Cyvja & Trollkin - harjikset & karjikset

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Cyvja & Trollkin - harjikset & karjikset

Viesti Kirjoittaja Spyro »

Koko eilinen päivähän siinä meni ulkoasua vaihtaessa ja näin, mutta nyt pitäisi joka sivulla olla uusi ulkoasu. Tekstejä en ole vielä kerennyt uusia, nykyiset ovat vähän mitä ovat, melkein vuoden vanhoja, kuten on itse C&T:kin, huomasimpas sen tässä eilen asua vaihtaessani. Mutta kaikenlaista kommenttia saa antaa. Toivottavasti meistä tykätään edes vähän c:

Cyvja & Trollkin on siis vuodesta 2009 toiminut kiinanharjakoiria ja australiankarjakoiria kasvattava virtuaalikennel. Olemme monelle varmasti tyystin tuntematon käsite, sillä julkisuudessa emme ole olleet oikeastaan ollenkaan, sillä mainostopicia ei ole aikaisemmin tehty, eikä kilpailutoimintaakaan ole ollut ollenkaan. Mutta nyt lähdemme aktiivisempina matkaan ja ehkä saan järjestettyä jotain kivaa.

// blogistakin saa sanoa sanasen, jos haluaa.

CYVJA & TROLLKIN
Reetta
Kanada

Re: Cyvja & Trollkin - harjikset & karjikset

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Voisinpas tässä sanasen sanoa. :)

Heti sivuille tullessa tunnelma on tosi mukava, leikkisä mutta samalla kuitenkin asiallinen. Sivut ovat siistit ja tekstiä löytyy, tosin jäin kaipaamaan sitä esittely- sivua, olisi ollut mukava lukea vielä enemmän! : D Kirjoitat mukavasti ja sujuvasti, tekstiä oli helppo lukea ja se meni hyvin eteenpäin. Koristekuvat on hyvin aseteltu ja niissä tuo sininen rajaus mikä lie toimii ja sopii hyvin kokonaisuuteen. Tuosta kiehkurasta jokaisen kuvan alalaidassa en osaa oikein muodostaa mielipidettä. Toisaalta se sopii mutta en sitten tiedä mikä niissä tökkii. Koirien sivuista tykkäsin ja todella hienoa, että kaikilla on luonteet!

Ulkoasu on ihanan leikkisä. Pidän paljon väreistä ja asettelusta, Kirsi on onnistunut hyvin.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Hei kiitos paljon kommentista c: Mäkin itse mietin myös, että olikohan nuo kiehkurat sittenkään niin hyvä idea, mutta jääköön nyt kun kerran ovat.

Mukavaa että miellytti, Kirsi on tosiaan onnistunut (jälleen kerran) erinomaisesti :D
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Kiva kokonaisuus tässä.

Heti kyllä huomioni kohdistui otsikkokuvaan ja jotenkin aivoni eivät käsittäneet mikä tämä on. Se näyttää hännältä, mutta siinä näyttää olevan myös korvat (mustat tupsut) ym ym. joten paras kysyä näin suoraan. Katsoin sitä ihan monta kertaa eri näkökulmista, mutta jotenkin ei vaan auennut. Voi olla että se on ihan helppo käsittää, mutta... x) Tykkään kyllä tosta fontista, siinä on kivat noi pienet yksityiskohdat. Muutenkin tosi siisti, leikkisä ulkoasu, linkeissä tähdet kiva piristys. Eiffel-tornit taustalla kivat ja siitä saa heti sen vaikutelman että kennel on ranskalainen, maasta ei oikein voi erehtyä ^^ ja sitten vielä koristekuvat kivat reunoineen.

Koirien sivut siistit ja kuvat selkeitä. Todella siistit kisakalenterit ja värit täsmää ulkoasuun kivasti. Kaikilla koirilla luonteet ja oikein pitkätkin, isot plussat siitä. Niitä luonteita on kiva lukea ja ei oikein huomaa kun on jo lukenut kaikki tekstit, menevät mukavasti eteenpäin.
I summer! classic, but so true.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Kiitos, Noemie mukavasta palautteesta :) Tuo juttu tuossa kuvassa on koiran suussa oleva keppi (originelli kuva on tässä), omaan silmään näyttää ihan kepiltä, mutta se voi tosin johtua siitäkin että olen tuota kuvaa jo monet kerrat tuijotellut ihan oikean näköisenä.

Musta on kiva, kun mun tekstejä kehutaan vaikka itsestä aina tuntuu, että enhän mä osaa kirjoittaa ollenkaan :D Kiitos kuitenkin kommentista, piristi päivää vielä lisää.

Lisää kommentteja otetaan vastaan.
Ricea
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ricea »

Pakkohan tänne oli tulla jotain kirjottelemaan kun on karjiksia! :D taidatkin olla tällä hetkellä ainoa aktiivinen kasvattaja, nyt kun mäkin olen tauolla :DD mut jospa tästä palattaisiin ;>>

Ulkoasu on tosi nätti, siinä on hienot värit! Ja se on just sellanen leikkisä, niin kuin Reetta sanoikin jo. Koirilla on hienot sivut ja Taica on tosi hieno narttu! Oot jaksanut kohtuullisesti noita tekstejä kirjottaa ja jaksoin ne jopa lukea! Hienoa :)

Mä lisäilen teidät sitten innocent desiren linkkilistalle kun se alkaa taas nousemaan jaloilleen.. :---DD
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen

polku mennä pimeään
  • että pystyy elämään
[/color][/size]
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

^ Joo, oon huomannut että karjiskasvattajia ei kauheasti ole C: Kiva jos päästään innocent desiren linkkilistalle, tekin päädytte melko varmasti meidän listallemme, kunhan saat nostettua sen jaloilleen. Ja kiitos muuten mieltä piristävästä kommentista, paransi taas tätäkin päivää.
Noemie
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Noemie »

Spyro kirjoitti:Kiitos, Noemie mukavasta palautteesta :) Tuo juttu tuossa kuvassa on koiran suussa oleva keppi (originelli kuva on tässä), omaan silmään näyttää ihan kepiltä, mutta se voi tosin johtua siitäkin että olen tuota kuvaa jo monet kerrat tuijotellut ihan oikean näköisenä.
No mutta nythän aukesi mullekin x) Varmaan tuosta väristä johtui, kun ei ole niin selkeän ruskea. Mut joo, kuva valaisi kyllä asiaa <: Kiitoksia.
I summer! classic, but so true.
Spyro
Söi navetan kaksi nautaa

Hops. Kommenttia saa edelleen esittää sekä blogista, että ihan meidän pääsivustosta :)
Vastaa Viestiin