M: bordercollienarttu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
Ricea
Kanada
Viesti:

M: bordercollienarttu

Viesti Kirjoittaja Ricea »

ID Butterfly Lovers
Etsii pitkäikäistä ja aktiivista kotia, jossa on kiinnostusta rodulle. :---) ilmoitusta pystyyn sitten vain!
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Ricea
Kanada
Viesti:

Re: M: bordercollienarttu

Ylöös, jotakuta voisi edes kiinnostaa?
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Saisko Iville kuvat mukaan? Mä voisin olla kiinnostunut, mutta valitettavasti tällä hetkellä aktiivinen kisautus on mahdollista vain näyttelyissä ja paimennuksessa, mahdollisesti myös pk-lajeissa ja pelastuskoirakokeissa. Valioitumiseen tähdätään kuitenkin myös agilityssä ja tokossa, joten niitä aloitetaan heti, kun tilaa tulee muun lauman puolesta. Jalostuskäytöstä olen myös tietenkin erittäin kiinnostunut, Furenzassa kun bortsuja kasvatellaan. (:
Kertoilen tarkemmin kunhan noista kuvista kuulen, mulla itselläni, kun ei tällä hetkellä taida kovin hyviä varastossa olla.
Ricea
Kanada
Viesti:

Kuvista voi kysyä Emberiltä (: mutta kyllä se sulle lähtis, mä olen rento kasvattaja joten ei mitään painetta kisautuksen kanssa :cool:
Ja siiss jalostuskäyttöön voin tuon antaa, mutta sun pitää kyllä kysyä asiasta sitten vielä Lilianilta =) kun Lilian omistaa pentueen isän, ja pyysin omistajia alunperin ilmoittamaan hänelle jalostuskäytöstä.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Lilianilta sain nyt luvan tohon jalostuskäyttöön, kiitteli muuten suakin siitä, että muistit pitää lupauksesi infota tästä jalostuskäytöstä yms.. Emberiä ei ole vähään aikaan turrilassa näkynyt, laitoin kuitenkin hänelle viestiä, joten siltä suunnalta odottelen vielä vastausta ennen kuin lupaan mitään. Mikäli ei vähään aikaan mitään kuulu yritän kaivelle jostain tytön sähköpostia ja sellaista, yritän sitten tavoittaa sitä kautta.
Ricea
Kanada
Viesti:

Multa kyllä ainakin saattaa löytyä jonkinlaiset kuvat ja voin kyllä kuvata esimerkiksi turun winterissä tammikuussa =) että jos se kuvista on sitten kiinni niin :>
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Jos sä tosiaan ehdit mulle kuvaamaan niin enköhän mä voi tytön sitten ottaa. Mulla ei nimittäin olisi yhtään intoa ruveta metsästämään kuvia, kun nyt jo etsitään bortsu-uroksen (et haluais kuvata näitä samalla?) ja tervuerenpojan kuvia kissojen ja koirien kanssa :>
Sivut teen varmaan tänään tai parin päivän sisällä viimeistään, mietiskelen vielä tuota kutsumanimeä, jos ei sua haittaa, että vaihdan sen.
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Onko tää siis nyt varattu?

Minulla ja Shanyalla olis nyt kiinnostus kun uus borstukennel pystytetään niin bortsukennel. Koiraa kisattaisiin ainakin näyttelyissä, tokossa ja paimennuksessa. Pentujakin tulisi mahdollisesti jos koira menetyisi lajissa kuin lajissa. Kennel ei ole vielä pystyssä, mutta näyttäisin sen kun se on valmis. Kennelin nimi on Border Collies by Padrone.
It lurks behind you.
Ricea
Kanada
Viesti:

Friskylle meni tää joo :> ja jollen mä niitä ehdi kuvaamaan, niin voin toki kysellä sulle kuvia! :)
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Verahan siitä tuli. Kyllä mäkin noita kuvia vielä etsiskelen ja ilmoittelen sulle, jos löytyy niin ei tarvitse kuvata. Ja vielä hei sen verran, että mä olen tosi laiska kuulumisten kertoja, kun noita koiria on jo niin paljon. Eli multa tulee kuulumisia yleensä vain, kun suunnitellaan pentuja tai sateenkaarisillalle lähtöä. Kisakalenteria päivittelen kuitenkin usein, joten sieltä näkee ne tärkeimmät. Tietenkin mut saa myös meseen lisätä, jos välttämättä haluaa pitää paremmin yhteyttä. (:
Ricea
Kanada
Viesti:

mulla on kyllä joskus ollut sun mese, mutta sä voit varmaan yhtälailla lisätä mut meseen? :D siellä kyselen sillon joskus harvon kuulumisia, en niitä nyt niin kamalasti kaipailekaan.

Hyvät on sivut, päivitän sitten kun id palaa katkolta. ja tän voi lukottaa
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Vastaa Viestiin