SHELTÅ PRESENTS: AGILITY
-
- Alkupalat
SHELTÅ PRESENTS: AGILITY
VIP: 19-12-2009
RYHMÄT:
- Shetlanninlammaskoirat
- Noutajat
- Terrierit
- Pystykorvat
TULOKSET: arvotaan
PRESENTS: Sheltå
HUOM! EPÄVIRALLISET!
ILMOITTAUTUMISET TÄHÄN TOPICIIN SEURAAVASTI:
Koiran nimi: linkitettynä
Kisauttaja: kennel linkitettynä (jos ei ole kenneliä, laita pelkkä nimi)
Ryhmä:
MAX. 5 koiraa / per kisauttaja
PALKINNOT:
1. sija: 100€
2. sija: 80€
3. 20€, makupalapussi
t. veera
RYHMÄT:
- Shetlanninlammaskoirat
- Noutajat
- Terrierit
- Pystykorvat
TULOKSET: arvotaan
PRESENTS: Sheltå
HUOM! EPÄVIRALLISET!
ILMOITTAUTUMISET TÄHÄN TOPICIIN SEURAAVASTI:
Koiran nimi: linkitettynä
Kisauttaja: kennel linkitettynä (jos ei ole kenneliä, laita pelkkä nimi)
Ryhmä:
MAX. 5 koiraa / per kisauttaja
PALKINNOT:
1. sija: 100€
2. sija: 80€
3. 20€, makupalapussi
t. veera
-
- Alkupalat
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: SHELTÅ PRESENTS: AGILITY
Miksi järjestää epävirallinen? Ei noista tuloksista sitten hyödy mitään.
-
- Alkupalat
Mulla ei ole kokemusta virallisista, vaikka Juliétte (IRL-ystävä) onkin luvannut opettaa kun ehtii. Voisihan sitä kokeilla jotkut pienet viralliset kisat, jos vaikka saisi sen avulla kokemusta. Tekemällä oppii parhaiten 8') Tuskin kisoja pidetään edes, yritin vain jotain toimintaa järjestää.
-
- Epätoivoinen katse
^ Kenelläkään ei ole aluksi ollut kokemusta virallisten järjestämisestä. Esimerkiksi koiratanssi tai flyball on todella helppo laji järjestää ja tuomaroida ensikertalaiselle :)
vuoden tulokas 2009
-
- Alkupalat
^ Kenelläkään ei ole aluksi ollut kokemusta virallisten järjestämisestä. Esimerkiksi koiratanssi tai flyball on todella helppo laji järjestää ja tuomaroida ensikertalaiselle :)
---
^ Itse en tiedä koiratanssista tai flyballista juuri mitään, enemmän näyttelyistä ja agilitystä, vähän ToKostakin.. (: Itse en varmaan tuomaroi, koska olen niin kokematon. Olisi siis kiva saada teistä kokeneemmista tuomareita! 8> Pistin nimittäin pienet, ja lyhyellä ilmoittautumisajalla pystyyn näyttelyt (:
---
^ Itse en tiedä koiratanssista tai flyballista juuri mitään, enemmän näyttelyistä ja agilitystä, vähän ToKostakin.. (: Itse en varmaan tuomaroi, koska olen niin kokematon. Olisi siis kiva saada teistä kokeneemmista tuomareita! 8> Pistin nimittäin pienet, ja lyhyellä ilmoittautumisajalla pystyyn näyttelyt (:
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Siis 50 kertaa mieluummin aluks kandee järkätä koiratanssia tai flyballia ku näyttely. Näyttely on "vaikein" mahdollinen järkkättävä laji.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Mikä tekee näyttelystä vaikeimman mahdollisen lajin järjestää? Eihän näyttelyissäkään järjestäjän tartte kun laatia kisasivu, lisätä osallistujat, etsiä tuomarit ja lisätä tulokset - ihan samat tehtävät on muissakin lajeissa. Kisasivulle tarpeellisten tietojen osalta voi sitten ottaa mallia muiden näyttelyiden kisasivuilta (osallistumiskoodit, pvm, vip, rotu- ja luokkarajoitukset yms.). Näyttely on toki työläs, jos mukaan ottaa kaikki rodut, mutta kun tuomaroinnin ja palkintojen jakamisen hoitaa viralliset tuomarit niin ei se näyttelykään yhtään sen vaikeampi ole. Jossakin muussa lajissa saatat joutua itse tuomaroimaan oman kilpailusi.Juinttu kirjoitti:^Siis 50 kertaa mieluummin aluks kandee järkätä koiratanssia tai flyballia ku näyttely. Näyttely on "vaikein" mahdollinen järkkättävä laji.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
-
- Keilapallo
- Viesti:
^Ite kokisin ton sillä ettei tuomareita saa niin helposti kuin käyttölajeihin. En tiedä mitä Juinttu haki mutta näin itse tulkitsisin.
-
- Höpsö veitikka
Mutta itse se tuomareiden kyseleminen ei kuitenkaan ole sen hankalampaa kun muihinkaan lajeihin. Pienempään näyttelyyn näkyy yleensä löytyvän tuomareita suhteellisen hyvin, jos järjestäjä vain vaivautuu kyselemään. :)Ellu kirjoitti:^Ite kokisin ton sillä ettei tuomareita saa niin helposti kuin käyttölajeihin. En tiedä mitä Juinttu haki mutta näin itse tulkitsisin.
When the hurricanes came for me
- bianca
- Le-ppä-ker-ttu
Itse en ainakaan enää pääse koko kennelille. :/ Päätyy vain websin sivuille linkin painalluksesta.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
^Ei toimi täälläkään.
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
- Nakkisotilas
Oliskohan poistanut sivut? Kävin siellä kerran, ja etusivulla oli ilmoitus että "Ei tämä nyt onnistunutkaan" ja seuraavana päivänä sivut olivat kadonneet?
tuuli tuule sinne missä muruseni on