M: 2x apku, apkn
- zerggie
- Keilapallo
M: 2x apku, apkn
Juu siis mun tie australianpaimenkoirien kanssa on siis virallisesti tullut päätökseensä.
Mua ei vain enää yhtään kiinnosta kisata näitten koirien kanssa. En tiedä syytä mutta ei voi minkään kun ei vaan kiinnosta.
Toivoisin kuitenkin että kaikki koirat saisivat pysyvät kodit, ja myös hieman kisautusta. Parikin kisaa kuukaudessa riittää kunhan näen vain että koiria ei olla täysin unohdettu.
Toivoisin että jokaiselle koiralle löytyisi koti eikä niistä yhtään tarvitsisi lähettää pikseliavaruuteen.
Myytävät koirat ovat siis omia kasvattejani. 2 evm. sukuista ja yksi suvullinen.
apku BH SchH2 Ek1 Vk1 Jk1 Tk3 vjAMW-09 vPVA RH-E RH-FL A vKTV Toljottajan Paganol VARATTU REPOLLE
apku BH vPVA Toljottajan The Only Exception
apkn BH Hk1 SchH1 vPVA vKTV Toljottajan Banana
Mua ei vain enää yhtään kiinnosta kisata näitten koirien kanssa. En tiedä syytä mutta ei voi minkään kun ei vaan kiinnosta.
Toivoisin kuitenkin että kaikki koirat saisivat pysyvät kodit, ja myös hieman kisautusta. Parikin kisaa kuukaudessa riittää kunhan näen vain että koiria ei olla täysin unohdettu.
Toivoisin että jokaiselle koiralle löytyisi koti eikä niistä yhtään tarvitsisi lähettää pikseliavaruuteen.
Myytävät koirat ovat siis omia kasvattejani. 2 evm. sukuista ja yksi suvullinen.
apku BH SchH2 Ek1 Vk1 Jk1 Tk3 vjAMW-09 vPVA RH-E RH-FL A vKTV Toljottajan Paganol VARATTU REPOLLE
apku BH vPVA Toljottajan The Only Exception
apkn BH Hk1 SchH1 vPVA vKTV Toljottajan Banana
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Re: M: 2x apku, apkn
Mua vois kiinnostaa Paga, kisattais varmaan suojelussa valioksi ja tokovalioksi, näyttää olevan kanssa erittäin hyvät pohjat agiin, niin sitten siitäkin. Jalostukseen käyttäisin sen jälkeen. Tulis Haovciin. Kisanäyttöä ja lisätietoa voin kirjottaa sitte ku palaan himaan. tämmösen kuvan sais. Musta kuvissa on uros, mut en mee vannomaa :D.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
- zerggie
- Keilapallo
Tosi kiva kun kiinnostusta pojasta löytyy :)
Juu siis ehdottomasti mä uskallan pojan luovuttaa sulle, sulla on Haovcissa suurin osa koirista kuitenkin sen verran hyvin kisattuja ja tavotteetkin kuulostaa ihan mukavilta. Munkin mielestä tossa kuvassa on uros. Sivuja sitten tässä parin viikon sisällä :D
Juu siis ehdottomasti mä uskallan pojan luovuttaa sulle, sulla on Haovcissa suurin osa koirista kuitenkin sen verran hyvin kisattuja ja tavotteetkin kuulostaa ihan mukavilta. Munkin mielestä tossa kuvassa on uros. Sivuja sitten tässä parin viikon sisällä :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Ploo, porukat sit kuitenkin sano, et kuvissa on narttu, nii mä vaihdan mun varauksen tohon Bananaan. Sivuja teen viimestää sunnuntaina, mut voi olla et saan aikaseks jo tänään (:
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2015 tyylilyyli
- zerggie
- Keilapallo
Okei :)
-
Jacya
- Vuohenruokaa
- Viesti:
Pagasta olisin enemmän kuin kiinnostunut :> Voisisin laittaa tarjousta tulemaan..
Reika Shibas - Ice Cubes - Taikatunturin - Sananlaskun - Der Meister - Cincuenta Rayo - koirakoti Bielke - of Blue Dreamcast
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
Haukkukoeliitto & Laikayhdistys
2.2.2016
- zerggie
- Keilapallo
Laita vaan :D
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa
- zerggie
- Keilapallo
Kyllähän mä sulle uskallan Pagan luovuttaa :) Niin ja ei toki haittaa jos kysyt luvat tuolta. Sivuja siis n. 2 viikon kuluessa jos teet.
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Taino hei. Mä sittenkin perun tän varauksen, kun mua ei toi nimi hirveesti iske ja se sit taas jotenkin lannistaa kisaamista, enkä viitti ottaa sitä nurkkiin pyörimään.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2015 tyylilyyli
- zerggie
- Keilapallo
höh, no eipä sitten.
-
Winkeylaws
- Alkupalat
Mua kyllä kiinnostais ihan hirveesti toi Teemu! Tässä mun sivut: http://www.webbisivu.com/Winkeylaws
Kisanäyttöä ei ole, mutta Binki on ilmoitettu kymmeneen kisaan nyt. Harrastaisin Teemun kanssa näyttelyitä, tokoa, agilityä ja ehkäpä myös flyballia. Olen harrastanut virtuaalijuttuja vuoden, mutta nyt vasta tajusin siirtyä koirapuolelle, olin siis ennen hevospuolella. Winkeylaws kennel on nyt n. kuukauden vanha.
Kisanäyttöä ei ole, mutta Binki on ilmoitettu kymmeneen kisaan nyt. Harrastaisin Teemun kanssa näyttelyitä, tokoa, agilityä ja ehkäpä myös flyballia. Olen harrastanut virtuaalijuttuja vuoden, mutta nyt vasta tajusin siirtyä koirapuolelle, olin siis ennen hevospuolella. Winkeylaws kennel on nyt n. kuukauden vanha.
Pieniä ja pippurisia koiria jo vuodesta 2010! http://www.webbisivu.com/Winkeylaws Ensimmäinen ja paras koirani!
- zerggie
- Keilapallo
Mä en kyllä ihan vakuuttunut. Multa on mennyt parikin koiraa kiertoon jo nyt. Joten Teemu ei valitettavasti sulle lähde.
-
Winkeylaws
- Alkupalat
Ok. Ymmärrän hyvin.
Pieniä ja pippurisia koiria jo vuodesta 2010! http://www.webbisivu.com/Winkeylaws Ensimmäinen ja paras koirani!
-
Tuohimopsi
- Vuohenruokaa