Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
YLÖS
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Effa
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:18 pm
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Äh, en usko että minulle varausta annat, mutta en voi vastustaa kiusausta
Elikkäs, olen nyt parin vuoden tauon jälkeen palailemassa tänne virtuaalimaailmaan ja itsestään selvyytenä päätin aloittaa tanskandoggien kasvattamisen. Kennelin sivuja tässä parhaillani urakoin, mutta vielä ei ole valmista. Ja koska minulla ei ole vielä yhtäkään koiran sivua valmiina, ei valitettavasti löydy kisanäyttöäkään. Mutta kunhan tästä vauhtiin pääsen ja homma alkaa taas sujua, niin varmasti tullaan kisoissa käymään - pääasiassa näyttelyitä, mutta myös agilitya, tokoa.. Täytyy nyt vielä katsoa, että mihinkäs tässä innostutaan.
Jos pentue syntyy siinä elokuun puolivälissä, niin olen aivan varmasti ehtinyt saada siihen mennessä kennelini tassuilleen (ja niin linkin sinulle) ja toivon mukaan myös jonkinlaista todistetta siitä, että pelkkiä sohvaperunakoiria ei hoivistani löydy. Mitään aivan hirmuisia tulevaisuudensuunnitelmia ei pennulle vielä olisi, koska vasta tässä ollaan alkuun pääsemässä, mutta varmasti ajan kuluessa niitä syntyy kun pennun persoonallisuus sekä ulkonäkö kehittyisivät, jotta nähtäisiin että millainen komistus tai kaunokainen sieltä kasvaa (: Ensisijaisesti pentu pääsisi rakastavaan, huolehtivaan, turvalliseen sekä pysyvään kotiin.
Ja et muuten viitsisi pistää tähän tai lähettää minulle vaikka yksärillä listan kenneleistä, joiden kuvia sinulla on käytössäsi? Että tiedän olla kysymättä samoista lupia, jotta vältytään ikäviltä yllätyksiltä näyttelyissä (; Enkä muuten vastaa tekstin typoista, kello onkin näemmä kolme yöllä. *yskähdys*
Elikkäs, olen nyt parin vuoden tauon jälkeen palailemassa tänne virtuaalimaailmaan ja itsestään selvyytenä päätin aloittaa tanskandoggien kasvattamisen. Kennelin sivuja tässä parhaillani urakoin, mutta vielä ei ole valmista. Ja koska minulla ei ole vielä yhtäkään koiran sivua valmiina, ei valitettavasti löydy kisanäyttöäkään. Mutta kunhan tästä vauhtiin pääsen ja homma alkaa taas sujua, niin varmasti tullaan kisoissa käymään - pääasiassa näyttelyitä, mutta myös agilitya, tokoa.. Täytyy nyt vielä katsoa, että mihinkäs tässä innostutaan.
Jos pentue syntyy siinä elokuun puolivälissä, niin olen aivan varmasti ehtinyt saada siihen mennessä kennelini tassuilleen (ja niin linkin sinulle) ja toivon mukaan myös jonkinlaista todistetta siitä, että pelkkiä sohvaperunakoiria ei hoivistani löydy. Mitään aivan hirmuisia tulevaisuudensuunnitelmia ei pennulle vielä olisi, koska vasta tässä ollaan alkuun pääsemässä, mutta varmasti ajan kuluessa niitä syntyy kun pennun persoonallisuus sekä ulkonäkö kehittyisivät, jotta nähtäisiin että millainen komistus tai kaunokainen sieltä kasvaa (: Ensisijaisesti pentu pääsisi rakastavaan, huolehtivaan, turvalliseen sekä pysyvään kotiin.
Ja et muuten viitsisi pistää tähän tai lähettää minulle vaikka yksärillä listan kenneleistä, joiden kuvia sinulla on käytössäsi? Että tiedän olla kysymättä samoista lupia, jotta vältytään ikäviltä yllätyksiltä näyttelyissä (; Enkä muuten vastaa tekstin typoista, kello onkin näemmä kolme yöllä. *yskähdys*
Ota minut mukaan, ota minut mukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Effa, mukavaa, että tanskandoggikasvattajia tulee lisää! Meillä onkin Troyan kanssa vTDY (virtuaalinen tanskandoggiyhdistys) tekeillä ;)
Hieman ehkä pelottaa antaa ilman näyttöjä, mutta tuen silti uusia kasvattajia, eli kyllä sä tuosta pentueesta koiran saat. Oma pentu kun siitä tulee myöskin =)
Laittelen sulle listaa mun luvista =)
Hieman ehkä pelottaa antaa ilman näyttöjä, mutta tuen silti uusia kasvattajia, eli kyllä sä tuosta pentueesta koiran saat. Oma pentu kun siitä tulee myöskin =)
Laittelen sulle listaa mun luvista =)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Effa
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:18 pm
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Voi kiitos, hienoa saada sellainenkin koira jolla on oikeaa sukua täällä virtuaalimaailmassa! Ja mahti juttu tuo vTDY, varmasti tulen osallistumaan toimintaan siellä ;) Ilmoittelen heti kun kennelini on valmis niin voit sitten päättää varmasti, että onko se sopiva koti pennulle. Dammen Aino on sen verran nätti nimi, että jos voisit pistää minulle sen nimisen keltaisen uroksen varaukseen?
Ota minut mukaan, ota minut mukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
-
hamzi
- Alkupalat
- Viestit: 17
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 7:01 pm
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Löytyy jotain tosi vanhaa näyttöä ja kai vielä vanhempaa, eli mitään ihan uutta ja tuoretta ei. Vanhimmat näytöt vuodelta -05, mutta siis enemmän näyttelyitä kyllä kierrettäisiin, kuhan ensin pääsen näyttelyihin kuvaamaan tarpeeksi hyvät kuvat :)
http://www.geocities.com/kennel_koira04/oona.html
http://www.geocities.com/kennel_pikkuhaukku/safi.html
http://www.geocities.com/kennel_pikkuhaukku/sade.html
http://www.geocities.com/kennel_koira04/oona.html
http://www.geocities.com/kennel_pikkuhaukku/safi.html
http://www.geocities.com/kennel_pikkuhaukku/sade.html
Sagura -Dream called Great Dane's
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Effa, Aino niminen poika
Varmista mulle vielä toi niin lisäilen =)
Hamzu, noo enköhän mä sullekkin uskalla myydä. Multa voi kuvia kysellä syyskuussa, menen doggiporukoiden kanssa syysnäyttelyyn ja varmasti kuvia räpsin =)
Hamzu, noo enköhän mä sullekkin uskalla myydä. Multa voi kuvia kysellä syyskuussa, menen doggiporukoiden kanssa syysnäyttelyyn ja varmasti kuvia räpsin =)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Effa
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:18 pm
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
..ei kun perhana! Piti ensin pyytää narttua, mutta sitten tajusin, että minulta löytyy aika muikeat uroksen kuvat, joten ehkä muutetaan se nimi hämmennyksen vähentämiseksi Akeen 
//Annan itsestäni heti loistavan kuvan
//Annan itsestäni heti loistavan kuvan
Ota minut mukaan, ota minut mukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Minä voisin ottaa uroksen, väristä en vielä tiedä, kattoo kummasta löytyy paremmin kuvia. Nimi voisi olla vaikka Dammen Amun-Ra.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Pöpö, mihinkäs menisi ja löytyisikös näyttöjä? Amu-Ra ei käy koska nimen tulee olla suomalainen =)
//Effa, okei
Tuli jo hetkeksi sellanen "mihin koirani myinkään" olo
Mutta kyllä sä saat ton Aken/Aaken, vaikka sohvaperunaksi. Troyan mä potkin kisaamaan tota koiraa ja oman kanssa ei tule olemaan ongelmaa, lähinnä ongelma kisariippuvaisuudesta on täällä 
//Effa, okei
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viestit: 14779
- Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 8:31 pm
- Paikkakunta: avaruus
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Koira menisi Onnelaan ja kisa käyttöön, sekä ehkäpä myös siitokseen. Noh, nimeksi voisi tulla sitten vaikka Dammen Antero.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Pöpö, Näytöt ei oikeen vakuuttaneet =/ Jos, vaikka seuraavasta pentueesta tekisit sitten kun tulee tarjousta, silloin voisi omilta koiriltasi löytyä jo vähän kisoja kalenterista =)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen) HAMZI!
Uppista
Suunnitelman muutos. En ota itselleni lainkaan pentua tästä pentueesta.
Teen pentuesivut parinpäivän sisällä, jos vielä yhtä pennun ostajaa ei löydy menee "oma" pupsini saksaan kotikoiraksi =)
Suunnitelman muutos. En ota itselleni lainkaan pentua tästä pentueesta.
Teen pentuesivut parinpäivän sisällä, jos vielä yhtä pennun ostajaa ei löydy menee "oma" pupsini saksaan kotikoiraksi =)
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Effa
- Alkupalat
- Viestit: 24
- Liittynyt: Su Heinä 20, 2008 12:18 pm
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen) HAMZI!
Upup, eipäs anneta tämän vallan pudota (;
Ota minut mukaan, ota minut mukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
Jos et sinä sitä tee niin ei kukaan
- Cian
- Toistolla tehoa
- Viestit: 766
- Liittynyt: Su Heinä 06, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Vihti
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen) HAMZI!
Otetaanpas uusinta tämän pentueen osalta =) Uusia varauksia otan ja vanhat voivat vain varmistaa. Anteeksi kaikille, Damme oli vain niin lähellä kaatua, että unohdin koko pentueen =/
“ My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am ”
- Dammen tanskandogit Virtuaalinen tanskandoggiyhdistys - VTDY
-
Manttu
- Alkupalat
- Viestit: 29
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 7:07 pm
- Paikkakunta: Hamina
- Viesti:
Re: Tanskandoggeja (keltainen & tiikerijuovainen)
Mulle tosiaan se yks urospentu, keltanen (: Drawn'siin menis bortsujen seuraks. Kisanäyttöä.


