Sammaritytsyt Tinka ja Ilona

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
Pilvi
Analysaattori

Sammaritytsyt Tinka ja Ilona

Viesti Kirjoittaja Pilvi »

Sammaritypykät Tinka-tankkeri ja Imppupamppupomppu toivottavat kaikki kävijät tervetulleiksi sivuilleen. Täysin uusitut sivut huokuvat uutuuttaan ja sivujen pitäisi nyt olla ajan tasalla.

Ainoastaan galleria on hieman päivittämättä, tämän viikon aikana lupaan lisätä kevään ja kesän kuvat sinne. Tinkasta löytyy kuvia viime talveen saakka ja Ilonasta on esillä yksi kansio.

Tervetuloa, käy peremmälle!

Jos jossain sivustolla näkyy vanhaa punertava-valkoista ulkoasua, päivitä sivu niin pitäisi tulla uusi ulkoasu näkyviin.
Kuva
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä

Re: Sammaritytsyt Tinka ja Ilona

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Vähän kiva ulkoasu. Mua hämmäsyttää miten Mona aina osaa laittaa koristuksia ja nättejä ns. sälää ulkoasuihin! Mie vaan teen aina tylsiä pohjia ja jos yritän koristella ni ei siit tuu mitään. Ainut mikä tossa häiritsee, on se että muu pohja on kiinni reunassa ja sit tonne jää tollanen neliö vaan vihreeks. Siinä ois voinu ehkä olla joku liikkumaton tausta tai toistuva tausta tms :)
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

ot/ tuo ulkoasu on niin iso, että vihreää näkyy melko paljon suuremmalla resolla. Ajattelin kuitenkin myös pienempiresoisia, jolloin oikealta jää paljon poies :D. Jos kukaan tajusi mitään tästä selityksestä.. Eli jos oikeallakin olisi vielä ollut jotain, se ei olisi välttämättä näkynyt pienempää resoluutiota käyttävillä, tai sitten sitä olisi joutunut scrollata.

// "Pienemmillä resoluutioilla voi esiintyä heittoa ulkoasun asettelussa. Jos näin ei kuitenkaan tapahdu, otathan yhteyttä sähköpostilla, niin yritämme korjata asian."

? :DDD
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Rami
Epätoivoinen katse
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

Voi nyyh. ULKOASU <3 Se on i-h-a-n-a. Lievästi sanottuna.
Värit ulkoasussa on kivat, ei sitä tavallista. Ne myös sopivat toisiinsa, ja kuviin. Otsikon fontit ovat myös kivat. Kuvia on saatu kivasti mahdutettua ilman tunkemisfiilistä. Mutta ennen kaikkea rakastan linkkipalkin taustaa. Se on kaunis. Todella.
Mutta juu, kivat sivut. Anteeksi, innouduin kommentoimaan vain ulkoasua. Mutta mie en huomannut mitään ongelmia ulkoasussa, tai sitten täydellisyys hämäsi :'D
Tintti
Ei riitä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tintti »

Ensivaikutelma oli, että aika täyteen tungettu ja sekava.
Eli ulkoasusta siis puhun. Muuten hyvästi tietoa ja kuvia, mutta ulkoasu ei oikein vaikuttanut.
Olen terroristiterrieri.
Lomalla virtuaalitouhuista! Pyörin joskus turrilassa!
leijonamieli
Nakkisotilas

Viesti Kirjoittaja leijonamieli »

Ulkoasu on tosi söötti. Vähän on ehkä hupsun näköistä kun otsikkopalkki jatkuu oikeelle niin pitkään, vaikka tekstilaatikko loppui jo ajat sitten. Ulkoasussa on aika paljon sulattelemista, mutta liian kiireinen tunnelma ei tule kun vasemmassa reunassa ja yläreunassa olevat kuvat on häivytetty onnistuneesti. Linkkiboksin tausta on muuten ihana. Koirien sivut on kivasti asetellut ja tekstit on kivat, muutamilla sivuilla tekstiä rajaavat linet menevät miten sattuu kun selaan Internet Explorerilla töissä. Kaikinpuolin asialliset ja onnistuneet sivut.
Vuoden kadehdituin 2008
Minnea
Kanada

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Oi, ihanat värivalinnat : D Ja todella kivan näköinen ulkoasu muutenkin. Luin muuten että tossa menussa luki "Mona" ja rupesin etsimään että missä ihmeessä se Ilona nyt oli :'D

Mutta voi kun tuo Ilona on suloinen <3
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Pilvi
Analysaattori

Kiitos kaikille kommenteista!
Minnea, nyt vasta kun sanoit niin huomasin itsekin, että se Ilona-teksti muistuttaa Monaa. :D Mutta toivottavasti ei kamalan häiritsevästi.
IE:llä otsikkopalkki loppuu liian aikaisin (ei jatku oikeaan laitaan asti), tuli ilmi toisella foorumilla mutta ehkä mä annan sen olla. :D

/Nyt luin ton Monan viestin loppuun, että hups, oon vissiin taas osannut ajatella viisaasti. :D
Kuva
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

Uusi ulkoasu on ihan törkeän ihana!
.. Pidin kyllä silti enemmän vanhasta :D. Kuitenkin, arvosteluun. Ulkoasu on ihanasti sekaisin kaikkia vuodenaikoja. Yleensä en pidä ulkoasuista missä on monen monta kuvaa, mutta tähän ne sopivat kuin nenä päähän. Tietoa, mikä on otsikon fontti? Aivan ihana :). Linkit on asetettu ulkoasuun hauskasti. Suoraan sanottuna ulkoasusta ei ole mitään pahaa sanottavaa! Kaikinpuolin täydellinen ulkoasu. Ja sopii tosi hyvin kahden sammarin kotisivuiksi.
Veriaivo
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Veriaivo »

w00t millonka sääki uuen koissun saanu :--0 juu oon kyllä pitäny kauan taukoo ku en oo tällästä huomannu =(

tyksin hirveesti tuosta ulkasta! paljon tavaraa, muttei liikaa ja kuvat kivasti tolleen himmeesti. 8) tekstiä oli mukava lukea ja katella kuvia. ihana kokonaisuus <3__<3
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.

blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
Pilvi
Analysaattori

Iso kiitos noel ja vveera, kiva kuulla palautetta sivuista! :)
vveera, onhan tuo Ilona-typykkä ollut mulla jo noin kuukauden verran, heinäkuun alussa siis saapui. :)
Kuva
caza
Syvällistä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caza »

Minäkin kommentoin. :D

Ulkoasu on ihanan pirteä ja tykkään ideasta, mutta toteutus olisi voinut olla parempi. Itse sisältö on hyvin toteutettua ja luettavaa riitti pitemmäksikin aikaa. Itse olisin laittanut blogin itse linkkeihin, sillä nyt sitä oli hankala löytää. Ilona on ihana, samoin Tinka. Tinkan sivuille olisin kaivannut jotakin hieman kesäisempää seisotuskuvaa, mutta kun tuossa hän seisoo niin kauniisti, niin annettakoon anteeksi. Ilonasta tulee varmaan nätti tyttö, näyttää nyt jo niin hyvältä, että nams. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Pilvi
Analysaattori

Blogi tuli vasta ulkoasun teon jälkeen, niin siksi sitä ei ollut linkeissä. :s En vielä Monalle ohjeita antaessani tiennyt, että tulen blogin tekemään (olen ollut huono kirjoittamaan mitään päiväkirjaa..) niin siksi sitä ei ole linkeissä. Katsotaan jos saisin sen jotenkin näkyvämmin esille! Tinkasta ei oikein ole mitään hyvää kesäistä seisomakuvaa, nythän se on turkiton eikä semmoista kuvaa kehtaa laittaa tommoseen paikkaan! Täytyy kattoa oisko keväältä joku hyvä seisomakuva. :)
Kuva
Satu
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja Satu »

Tykkään sivujen nykyisestä ulkoasusta aivan ältsin paljon. Noi värit on tosi kivat ja menee tuo ulkoasu niiden puolesta varmasti nyt syksyn ja talven ajan. Toi vihreä taustaväri häiritsee. En tykkää siitä sinisen kanssa. Ja etenkin kun mulla on iso resoluutio (1440x900) niin sitä näkyy todella paljon. Mutta muuten toi ulkoasu on niiin rakkaus. <3__<3 Sivujen asettelu on aika jees ja noi kaikki koristekuvat on tosi söpöjä. Etenkin toi mikä on copyright-sivulla. Kokonaisuutena tosi kivat sivut ja siulla on aivan tajuttoman suloiset koirat. Käyn pölliin Ilonan ittelleni.
Vastaa Viestiin