Olen tässä selaillut innolla erilaisia virtuaalihevosaiheisia blogeja (mm. Kerpan virtuaalihevoset ja -aatteet, Virtuaalisia vuodatuksia ja Virtuaalihörinät). Niiden innoittamana päätin pistää itse oman korteni kekoon virtuaalikoirapuolella ja luoda virtuaalikoiramaailman asioita kommentoivan virtuaaliblogin.
Katsotaan nyt kuinka idea saa tuulta siipiensä alle, toivottavasti aikani ja innostukseni riittää pidempäänkin tuon päivittelyyn. :) Toivon myös, että joku muukin innostuu aiheesta. Lukisin ja kommentoisin itsekin mielelläni toisten kirjoituksia. Päästän teidät kuitenkin sen pidemmittä puheitta tutustumaan blogiin. Ensimmäinen kirjoitus sisältää uskoakseni kaiken oleellisen blogin ideaan liittyen.
Seuraava merkintä on luvassa toivottavasti piakkoin, ehkä jo huomenissa. Ideoita riittää, sillä pitää vähän karsia ja päättää mikä on ajankohtaisin.
PS. Postauspäivämäärän sekä Tunnisteet- ja Kommentit-sanojen englanninkielisyys on tiedossa. En vain saa millään muutettua niitä kaikkia suomenkielisiksi: Posted byn ja Labelsin muuttaminen kyllä onnistuu, mutta en pääse eroon päivämäärää edeltävästä on-sanasta ja Commentsin muuttaminen suomenkieliseksi vaikuttaa sekin toivottomalta.
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
Tässä on tosi kiva idea! Itsekin mulkaisen noita virtuaalihevosblogeja silloin tällöin ja kyllä ne on usein varsin piristävää luettavaa. Mä olen itsekin miettinyt joskus tällaisen julkaisemista, se vaan että olisko tähän sitten sitä aikaa.. Asiaa ainakin löytyisi. :D Muiden näkökulmia (varsinkin hieman ironisia sellaisia) on tosi kiva lukea. Niitä rohkeita mielipiteitä sitten tonne sunkin kirjoituksiin ja paljon! Mielisteleviä tekstejä on tosi ankeeta lukea, semmosille ei oo tarvetta, rehellisille mielipiteille enemminkin.
Tuun kyllä seuraamaan tätä!
vuoden kadehdituin 2012 vuoden ulkoasuntekijä 2016
Kiitos remi! Yritän parhaani mukaan saada teksteistä omaperäisiä, mutta kuitenkin riittävän asiallisia. Myös suoria (ja kärjistettyjäkin) mielipiteitä on toivottavasti luvassa. Yritän kuitenkin välttää yksittäisten ihmisten turhaa moittimista, mutta kritiikkiä on kyllä luvassa asiasta jos toisestakin. Siksipä varoittelinkin ensimmäisessä ensimmäisessä viestissä, että palautettani ei kannata ottaa liian henkilökohtaisesti. Toki jos löytää itsensä tekstistä, voi toki pysähtyä miettimään. :) Vastapainoksi tarjolla tulee olemaan tietenkin myös positiivista palautetta hyviksi näkemistäni asioista ja ideoista.
Edit 11:00 / Blogista löytyy nyt ensimmäinen kantaaottava kirjoitus: Voihan viitseliäisyys! Otan mielelläni vastaan kommentteja niin kirjoituksesta (kieli, pituus, rakenne yms.) kuin itse aiheestakin (oman viitseliäisyyden puute). Käyttäkää mieluusti kirjoituksen alta löytyvää kommenttikenttää, vaikka toki tännekin saa kommentoida niin blogia kuin uusinta kirjoitustakin.
Aika moni on näkyy myös huomanneen jokaisen tekstin loppuun ilmestyvän Kiinnostavuus-äänestyksen. Sen tarkoitus on saada lukijoiden ääni kuuluviin: kuinka kiinnostavana pidät tekstin aihetta ja sen sisältöä? Kaikki eivät kuitenkaan jaksa kommentoida, mutta yksi napinpainallus tuskin tuottaa kenellekään liikaa vaivaa. :D Äänestystulokset ja annetut kommentit yritän huomioida tulevien kirjoituksien aiheissa ja mahdollisesti tulen joskus kommentoimaan niitä muutenkin.
Löysin tämän blogin vasta tänään ja luin kaikki tekstit suurella mielenkiinnolla! Täyttä asiaa joka viesti, toivottavasti jaksat postailla tuonne ahkerasti - täältä ainakin löytyy yksi joka kyttää mielipiteitä innokkaasti :D Mahtavaa että joku jaksaa tällaisia kirjoittaa, pistää omatkin ajatukset hyrräämään.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Tutustuin tähän jo silloin kun topikin postasit, mutta ei tullut silloin kommentoitua. Jospa nyt sitten!
Yleensä en juurikaan blogeja lueskele, mutta tähän jäin kyllä koukkuun. Tekstit ovat tosiaankin Iivin sanoin täyttä asiaa. Nostat esille asioita, joihin ei välttämättä itse tule kiinnitettyä huomiota tai joita ei tule mietittyä pidemmälle. Ihan tulee välillä huono omatunto noita lukiessa :D Tekstejä on mukava lukea asiallisuuden ja virheettömyyden vuoksi, arvostan todella! Hienoa, että joku uskaltaa näin avoimesti ottaa kantaa v-maailman asioihin, herätti mussa ainakin paljon ajatuksia. Jatkossa tuleekin ehkä harkittua joitakin asioita tarkemmin (: Jatka samaan malliin!
“What's past is prologue.” EV | Hiljaiseloa yliopiston vuoksi
Kiitos molemmille! Tekstejä ei nyt kuluneen viikon aikana ole oikein tullut, kun koulunkäyntiä pukkas aika paljon muita hommia. Yritän kuitenkin saada tuonne mahdollisimman pian uuden tekstin, muutaman runko on nimittäin jo valmiina - pitäs vaan vähän hioa. :)
Anteeksi näin myöhässä tullut kommentti, mutta halusin lukea ensin tekstit ja perehtyä niihin rauhassa (seliseli :D ). Samalla mietin sanottavaa.
Mielestäni idea blogista on loistava ja muutkin ovat varmaan samaa mieltä. Blogisi innostaman tein Cararrallekkin blogin. Kirjoitat kiinnostavista asioista, jotka oikeasti ovat osa virtuaalimaailmaa. Tekstejäsi on hauska lukea ja suurin osa asioista koskee jokaista virtuaalikoirailijaa ja virtualikoirakasvattajaa. Siellä oli siis myös sellaisia asioita, jotka koskevat myös minua ja niitä jää oikeasti pohtimaan. Onnittelut upeasta blogista!
Kiitos Peppi! Kiva, että blogi inspiroi muitakin! Pahoittelen lukijoille, etten pieneen toviin ole ehtinyt/jaksanut kirjoittaa. Tänään ja tällä viikolla olisi kuitenkin taas tarkoitus saada pari uutta tekstiä aikaan. :)
Alkuun sanon että kiitos! Lueskelin tekstejä ja sain inspiraatiota tekstien kehittelyyn Koheltajia varten.
Voiko virtuaalikenneliä, jonka ulkoasu sekä koirien luonteet ja taulukot vähintäänkin ovat toisen käsialaa, kutsua omakseen? Mitä kennelistä jää jäljelle jos nämä muiden tekeleet poistetaan?
tuo pätkä sai minut heräämään samoin luettelemasi myyntiehdot. Tulen ehdottomasti seuraamaan blogia inspiraatiota tekstisi tuottaa mielettömästi ja kuvanmuokkausohjelmakin tulee hankintaan kunhan oma kone alustetaan uudelleen Mutta kiitos vielä, nuo aatteet sai ajattelemaan asioita aivan toiselta kannalta. :)
Mäkin olen saanut ihan älyttömästi inspiraatiota noiden tekstien kautta :) Lueskelin niitä tuossa muutama päivä sitten, ja tuon saman lauseen minkä Ellu lainasi luettuani tuli vähän syntinen olo, kun on joskus tullut tiuhaan tahtiin ulkoasuja ja luonteita muilta pyydeltyä. Innostuin jopa tekemään Foundle'sille kunnon uudistusta, joka on varmaankin hiihtoloman aikana valmistumassa. Koirille, joille en vielä luonnetta ole kirjoitellut tulen raapustamaan pitkät pätkät ja koitan muutenkin saada sivuille paljon enemmän sisältöä. Ulkoasukin toki vaihtuu, mutta tällä kertaa ajattelin ihan oikeasti panostaa niihin teksteihin enemmän.
Musta on tosi hienoa että jaksat kirjoitella virtuaalikoiramaailmasta blogia, uskon että tuosta on tosi monelle apua!
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Oon seurannut sun blogias siitä lähtien, kun tämä mainos tänne ilmestyi ja nyt heräsin myös kommentoimaan!
Mä en yleensä jaksa lukea pitkiä blogitekstejä, mutta tässä mä tein aika suurenkin poikkeuksen! Sulta tuppaa tulemaan hienoa tekstiä, arvostan kovasti sun mielipiteitä. :) on ilo lukea tuota! Mä siis tykkään hirmusti.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen polku mennä pimeään
^ Uutta tulee kunhan opiskeluiltani kerkiän ja jaksan. :) Mulla on ensiviikolla tenttiviikko, joten todennäköisesti ainakin tämä ja ensi viikko menee vielä hiljaisuudessa.
Tää idea on niin paras, mä käyn joka päivä lukemassa että jos olisi tullut jotain uutta. Tykkään kovasti näsitä sun teksteistä, kaikki ovat olleet kiinnostavia ja mukavaa juttuu. Tunnistin yhdestä merkinnästä jopa itseni x> Mutta joo, toivottavsti kirjotat pian lisää (: