielinarttuni Elizabeth Taylor
- AM VNL
Kaikki näytöt ovat minun "ylläpidossani", ts. omistan Lumoavan kennelin, ylläpidän Amerikan VNL:ää ja Elizabeth Taylor on tällä hetkellä ainoa Madison Avenueen muuttamassa oleva koirani.
Tulevaisuudessa Dolalla luvassa ainakin kilpailuja tokossa ja mahdollisesti agilityssä, näyttelyitä kierrämme myös parhaamme mukaan - tavoitteellisesti.
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Moi!
Kyllä se Dola sinulle varmaankin lähtee ja jalostus oikeus on n. 5-7pentueeseen. Pitäkää minuun yhteyttä kerran kuussa. Jos nin ei tapahdu, Dola muuttaa takaisin minun luokseni. Elizabeth vaikuttaa mukavalta ja on varmasti hyvää seuraa Dolalle. Kirjoittele jos on jotan kysyttävää. Varaan Dolan nyt sinulle, mutta se on kokonaan sinun vasta kun sllä on sivut.
T: Jasmiina
(jassu@mymail.fi)
Kyllä se Dola sinulle varmaankin lähtee ja jalostus oikeus on n. 5-7pentueeseen. Pitäkää minuun yhteyttä kerran kuussa. Jos nin ei tapahdu, Dola muuttaa takaisin minun luokseni. Elizabeth vaikuttaa mukavalta ja on varmasti hyvää seuraa Dolalle. Kirjoittele jos on jotan kysyttävää. Varaan Dolan nyt sinulle, mutta se on kokonaan sinun vasta kun sllä on sivut.
T: Jasmiina
(jassu@mymail.fi)
Ei minkäänlaista koiraa tällä hetkellä.
- Samantha
- Ei riitä.
- Viesti:
En ihan kyllä välttämättä pysty lupaamaan yhteydenpitoa joka kuukaudelle, mutta pidän kyllä yhteyttä varmasti ainakin merkittävissä tapauksissa (mahd. valionarvonsaannit ja muut merkittävät tapahtumat koiran elämässä) jne. Teen sivut mahd. pian ja laitan sulle niistä yksityisviestiä :)
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Juu. Mutta lähetä sähkistä niin usein kun pystyt. muuten otan Dolan sinulta pois ja kerro yksärillä myös sähksosoitteesi!!
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Moi!
Luulen että tarkoitat niitä schape kuvia?? Menin nyt jo kysymään Elinalta jos saan ne.
Luulen että tarkoitat niitä schape kuvia?? Menin nyt jo kysymään Elinalta jos saan ne.
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Fine: Kyllä sä ne mun puolestani saat. Kiinnostaisko havanna??
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Moi!
Kiitos kuvista ja totta kai havanna kiinnostaa!!!
Kiitos kuvista ja totta kai havanna kiinnostaa!!!
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jasmiina, sun kannatais pistää otsikkoon minkä rotusia koiria myyt.
-
Iipi
- Alkupalat
Moi! Mä voisn ottaa Rosin ja Kyon. Kennel ei vielä valmis, mutta valmistumassa. Ja ehkei sun kannata lisätä ton Chocon tietoja...
-
Jape
- Alkupalat
- Viesti:
Re: Lukkoon, poisto
Kaikki koirat lähti virtuaali avaruuteen, paitsi Dola.