Kysymyksiä
-
- Lassien tassuhiki
Re: Kysymyksiä
Ei mun mielestä, koska eihän se muuten vois valioitua kys. maasta? En oo kuitenkaan ihan varma.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
-
- Analysaattori
- Viesti:
Ei saa ilmoittaa. Mutta kun sen ilmoittaa siihen johonki muuhun luokkaan niin kannattaa laittaa sen nimen eteen, että se on vKANS MVA, koska muuten sille jaetaan cacibit (jos se siis on kv-näyttely) ihan turhaan. (:remi kirjoitti:Jos koira on vKANS MVA, pitääkö se automaattisesti ilmoittaa valioluokkaan maassa kuin maassa, sellaisiinkin, joista sillä ei ole sertejä?
Tassutellen Tessun tahtiin + Ensimmäistä odottamassa
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
Aina tulee olemaan eskimoita, jotka neuvovat Kongon alkuasukkaille miten menetellä helteen tullen. - S.J. Lec
-
- Kanada
- Viesti:
Onko tällä hetkellä toiminnassa olevaa virtuaalikauppaa, jossa myydään koirille tarvikkeita ym.? En nyt tarkoita näitä easypuolen ihqraksupoksu-virtuaalikauppoja. Ja mitä kauppaa itse käytätte?
/ mä kyllä olisin asiakkaana, mikäli kauppa toimisi hyvin (:
/ mä kyllä olisin asiakkaana, mikäli kauppa toimisi hyvin (:
Et hätt noch immer jot jejange.
-
- Höpsö veitikka
^Mulla piti tulla Struven kaltainen barfjuttu, eli virtuaalikaupassa oltaisiin myyty barftuotteita ja tarvikkeita. Homma kaatu sitten kun ei ole ilmeisesti ostajia... vai? Itse käytin aikoinaan sitä Equus Sportin Cattus & Canisia mutta ruosteusva.net on alhaalla :/
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
- Vuohenruokaa
Mietin vielä tota vKANS MVA listaa, kun ainakaan ton listan sivulla oleva sähköposti ei oo ilmeisesti enää toiminnassa, niin mihin sähköpostiin ne sit ilmotetaan? Se saatto lukee jossain, mutta en huomannu : D
-
- Höpsö veitikka
Saako yhteen ja samaan agilitykisaan laittaa vaikka 2x MEDI I, 2x MEDI II ja 2x MEDI III? Eli siis tietystä säkäluokasta laittaa kaksin kappalein noita tasoluokkia?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Vuohenruokaa
- Viesti:
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Saa laittaa. Onhan monesti pelkässä MAXI-luokissakin a-c lohkot, joten miksei muissakin?whokilledbambi kirjoitti:Saako yhteen ja samaan agilitykisaan laittaa vaikka 2x MEDI I, 2x MEDI II ja 2x MEDI III? Eli siis tietystä säkäluokasta laittaa kaksin kappalein noita tasoluokkia?
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Jos koira on saanut sertejä monesta maasta ja on yhdestä maasta valio, muttei ole suorittanut BH-koetta ja suorittaa sen nyt, tuleeko siitä kaikkien maiden valio, joista se on saanut sertin ennen BH-kokeen suorittamista??
-
- Lassien tassuhiki
Tulee niiden maiden valio, mistä sillä on väh. se 1 SERT.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Peppi
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Okei, kiitos avusta.
-
- Vuohenruokaa
Tähän kaipailisin vielä apua (:Shanya kirjoitti:Mietin vielä tota vKANS MVA listaa, kun ainakaan ton listan sivulla oleva sähköposti ei oo ilmeisesti enää toiminnassa, niin mihin sähköpostiin ne sit ilmotetaan? Se saatto lukee jossain, mutta en huomannu : D
-
- Floodari
Mä kun oon käsittäny etteivät SERTit jää roikkumaan :oriole kirjoitti:Tulee niiden maiden valio, mistä sillä on väh. se 1 SERT.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Kyllä ne jää, tai sitten mun valiot on lisätty aina väärin. :D
-
- Floodari
vFCI:n sivuilta:
"Sertifikaatit eivät voi jäädä "roikkumaan".
"Sertifikaatit eivät voi jäädä "roikkumaan".
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.