O: Vpu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Milja
Vuohenruokaa

O: Vpu

Viesti Kirjoittaja Milja »

Olisin kiinnostunut valkoisestapaimenkoirasta uuteen kenneliini lost in Parisiin. Sivut ovat vielä hieman vaiheessa, mutta eivätköhän ne valmistu tämän viikon sisällä. Tällä hetkellä minulla on vain yksi koira, ja aikaa riittää aivan mainiosti. Koska kennelin ensimmäinen koira on aivan uusi, ei sillä vielä ole tuloksia, mutta kisanäyttöä voit katsoa Edlalta sekä Elseltä.

Sukupuoli on uros, kuvatkin jo katsottu valmiiksi, tässä: 1, 2.
Toivoisin, että koiralla ei olisi kovinkaan paljon tuloksia ennestään sillä haluan kilpailla sille itse kaikki tulokset. Valkkarin kanssa olisi tarkoitus kierrellä pääasiassa käyttöpuolen lajeissa, aktiivista kisausta saisi paimennuksessa, palveluskoirakokeissa, tokossa, agilityssä, pelastuskoirakokeissa sekä monissa muissa lajeissa. Eli jos sinulta löytyy vaikkapa jokin kisaamaton kasvattipalautus tai oma virtuaalikoirasi josta haluat luopua, niin tänne vain viestiä. Myös tulevista pentueista saa laittaa informaatiota.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Wolfie
Höpsö veitikka

Re: O: Vpu

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Mulla olis varmaan tulossa toukokuulle tjsp valkkaripentue evm emälle ja Luciukselle. Tuloksia on aika vähän, mutta kuitenkin. Ennen pentuetta vahintäänkin KVA:ksi. Pyrimme pääsemään eteen päin myös tokossa.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Milja
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Milja »

Kuulostaa tosi hyvältä, ja mielelläni sinulta pennun ottaisinkin jos semmosen mulle uskaltaisit antaa (: Tämä on todella varteenotettava vaihtoehto, ellei enempää tarjouksia tule.

Eli vielä saa laittaa tarjouksia mutta Rebecan tarjouksen pistän ehdottomasti korvan taakse.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
lumienkuli
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja lumienkuli »

Yksi vapaa tuonti olisi, jos se kiinnostaisi:
Nimi: Patches Of Tonto 680ve
Rotu: Valkoinen paimenkoira
Sukupuoli: Uros
Ikä: 7kk
Maahantuoja: *lumienkuli*, monsteri89@hotmail.com
Tuontimaa: Saksa
I. Blue Eyed Bandit