Hihi! Se on täällä. VIHDOIN! :mrgreen:
Kauanhan sitä kesti, jopa kaksi vuotta ilman virtuaalikenneliä. Mutta nyt me ollaan päätetty tulla takaisin, tosin eri nimellä. Tuulenviemän on historiaa, ja Millenium pysyvästi nykypäivää.
Kiitos jälleen hovikoodaajalle ja ulkoasuntekijälle Siljalle, joka auttoi koodien kanssa (eli koodasi about kaiken)... Oot paras!
Sivun tekstejä ei ole sitten vielä oikoluettu, joten älkää välittako jos senat on vähän sakaisin.
Mutta, käykää katsomassa ja ihastukaa (tai saahan sitä toki myös vihastua).
Pitäähän mun nyt tätä arvostella kun silloin joskus kokeilin ulkoasuakin tälle kennelille.
Ensivaikutelma oli tosi kiva. Ulkoasussa mietin kyllä onko tuo vasemmalla puolella olevan lk. collien suussa oleva korsi tai mikä lie kasvi sen suussa vai siinä edessä vai miten. Ehkä olisin toivonut hieman enemmän tekstejä etusivulle, mutta ainakin tässä ei jaaritella niitä turhia. Ulkoasu on todella kaunis ja linkit myöskin kivat. Koristekuvat joka sivulla ovat mukava lisä, mutta koirat-sivulla se ei kaiketi olisi niin välttämätön koirien kuvien vuoksi. Kasvatus-sivulla olisi kyllä ollut mukava nähdä koristekuvana pennun kuva.
Koirilla taitaa olla ihan tarkoituksella eri layout kuin kennelillä? Joskin Carlolla oli vielä muista poikkeampi ulkoasu mutta siihen selitys löytyikin teksteistä. Mutta koirilla todella selkeät sivut. Joskin ehkä hieman häiritsi niiden poikkeavuus kennelin ulkoasusta (esimerkiksi koirien sivujen ulkoasun väri voisi olla sama vihreä kuin kennelillä, ym.)
Kasvatus-sivulla kriteerit omistajalle voisivat olla listattuna, tuota on hieman raskasta lukea. Tai niin... tätä mietin aika kauan, mutta tulipa nyt laitettua x)
Kiitos kaunis Noemie. :)
Olin itse myös ajatellut listata nuo kriteerit, mutta päädyin sitten tuollaiseen ratkaisuun. Katsotaan, jos saan repäistyä, ja muutettua nuo johonkin järkevämpään muotoon.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way Vuoden Optimisti 2013
Ensivaikutelma oli todella raikas ja sopii tulevaan kevääseen mukavasti. Jotenkin noi koristekuvat näyttävät olevan ulkoasun kanssa eriparia, ehkäpä tuo vihreä sopisi kehyksiin paremmin. Koirat-sivulta koristekuvan olisi voinut jättää vaikka kokonaan pois, koska koirat ovat listattuna kuvien kera. Tohon listaan olisi virallinen nimi ollut vielä hyvä lisä. Kasvatit-sivun listaus on hauskasti toteutettu, mutta tuntuu jälleen jotenkin eriparilta. Ehkäpä esimerkiksi kuvien väliä voisi pienentää? Sitten vielä pikkujuttu, kun pisti silmään, että onko tossa kasvatussivun kuvassa mittasuhteet pielessä? Kaiken kaikkiaan, noita mun pilkunviilauksia lukuunottamatta, vaikuttaisi ihan kelpo kenneliltä :) Tosin sama ulkoasu saisi olla mielestäni koirienkin sivuilla.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Kiitos Joanallekin. :)
Koirien sivuilta en halunnut noita vanhoja sivuja ottaa pois, sillä olen todella tykästynyt niihin. Voi tietenkin olla, että vaihdan ne joskus myöhemmin kun kyllästyn.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way Vuoden Optimisti 2013