M: bordercollie uros

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Vastaa Viestiin
sasu.
Sumopainija

M: bordercollie uros

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Eli minulle tullut palautus, Marigoldin kasvatti etsisi uutta kotia.

[url=http://funereal-.webs.com/fly.html]Marigold's American Dream[/url]
Kisatuloksia löytyy lisää googlen kautta kun vaan jaksaa penkoa. Haluan että Fly pääsee nyt lopulliseen kotiin. Himokisautusta en vaadi, muutama kisa kuukaudessa riittää oikein hyvin - tärkeintä että koiraa ei kuitenkaan unohdeta sohvannurkkaan. Kuvia ei saa mukaan.

Kiinnostuneet laittakaa rohkeasti viestiä alle :--)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Hobu
Analysaattori
Viesti:

Re: M: bordercollie uros

Viesti Kirjoittaja Hobu »

Olin jotenkin ajatellu tuon koiran jo kuolleen tai jotain, joten nuo kuvat on jo käytössä omalla koirallani. Eli niitä ei saa mukaan.

Ja jos voisit muokata tuonne sivuille Bordersky Codylle oikean emän, eli sen emä on VP Solar Eclipse. Koira on jo kuollut, joten sivuja sillä ei enään ole.
Kuva Kuva
Vuoden Taiteilija 2012
Samjedas
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Samjedas »

Minua kiinnostaisi! Tässä sivut: http://www.webbisivu.com/sabaji/Etusivu Vielä hyvin keskeneräiset, mutta eiköhän ne siitä muutu... Harrastaisin ainakin näyttelyitä, agia ja tokoa. Olisi kiva saada kuvat mukaan yms. Pentuja en varmaan tule teettämään, ellei nyt jotain järjettömän suuria tittelirivejä tule. Koira tulisi toiseksi koiraksi Sabajiin.
sasu.
Sumopainija

Hobu, ahaa selvä. Kiitti ilmoituksesta! Korjailen ton sukutaulun jossakin vaiheessa :--)
Samjedas, sivusi eivät vakuttaneet minua joten Fly ei sulle kyllä lähde.
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Samjedas
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Samjedas »

sasu. kirjoitti:Samjedas, sivusi eivät vakuttaneet minua joten Fly ei sulle kyllä lähde.
Ok.
sasu.
Sumopainija

Nostellaas tätä, Fly tartteis kodin pikaisesti :--)
sasu.
Sumopainija

tuplapostailen mut nostan vielä. Fly tartteis nyt pikaseen kodin!
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Kopioidaas jotain mun vanhoja...
Luse kirjoitti:Mulle toi Fly! &.&

Fly tulisi mun uudenvuoden kenneliini, eli toisin sanoen Padroneen. Oon jo kauan ettinyt toista bortsua meille ja narttukin tämä sattui olemaan! <3 Kisanäyttöä mulla ei paljoa ole, suurinpiirtein sellaista mitä mun koirilla Padronessa nyt on (Copper, Sergei), pääasiassa agility ja palvelus ja sanotaanko että järjestyksessä 1 ½ olisi näyttelyt. Loput olisivat myös mukana, mutta nuo edelliset kolme ovat tärkeimmät.
Mahdollisesti ainakin yhden pentueen isäksi Flylla olisi mahdollisuus päästä (mikäli se sinulle sopii?). Kuitenkin tämän kunnian annan vain hyvin hienoille koirille joilla on monta titteliä.
Koti olisi myös Flyn vihoviimeinen, ellei ole jotain todella tärkeää, esim. jos lopetan koko virtuaalitouhun, mutta koska aloitin on minulla vielä monta vuotta aikaa!
Ja kuviahan tosiaan sä et anna mukaan (?), joten mä hankin ne itse jos täältä jokin kuva kiinnostaa? Mutta jos ei kiinnosta pyydän joltain turrilaiselta, ei mitään onkkelmaa.

// Mut siis jos annat kuvat ois kyllä helpompaa.

Odottelen innolla vastausta :D
It lurks behind you.
sasu.
Sumopainija

Kyllä Fly sulle lähtee Luse :--) Sivuja kahden viikon kuluessa tännepäin jos laittelet. Kuvat saat ihan itse päättää, ota vaan semmoset mistä tykkäät. Tosta jalostusasiasta mä en ole ihan satavarma kun Flyn veljelle on tulossa ainakin yhdet pennut. En nimittäin niin hyvin muista tota sukua et onko se kovinkaan yleinen. Tästä voitais sitten keskustella vaikka lähempänä jos sua kiinnostaa jalostukseen käyttäminen?
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Okkei, of course. Huomasin muuten että Flyn isän veli on myös mulla, Bordersky Copper, mutta kuitenkin Fly esittäytyy
It lurks behind you.
sasu.
Sumopainija

Kiitos sivuista! :--) Jos vielä vaihdat tonne Flyn sukutauluun isän emäksi VP Solar Eclipse niin kaikki on ok. Hyvää jatkoa teille kisoihin ja yhteiseen elämään! :)
Vastaa Viestiin