Blogit virtuaalikenneleillä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Vastaa Viestiin
Aamu
Kanada
Viesti:

Re: Blogit virtuaalikenneleillä

Viesti Kirjoittaja Aamu »

It lurks behind you.
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Mietin tässä, että luetteko paljon kenneleiden blogeja? Mitä minä nyt olen seurannut muiden blogeja niin kommentteja ei ainakaan kirjoitella, käviämäärästä en tiedä. D&D:llä on ollut jo aika pitkään tuo blogi, tulee pääsääntöisesti kirjoiteltua isoimpia uutisia, joskus keksin ihan päästä jotain, kuten esim. kasvatti tapaamisista jotain. Täytyy varmaan hommatta blogiin joku käviälaskuri että tietä kuinka moni siellä oikeasti edes käy. Itse luen Meripelastajan, Ternen ja Joomagnan blogeja. Muitakin blogeja olen lähtenyt lukemaan ja miettinyt, että tätä olisi kiinnostavaa seurata. Kirjoituksia blogeihin ei sitten kuitenkaan ole tullut kuin se yksi tai kaksi..

// Osoite on http://davanddeb.blogspot.com/
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Mä lueskelen muitten blogeja (: Hyvää ajanvietettä ja kiva lueskella mitä muut ovat kirjoittaneet. Itse lueskelen mm. Ettoren, Meripelastajan, Nuuskuttajan ja de Veranon blogeja. Aloin tässä jokunen aika sitten kirjoittelemaan myös Kuolamyllyn blogia.

Reetta, mikä on D&D:n blogin osoite? Yritin etsiä, mutta en löytänyt.
Minhey
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Minhey »

Joitakin blogeja on ihan kiva lueskella, mutta en ole vielä alkanut seuraamaan mitään blogia. Mitä nyt joskus eksyn samaan blogiin uudestaan ja alan lukea uusimpia kuulumisia.
palaillaan.
Viiru
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Viiru »

Onhan noita muutamia blogeja, joita ainakin jossain vaiheessa seurailin aktiivisesti. Tosin useita vastaan tulevia blogejakin on ihan hauska lueskella.
Mielestäni blogit virtuaalikenneleillä on varsin mukava idea, itsekin muistan silloin joskus muinoin, kun mulla oli jollain pienellä kennelillä blogi, jota itseasiassa oli tosi hauska kirjoitella, kun tässäkin sai mielikuvitusta käyttää kuitenkin jonkun verran ;)
Se, joka sanoi, että rahalla ei saa onnea, unohti koirat
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Reetta: Mä ainakin ole tota D&D:n blogia lueskellut monta kertaa. :)
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Mie nyt laitoin Flatteredille pystyyn blogin. Kisablogi sillä jo onkin, mutta tälläinen yleinen höpötysblogi puuttui. Mulla on aikasemmin ollu kelpieillä blogi, mutta se loppu aika lyhyeen sen takia, ettei aktiivista toimintaa juurikaan kys. kennelillä ollut.

Kennel Flattered. Ei se kovin omaperäinen kirjoitustyyliltään ole, mutta kertoilee meidän kuulumisia. Kätevä tapa kertoa kasvattajille kuulumisia ;)
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Minulla oli ennen Time Machinelle blogi, mutta sen päivittely jäi sitten laiskuuteni takia. :roll: Time Machinen remontin jälkeen on suunnitelmissa aloittaa sen kirjoittaminen uudelleen, tosin vähän eri tyylillä kuin viimeeksi, tuo vanha kun oli niin kulunut, ettei sitä kukaan jaksanut lukea..
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mie en oikeesti vaan jaksa päivittää, mulla on kyllä noille tommonen oma bloginsa, muttah.. blogi varmaan kannattaa rajoittaa vain 1-2 tärkeimmälle pääkennelille eikä noille pienille sivukenneleille? mulla on siis tämmönen mun v-kenneleille: klick
Mitä te muuten tonne blogiin kirjottelette? pentuesuunnitelmat, -kuulumiset yms kuulumiset ja merkittävät kisatulokset vai..? :D mulla on nimittäin sen kanssa ollut pikkunen probleema.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Peppi
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peppi »

^Mä kirjottelen merkittävimmät kisatulokset, pentuesuunnitelmat, kasvattien kuulumiset yms.
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Juinttu kirjoitti:Mitä te muuten tonne blogiin kirjottelette? pentuesuunnitelmat, -kuulumiset yms kuulumiset ja merkittävät kisatulokset vai..? :D mulla on nimittäin sen kanssa ollut pikkunen probleema.
Pentusuunnitelmat ja kisakuulumiset (tulokset & valioitumiset). Myös olen kirjoitellut jotain tuontireissuja, uusista koirista ja synnytyksistä. Välillä myös jotain normaali juttuja (mm. koulutusta), sairastelua ja koiran kuolemisesta. Sit olen myös keksinyt jotain vähän epätodellisempaa, esimerkiksi tihutöitä.
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Olen lukenut tätä töpöä ihan varmasti ennenkin, mutta sitten koko blogi asia on unohtunut jonnekkin aivojeni perukoille. Varmasti kirjoittaisin jos jaksaisin... Toisaalta eihän sitä, joka päivä tarttisi kirjoittaa ja nopeastihan se sujuisi muitten päivitysten lomassa. Pitää laittaa korvantaakse jos, vaikka ottaisin niskasta kiinni itseäni ja järkäisin blogin Pikkujutulle.. tai yhdistäisin yhden blogin kaikille kenneleilleni..
Juu ei huono ajatus laisinkaan, mutta joillakin se on sitten niin "näkymättömissä" siellä sivuilla, että saa kunnolla etsiä :D
Cian
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cian »

Mä tosiaan rupesin taas kirjottamaan blogia Dammelle. Mulle noi koirat on jotenki niin persoonia etten ees osaa kirjottaa luonteita niille, jotenki tää blogi mun mielestä selventää vielä jokaisen koiran persoonaa jos joku jaksaa ruveta lukemaan :D Mä kirjottelen blogiin yleisiä kuulumisia, kisatuloksia ja pentu höpinöitä, oonkin laittanut luokitteluun pennut niin jos pennunostaja sattuu eksymään tuonne niin löytää nopeasti viimeisimmät uutiset pentueista :)

Itse luen ihan vakkarina Meripelastajan blogia, mutta nyt kattelen kaikki tän topan blogit läpi, ehkäpä löytyy uusia lemppareita :)
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am
Kitu
Vuohenruokaa

Heheh nyt tein blogin Pikkujutulle, mutta ulkoasua en sitten millään osaa taiteilla :/

//No voinhan mä luovuttaa tän osoitteen, vaikka ihan kauhean ***** ulkoasu nyt onkin :( älkää katsoko :lol:

//Tein toiseen paikkaan jt. uusi osoite ^^
Kitu
Vuohenruokaa

Muuten aattelin, että tänne turrilaan voitas tehä töpö jonne listataan kaikkien kenneliden omat blogit. Olisko huono ehdotus?
Vastaa Viestiin