Kiipelissä - hymynaamat back in business!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Vastaa Viestiin
noel
Lassien tassuhiki

Kiipelissä - hymynaamat back in business!

Viesti Kirjoittaja noel »

Tervetuloa uudistettuun Kiipelissään!

Tättärää, nyt se on taas pystyssä! Kiipelissän piti lopettaa toimintansa lopullisesti marraskuussa, mutta ikävöin valkoisten nallekarhujen perään niin kovasti, että päätinpähän herättää koko kennelin kuolleista. Koko kennel on tekstejä myöten uusittu ja laumasta löytyy kokonaan uusia kasvoja.

Kommentti on enemmän kuin toivottua, risut ja ruusut esille. :) Kaikki korjausehdotukset ovat vain plussaa!
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Kiipelissä - hymynaamat back in business!

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Ulkoasunne on lumoavan kaunis (:
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
noel
Lassien tassuhiki

Kiitos, Juinttu. :)
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Tekstien perää <br>-tageja, toi freewebsin palkki peittää melkein joka sivulta tekijänoikeustiedot. Mutta joo, ehkä mä voisin jotain pientä kommenttia antaa muutenkin!

Ulkoasu on yksinkertainen, mutta ihanan tunnelmallinen! Tunnelmasta plussaa todella paljon, muuten olisi mun mieleeni ollut aivan liian tylsä. Tosin mulle tuli ulkasta ensivaikutelman perusteella syksy, vaikkei mitään lehtiä näykään. Iso ja tärkein asia on kuitenkin se, että käyttäjäystävällisyys on otettu huomioon! Ulkka ei ole liian iso pienemmillekään resoille ja leiskan kuva latautui myös aika nopsaan, vaikka PNG -muotoa onkin (pakkohan mun pilkunviilaajan oli se tarkistaa!! :DDD). Sivupalkin fontista en tykkää, jotenkin liian massiivinen tuohon. Muuhun alueeseen se kyllä sopii hyvin ja onkin mukavaa vaihtelua ettei ole käytetty sitä samaa vanhaa Arialia. Kesäiset tai talviset koristekuvat voisivat myös tasapainottaa tuota syksyisyyttä, mutta toisaalta en mä koristekuvia jäänyt kaipaamaankaan.

Tekstiä olisi saanut olla sivuilla enemmän, minä kun olen niin tykästynyt romaanikenneleihin. Näkisi kunnolla, ettei kenneliä ole ihan tunnissa rakennettu! Itse kirjotetusta luonteesta kanssa plussaa, vaikka Oprilla ei luonnetta ollutkaan (:<). Teksteistä kuitenkin löytää kaiken oleellisen nopeasti ja helposti, joten siitä tietysti aina plussaa. :)

Lyhyesti sanottuna näyttää ja vaikuttaa oikein hyvälle!
noel
Lassien tassuhiki

Aah, meinaat varmaan sitä Freewebsin palkkia. Se ei itselläni näy kun olen painanut "hide", mutta laitan niitä tageja mahdollisimman pian. :)

Kiitos kivasta kommentista. Itse en oikein tiedä mikä vuodenaika tuosta tulee mieleen, ruskea kun on niin kesäsyksykevätväri. :D Mutta hienoa, että toimii hyvin ja nopeasti muuallakin kuin vain täällä! Mietin myös vähän tuota sivupalkkia, että sen kanssa voisin vielä vähän säätää. Jotenkin näyttää vähän häröltä muuhun tekstiin verrattuna. Koristekuvia on myös tulossa, kunhan pääsen itseni kanssa yksimielisyyteen kuvien reunoista...

Tekstejä myös pyrin kirjoittamaan lisää, ja jos vähän mielenkiintoisempaakin siitä onnistuisin saamaan. Kieltämättä tekstit on kirjoitettu kovassa kiireessä (olen malttamaton), mutta... Ei siitä sitten sen enempää. :D Oprille on luonne tulossa, kunhan keksin jotain kivaa.

Löytyisikö muiltakin sanottavaa?
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sori en jaksanut lukea koko ketjua, mutta et saanut sitä FTP:tä toimiin?
noel
Lassien tassuhiki

Kyselin sulta niitä salasanoja. :D
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ahaaaa ai nii joo unohdin. :D Sori. Mä en voi tota salasanaa kai nähdä enää mistään, joten laita vaikka yksällä uus salis?
noel
Lassien tassuhiki

Ainiin, äh, selitin taas omiani. Siis salasanan edelleen muistan, mutta tunnuksia (mitä pistän mihinkin kohtaan FTP:ssä) ei enää ole tallessa. :D
noel
Lassien tassuhiki

Huppistapuppista, haluaisko joku sanoa jotain? :)
Vastaa Viestiin