Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
teasieni`
Alkupalat
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 10:52 pm

Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja teasieni` »

Heii,

joskus aikoinani pyörin täälläkin ja nyt ajattelen kyllä tunkea teidän joukkoonne.
En ihan kenneliä ajatellut heti pistää pystyy jotenka ajattelin, että
Löytyykö kellään enää hoitokoiria ?

kokemusta olisi (koirista, tarinan kirjoittamisesta) ym. Mielellään katselisin ;) . Ja kiitos jos viitsitte vaivautua. :)
olisinpä elävä, olisinpa todellinen.
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mulla on pienimuotoista hoitajatoimintaa. Joskus voisin miettiä jotain tasoja ja saavutettavia juttuja, mutta se tuntuu kovin turhalta, kun hoitajia ei liiemmin enää tunnu liikkuvan.
http://www.kipale.net/muut/alsatians/
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
teasieni`
Alkupalat
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 10:52 pm

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja teasieni` »

Timberwolf kirjoitti:Mulla on pienimuotoista hoitajatoimintaa. Joskus voisin miettiä jotain tasoja ja saavutettavia juttuja, mutta se tuntuu kovin turhalta, kun hoitajia ei liiemmin enää tunnu liikkuvan.
http://www.kipale.net/muut/alsatians/
oi, Sakemannejakin :mrgreen: . Alsatian's Rex Regis, "Retu" tämä herra kiinostaisi kyllä kovasti ;)
olisinpä elävä, olisinpa todellinen.
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Mitenkä mulla toimii nuo sivut ihan hyvin? :o
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
teasieni`
Alkupalat
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 10:52 pm

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja teasieni` »

Juu sain itsekkin toimimaan (: . Korjasin muutem hitusen tuota viestiä ;)
olisinpä elävä, olisinpa todellinen.
Tuohimopsi
Vuohenruokaa
Viestit: 1985
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 4:37 pm
Paikkakunta: Kannus

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
teasieni`
Alkupalat
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Heinä 21, 2008 10:52 pm

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja teasieni` »

Repo kirjoitti:http://www.freewebs.com/hurrikans/

mulla ainakin hoitajatomintaa
Katselen tuoltakin . (:
olisinpä elävä, olisinpa todellinen.
Sissi
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 161
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:16 pm
Paikkakunta: Itävalta
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Sissi »

Myös Metsämansikan tila ottaa hoitajia.
Hoitotoiminnastamme voit lukea lisää täältä.

Hoitokoirat ovat todella virtuaalimaailmassa vähenemään päin. Se on surullista, mielestäni hoitajatoiminta on mukava lisä kennelille/tallille/kissalalle. Metsiksessä ei ole vielä yhtään hoitajaa ollut, liekö syynä tiukat (?) säännöt vai minun huono mainostuskykyni :)

Hoitaminen on hauskaa puuhaa, itse olin vielä vuosi sitten ankien kennelissä hoitajana, mutta kennelin lopettaessa hoitaminen jäi. En näkisi mahdottomana hoitajaksi ryhtymistä tänäkään päivänä ;)
Kuva
Manu
Epätoivoinen katse
Viestit: 408
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 10:30 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Manu »

Sissi kirjoitti:Hoitokoirat ovat todella virtuaalimaailmassa vähenemään päin.
OT: Totta. Tuntuu jopa, ettei tule enää uusia virtuaaliharrastajia. Jäljellä olemme vain me, jotka joskus aloitimme, ja varmaankin kymmenen vuoden päästä ei enää edes tiedetä sanaa virtuaalinen kenneli eikä siihen aloitettuun kenneliin enää riitä hoitajia, koska nykyään melko monista tulee jo ihan nuorina pikku TeiniXejä.. *kröh, en tietenkään tarkoita kaikkia, mutta alkaa tuntua siltä..*
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
Mallaskoala
Ammattimouhoaja
Viestit: 2687
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:24 am

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Mallaskoala »

^ Sähän itsekin olet malliesimerkki varsin tuoreesta virtuaalikoiraharrastajasta, mitä sä siis oikein selität? :D Parin kuukauden kokemuksella on ehkä aika hankala tulla sanomaan mitään uusien harrastajien määrän kehityksen trendistä, kun vertailupohjaa kumminkin on jo monien vuosien ajalta...
Sinänsä mä en oikein ymmärrä että mitä surtavaa siinä on, ettei uusia harrastajia enää tule. Sitten, kun nykyisiäkään ei homma enää kiinnosta, se yksinkertaisesti kuihtuu pois, eikä sen pitäisi siinä vaiheessa enää haitata ketään, kun ketään ei kerran kiinnosta. As simple as that. Kun ei tää kumminkaan ole niin yleishyödyllistä touhua että tästä olisi mitään hyötyä muille kuin niille, jotka jotenkin jaksaa olla hommassa mukana.
Manu
Epätoivoinen katse
Viestit: 408
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 10:30 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Manu »

ASDF menin sekaisin 8D *uuno* Jonna, puhuit siis meikäläisella >x)

Hmm joo, aloitin virtuaaltouhut kesäkuussa.. Taas. Nyt siis tälleen kisausmielessä.. Aikoinaan mulla oli joku kääpä hoitaja-toiminta kenneli, jossa ei muuten koskaan käynyt hoitajia -.-" Se oli sillon vuonna 2003..

Pointtini vaan oli jotain tyyliin, että jos kävelee jossain kadula, niin joka toinen vastaantulija on kaheksan vuotias pikkulissu.. Joo no, en tiä, olen hiljaa 8D
kun menit sijoiltasi onnesta, sinä kerroit, että se tuntui siltä
kuin kaikki nivelet ois naksahtaneet aina leukaa myöten pois paikoiltaan
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Miira »

^ Totta. Lapset kasvaa jotenkin nopeammin nykyään. Mä en kehtaa enää kadulla kävellä :s

Copelissakin ollaan otettu tämä hoitajatoiminta mukaan kuvioihin, mutta hoitajia ei vielä ole kunnolla. Copel kasvattaa cockerspanieleita ja belggareita, joten niitä löytyy enimmäkseen, mutta myös muun rotuisia koiria :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Lasimeren ottaa myös hoitajia, ja on ottanut jo miltei kaksi vuotta yhtäjaksoisesti. Tällä hetkellä vapaana on vain yksi koira, mutta hoitajatoimintaa järjestämme kuitenkin. Jos kiinnostaa, niin tuolta hoitajat-osiosta voi käydä lukemassa lisää meidän hoitajatoiminnastamme.
Taukoilua.
sasu.
Sumopainija
Viestit: 1289
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:57 am

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja sasu. »

Mulla on kahdessa kennelissä hoitajatoimintaa. :D

Elikkäs Kuurakuussa olisi hoitajatoimintaa ja hoitajia kaivataan. (linkit sitten temppuilevat välillä, joten sano jos et pääse "koirat" sivulle)

Ja sitten myös Marigoldissa, johon kaivataan myös hoitajia.

Toivottavasti kiinnostaa. :)
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
Minnea
Kanada
Viestit: 1351
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 6:32 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Minnea »

Miira kirjoitti:^ Totta. Lapset kasvaa jotenkin nopeammin nykyään. Mä en kehtaa enää kadulla kävellä :s
Ootko lyhyt kenties? :lol: Nojoo, multa saisit vähän lisää pituutta (ei oo kivaa olla 174cm pitkä :p) joo ootee...

Mulla ei ole pitkään aikaan ollut hoitajatoimintaa ajanpuutteen vuoksi. :p Itsekin aloitin virt. hommat hoitajana. Oi niitä aikoja :mrgreen:
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
Vastaa Viestiin