Kysymyksiä

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
schaf
Vuohenruokaa

Re: Kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja schaf »

^ Olethan huomannut, että sivuja tehdessäsi olet saattanut tehdä sivut EASY-puolelle? HTML-puolelle voi taasen liittää nuo koodit.
    • oh deer.
[/size][/color]
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

schaf kirjoitti:^ Olethan huomannut, että sivuja tehdessäsi olet saattanut tehdä sivut EASY-puolelle? HTML-puolelle voi taasen liittää nuo koodit.
Juu
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Indi
Ei riitä.

Viesti Kirjoittaja Indi »

schaf kirjoitti:^ Olethan huomannut, että sivuja tehdessäsi olet saattanut tehdä sivut EASY-puolelle? HTML-puolelle voi taasen liittää nuo koodit.
Ainakin, kun itse vähän aika sitten tein websille, siinä ei ollut enää edes vaihtoehtoa HTML- vaan se piti itse sitten jälkikäteen käydä jostain asetuksista muoksimassa :<
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Indi kirjoitti:
Ainakin, kun itse vähän aika sitten tein websille, siinä ei ollut enää edes vaihtoehtoa HTML- vaan se piti itse sitten jälkikäteen käydä jostain asetuksista muoksimassa :<
Ai
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Byrento
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Byrento »

Enpä ole varma, mutta osaako joku sanoa, löytyisikö virtuaalimaailmasta kelpiekasvattajia? Omat taidot ei riitä löytämään sitten informaatiota, mutta jos joku tuntisi edes muutamaa kelpie hauvaa (:
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

^VMKL'n listalta löytyy muutamia kelpiekasvattajia(mm. minä itse tuon Enemy-kennelini kera :D ). Paina CTRL + F ja kirjoita hakukenttään "kelpie", jolloin kone hakee itsenäisesti kaikki kohdat joissa lukee kelpie.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Byrento
Syvällistä

kiitos whokilledbambi, saattaa olla että miun mukaan tarttuu jossain vaiheessa kelpolapsi jostakin :D
zerggie
Keilapallo

Viesti Kirjoittaja zerggie »

Mulla on kelpoja kasvattaja Neon Greft :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
Byrento
Syvällistä

Veerr, en saanut sivuja toimimaan, mutta innolla tutustun heti kunhan aukeaa :D
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Indi kirjoitti:
Kyllä siellä edelleenkin saa luotua suoraan HTML-puolelle, mutta silloin osoite NIMI.hostwebs.com. En sitten tiiä, pystyykö vammaosoitteen kiertämään sillä, että luo eka Easylle tunnuksen ja sitten muuttaa tunnuksen tyyppiä.

Mutta joo, saa tehtyä suoraan HTML:lle edelleen, se on vaan piilotettu sinne.

Ja noissa valmisulkoasuissahan menetellään niin, että tehdään vaikka kokonaan uusi sivu, esim. sivu.html, ja laitetaan siellä ulkoasun sivulla oleva koodi kokonaisuudessaan sinne uuden sivun editoriin. Ja kaikki kyseessä olevan ulkoasun kuvat ja mahdolliset CSS-tiedostot pitää ladata omalle koneelle ja sen jälkeen sinne sivutilalle.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

^ Joo, sen x.hostwebs.com -osoitteen pystyy välttämään tekemällä easylle ja muuttamalla sitten html:ksi. :D
schaf
Vuohenruokaa

^^ ja ^

MI-TÄH?! Siis minen ole tommosesta koskaan kuullut, ja mulla ainakin toimii erinomaisesti ihan joku.webs.com HTML:llä? o.o
    • oh deer.
[/size][/color]
Timberwolf
Velho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Nykyään jos luo tunnuksen suoraan HTML-puolelle, niin tulee pakotetusti hostwebs.com-osoite.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
schaf
Vuohenruokaa

Milloinkas tällainen sääntö tuli? Mine loin viimeksi muutama viikko sitten sivun.
    • oh deer.
[/size][/color]
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

^ Ei siitä varmaan paria viikkoa kauempaa ole, kun näköjään kolme viikkoa sitten viimeksi tein tunnuksen tuonne ja silloin sain suoraan webs.comiksi.
Lukittu