Kysymyksiä
-
- Keilapallo
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
Criminal kuulostaa korvaan kivemmalta, mutta Gentleman tuo tuohon vähän järkeä. Tai siis "Gangsteri tai Rikollinen" on vähän "sekava" (en keksinyt parempaakaan adjektiivia), kun onhan gangesterikin yleensä rikollinen. Tai ainakin siihen yleensä viitataan gangsteri -sanalla :D. "Gangsteri tai herrasmies" toimii paremmin paremman vertauksensa vuoksi, vaikka voihan se gangsterikin tietysti herrasmies olla. Mutta parempi kuitenkin IMO.Bee kirjoitti:Mikä seuraavista nimistä iskee eniten?
Redwick Gangster or Criminal / Redwick Gangster Or Criminal
Redwick Gangster or Gentleman / Redwick Gangster Or Gentleman
Pienellä or:lla ehkä, mutta tuolla ei mun silmääni ole niinkään väliä.
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Redwick Gangster or Gentleman. Minä ja mun selitykseni :DDDDDD
-
- Nostaa rautaa
- Viesti:
Okei :---D Musta(kin) Criminal on ehkä kivemman kuuloinen, mutta merkitys tosiaan kusee vähän. Ajattelin sen olevan "gansteri vai rikollinen", niin että gangsteri on ikään kuin paljon voimakkaampi ilmaus. En osaa selittää xD
but i'm lost, crushed, cold and confused
[/size]
[/size]
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Viivi kirjoitti:Mitä sanotte itse kenneleiden herättämisestä uudelleen henkiin? :D Mulla on ollut pari päivää kamala alakulo siitä, kun Hillaliinan kuoppasin. Se on ollut reilut puoli vuotta pois ympyröistä. Kumminkin kasvatteja löytyy, joten kiva olisi vähän pidemmälle päästä.
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
-
- Höpsö veitikka
^ei tuossa musta mitään pahaa ole! Siitä vain kenneliä uudestaan pystyyn, jos siltä tuntuu (:
- zerggie
- Keilapallo
^^ Mun mielestä on kiva piristys jos joku herättelee vanhoja kenneleitään pystyyn (: Ja myös esimerkiksi vanhat sukulinjat ovat kiva piristys nykyiseen jalostukseen (:
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Höpsö veitikka
Mikäs tämän lapikkaan nätti väritys mahtaisi olla nimeltään? :-) Vai onko se ihan brindle?
/ Seelvä... :)
/ Kiitos Siikallekin! Katsoin kanssa vähän että jotain merkkiväriä tuolla tassuissa on mutten ollut sitten ihan varma.
/ Elinallekin vielä kiitoksia!
/ Seelvä... :)
/ Kiitos Siikallekin! Katsoin kanssa vähän että jotain merkkiväriä tuolla tassuissa on mutten ollut sitten ihan varma.
/ Elinallekin vielä kiitoksia!
-
- Keilapallo
- Viesti:
^minust toi on ihan normi musta merkein, johon aurinko on vaalentanu mustan karvan tollaseks ruskeaks. Brindle on "virhe" väri tai että sen pitäis olla hylkäävä virhe näyttelyissä. tästä värisivuille
-
- Hanipupu
- Viesti:
Ettei olisi merkkivärinen brindle. Ihan selkeää brindleraitaa kuitenkin tuolla tassuissa ja päässä on.
-
- Floodari
Ovatko mustavalkoiset kuvat virtuaalinäyttelyissä sallittuja? Kyseessä on rotu jolla kaikki värit on sallittu.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Aamu
- Kanada
- Viesti:
Mun tietääkseni kyllä, ainakin jos koira on oikeastikin mustavalkoinen. En ole kyllä ihan 10000% varma...
It lurks behind you.
- - Padronen bortsut - Piiritetyn partikset & perrot - Northeastin terrierit -
-
- Epätoivoinen katse
^^ Tosta kun ei oo mainintaa nlysäännöissä, niin miten ois, että ne arvostellaan samalla tavalla, mut sitten saman laatiksen saaneista värilliset ois etusijalla? Kuten esimerkiksi pivikoillakin, jos ryhmäkehässä viisi koiraa, joista neljä on värillisiä ja yksi väritön, niin värilliset sijoittuu automaattisesti ennen väritöntä. Itse ainakin pystyisin arvostelemaan myös mustavalkoisesta kuvasta, jos se vain on tarpeeksi valoisa ja selkeä.
vuoden tulokas 2009
-
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Tietääkö joku tuosta mejäliiton tilanteesta nyt mitään, onko Suomen alaiset kisat tulossa koska takaisin?
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &