M: bpmu MYYTY, LUKKOON
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
M: bpmu MYYTY, LUKKOON
Redwickin B-pentueen kasvatti Bendable Mind etsii uutta kotia! Tyttö on melko harvinaissukuinen, lisää voit lukea täältä. Taimilla on yksi vKUMA ja BH-koe suoritettuna. Koulutustunnukset löytyy hausta, jäljestä ja suojelusta, mutta kaikki ovat kolmostuloksia, eivätkä siis oikeuta luokkasiirtoon. Kisaamista tulisi jatkaa pk. lajeissa, paimennuksessa, agilityssä ja tottelevaisuudessa. Taimi lähtee vain aktiiviseen ja varmasti pysyvään kotiin! MYYTY
// Topickin uusikäyttöä! Nyt myynnissä D-pentueen kasvatti, malinoisuros Redwick Dauntless Hackey. Haka on aloitellut kisaamista lähinnä agilityssä (MAXI II) ja haussa (PAHA AVO). Yksi TOKO:n 1. palkinto löytyy myös. Kuvia voi kysellä mukaan Jerryltä. Haussa on jälleen se aktiivinen ja pysyvä koti! Vanhat sivut löytyvät täältä.
// Topickin uusikäyttöä! Nyt myynnissä D-pentueen kasvatti, malinoisuros Redwick Dauntless Hackey. Haka on aloitellut kisaamista lähinnä agilityssä (MAXI II) ja haussa (PAHA AVO). Yksi TOKO:n 1. palkinto löytyy myös. Kuvia voi kysellä mukaan Jerryltä. Haussa on jälleen se aktiivinen ja pysyvä koti! Vanhat sivut löytyvät täältä.
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
- Sikko
- Floodari
Re: M: bptn
Hmmm, oon monta kertaa käynyt tässä topassa, mutten ole uskaltanut mitään kirjoittaa. :---D Oon pitemmän aikaa suunnitellu tervuvahvistusta sakkiini, kun mulla ois kivat kuvat käyttölinjaiselle tervunartulle. Mutta ne kuvat tosiaan sitten ovat käyttölinjaisen, turkittoman ja suhteellisen vaatimattoman tervuneidin kuvat. Jos siis kelpuutat ihan kunnon käyttötervun kuvat, niin ilomielin tytskän ottaisin.
Mulla on tapana kisata koirat ensin paimennus- ja käyttövalioiksi ennen kuin alan kunnolla panostaa agilityssa ja tokossa kisaamiseen, mutta kaikissa noissa tultaisiin kumminkin kisaamaan. Lisäksi me varmaan kilpailtaisiin vepessä! Kisanäyttöä vaikkapa nyt Hymystä ja Juksusta. Oon melko kausittainen tuon kisaamisen kanssa, että esim. viime syksy oli aika hiljainen (yo-kirjoitukset), mutta nyt talven aikana olen taas petrannut ja alkanut panostaa virtuaalikoirailuun kunnolla.
Tulevaisuudessa olisi mukava käyttää neitiä jalostukseen, jos sille mielelle satun!
Mulla on tapana kisata koirat ensin paimennus- ja käyttövalioiksi ennen kuin alan kunnolla panostaa agilityssa ja tokossa kisaamiseen, mutta kaikissa noissa tultaisiin kumminkin kisaamaan. Lisäksi me varmaan kilpailtaisiin vepessä! Kisanäyttöä vaikkapa nyt Hymystä ja Juksusta. Oon melko kausittainen tuon kisaamisen kanssa, että esim. viime syksy oli aika hiljainen (yo-kirjoitukset), mutta nyt talven aikana olen taas petrannut ja alkanut panostaa virtuaalikoirailuun kunnolla.
Tulevaisuudessa olisi mukava käyttää neitiä jalostukseen, jos sille mielelle satun!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Ihanaa, että koti löytyi! Käy tosi hyvin nuo kuvat, kivannäköinen narttu :----) Sitten vain sivuja tekemään!
[/size]
[/size]
- Sikko
- Floodari
Toivottavasti ei haittaa, että vaihdoin Taimin nimen Saaleen? (--:
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: M: bpmu (uusi)
Kiitos sivuista! Ei toki haittaa =)
[/size]
[/size]
-
Janina
- Höpsö veitikka
No jos tämä tulisi mulle nyt kun en Damaa saanutkaan? :D Ja sit sori että Daman sivujen teko kesti niin kauan, mutta tällä kertaa mulla on jo ulkoasu koodauksineen joten sivut saisit melkeinpä heti. :) Mun kisautus- ja tulevaisuudensuunnitelmat kerroin sulle Daman kohdalla, eli niillä jatkettaisiin tämän herrankin kohdalla.
//
Oho, olennaisin sitten unohtui. :D Eli nyt koira olisi menossa Beyajaan, joka kasvattaa japseja päärotuna ja vähän pienimuotoisemmin belgejä, koska niitäkin mulla on muutama ja rotu on sen verran tärkeä että haluan leipoa siitä erillisen kasvatusrodun. :)
//
Oho, olennaisin sitten unohtui. :D Eli nyt koira olisi menossa Beyajaan, joka kasvattaa japseja päärotuna ja vähän pienimuotoisemmin belgejä, koska niitäkin mulla on muutama ja rotu on sen verran tärkeä että haluan leipoa siitä erillisen kasvatusrodun. :)
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mua tiedätkös kiinnostaisi tämä maliuros kovastikkin, mutta en tiedä uskallatko sä mulle tätä Furenzaan antaa. Tällä hetkellä laumaa on vähän turhankin paljon, tosin pari luultavasti lähtee tässä alku keväästä sateenkaarisillalle ja osa kisaa enää vain parissa lajissa, valioituneena melkein kaikesta. Mulla ei kuitenkaan välttämättä tuloksia syntyisi kamalaa vauhtia, kun vähän lajissa kuin lajissa on aikalailla täyttä. Hk2 saataisiin haettua, sitten pitäisi vaihtaa lajia, koska haun voittajaluokka on aika täynnä. Paimennusta ja ihan kohta päästäisiin tokoilemaan. Loppujen lopuksi tähdätään kuitenkin ainakin käyttö-, paimennus-, toko- ja luultavasti myös agilityvalioksi sekä pelastuskoiraksi. Näyttelykehiä kierrellään vähän menestyksen mukaan. Varmaan on se, että Furenzasta saa pysyvän kodin ja poika tulee elämään kanssani vuoden tai pari riippuen miten nopeasti tuloksia kertyy. Jalostuskäyttö mua ei luultavasti kiinnosta, tänhän sisko on mun malipenikoiden emänä enkä haluaisi, että ihan kamalasti yleistyy.
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Tulin nyt siihen tulokseen, että Haka lähtee Friskylle :) Sivuja sitten mielellään parin viikon sisällä.
[/size]
[/size]
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Hakan uudet sivut ovat täällä. Tosiaan sain Jerryltä luvan kuviin, kyselen Kaisulta tuosta luonteesta kunhan ehdin. (:
-
Bee
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Re: M: bpmu MYYTY, LUKKOON
Kiitoos! Tämän voipi lukotella.
[/size]
[/size]