Nauriksen jodlaavat naurikset ja juurekset!
- Emine
- Kriisissä
Nauriksen jodlaavat naurikset ja juurekset!
Heippadidei!
Nyt on Nauruloitsu alias Nauris saanut vihdoin uuden kuosinsa julkistamiskuntoon! Viimeksi ulkoasu oli mustapunainen joten ajattelin että nyt ois jonkun raikkaamman aika, kun kesäkin on. ;)
Kaikilla koirilla ei ole vielä luonnetta, mutta olen ne kirjoittamassa kunhan aikaa ja inspistä riittää. Haluaisin kommenttia toimivuudesta, ulkonäösta ja etenkin noista taulukoista, sillä vaihdoin ne vanhoista uusiin (ja aikaisemmin koirien kisataulukot oli erillisillä sivuilla, sillä taulukkojen ollessa koiran sivulla sivut näyttivät sotkuisilta). Oon myös uudistanut hiukan etusivun tekstiä, sekä lisännyt pentuesivuille tekstit.
Mutta pidemmittä puheitta kippurahäntien joukkoon!
//Ainiin ainiin ja ulkoasusta suuri kiitos riolelle sekä koodauksesta Kirsille! &.&
Nyt on Nauruloitsu alias Nauris saanut vihdoin uuden kuosinsa julkistamiskuntoon! Viimeksi ulkoasu oli mustapunainen joten ajattelin että nyt ois jonkun raikkaamman aika, kun kesäkin on. ;)
Kaikilla koirilla ei ole vielä luonnetta, mutta olen ne kirjoittamassa kunhan aikaa ja inspistä riittää. Haluaisin kommenttia toimivuudesta, ulkonäösta ja etenkin noista taulukoista, sillä vaihdoin ne vanhoista uusiin (ja aikaisemmin koirien kisataulukot oli erillisillä sivuilla, sillä taulukkojen ollessa koiran sivulla sivut näyttivät sotkuisilta). Oon myös uudistanut hiukan etusivun tekstiä, sekä lisännyt pentuesivuille tekstit.
Mutta pidemmittä puheitta kippurahäntien joukkoon!
//Ainiin ainiin ja ulkoasusta suuri kiitos riolelle sekä koodauksesta Kirsille! &.&
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: Nauriksen jodlaavat naurikset ja juurekset!
oon tätä ihkutellutkin jo, mutta siis toi on hemmetin ihana leiska ja Nauris on muutenkin yks virtuaalimaailman helmiä (: <3
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Emine
- Kriisissä
^ awww kiitos, olipa ihanasti sanottu! <3_<3
- Noemie
- Syvällistä
Mä tykkään kyllä näistä väreistä kovasti, kivan kesäiset. Tosi söpö kuvakin tuossa vasemmalla ja toi jodlaus ja ulvonta-juttu on tosi hauska, sopii hyvin tälle "haukkumattomalle" basenjille ;> Tykkään siitä että kennelillä on blogi.
Sitten sivuista vähän. Aluksi pitää sanoa että mua jotenkin häiritsi toi iso valkoinen osa oikealla, kun tekstit loppuvat. Tuntuu että sinne jää vain pelkkää tyhjää tonne oikealle ja se jotenkin vähän häiritsi aluksi (muttei enää kun olen sivuja jo vähäsen aikaa katsellut), mutta ulkoasu on aivan ihana <3
Koirilla on tosi kivat sivut ja nuo perustiedot tuolla vasemmalla on kiva juttu (: Taulukot on musta jotenkin... ahtaat? Mutta värit sopii hyvin ulkoasuun ja kaikilla koirilla hienot kuvat. Tykkään tosi paljon siitä että niillä on myös muunlaisia kuvia, kuin pelkät seisomakuvat, plussaa siitä!
Copyt on hyvin esillä, englanninkielinen selostus myös plussaa.
Onnittelut vielä siitä että Naurunloitsun on pysynyt pystyssä näin kauan! 8D
Sitten sivuista vähän. Aluksi pitää sanoa että mua jotenkin häiritsi toi iso valkoinen osa oikealla, kun tekstit loppuvat. Tuntuu että sinne jää vain pelkkää tyhjää tonne oikealle ja se jotenkin vähän häiritsi aluksi (muttei enää kun olen sivuja jo vähäsen aikaa katsellut), mutta ulkoasu on aivan ihana <3
Koirilla on tosi kivat sivut ja nuo perustiedot tuolla vasemmalla on kiva juttu (: Taulukot on musta jotenkin... ahtaat? Mutta värit sopii hyvin ulkoasuun ja kaikilla koirilla hienot kuvat. Tykkään tosi paljon siitä että niillä on myös muunlaisia kuvia, kuin pelkät seisomakuvat, plussaa siitä!
Copyt on hyvin esillä, englanninkielinen selostus myös plussaa.
Onnittelut vielä siitä että Naurunloitsun on pysynyt pystyssä näin kauan! 8D
I summer! classic, but so true.
- Emine
- Kriisissä
Kiitos kommentista ja onnitteluista Noemie! :--D Se tekstikenttä on sen takia niin pieni, että ulkoasu näkyisi oikein kaikilla koneilla (siis koodattu sopimaan 1024 -levyiselle näytölle). Taulukot on joo ehkä pikkasen ahtaat, sen itsekin huomasin. Voisin niitä katella jossain vaiheessa uudestaan. :>
- Mineas
- Ammattimouhoaja
- Viesti:
Hihii kommentoidaanpas sitten ;) Eli toi ulkoasuhan on ihan pörrfecto, niin kesänen ja noi värit ja kuvat ja kaikki. Noi otsikon alla olevat tekstijutut on kivoja, joskin mä aina onnistun jotenki ignooraamaan ne. Englanninkielinen selitys on tollain sopivassa paikassa ja selkee. Teksti on kans muutenkin hyvää ja selkeetä, sitä on kiva lukea. Ton tekstissä olevien otsikkojen fontti ei ehkä iske silmään parhaalla mahollisella tavalla, mutta toisaalta se taas sopii ton varsinaisen otsikon kanssa. Ja noista basenji-silueteista en nyt rupee höpisemään, kun sanoin niistä jo mesessä :D Koirien sivut on tosi kivat, ihanat noi kunnon isot kuvat! Ja perustiedot+kuvat on kivasti tuolla reunassa (joskin taas mulla kesti hetken löytää ne sieltä :D). Kisakalenterit tosiaan turhan ahtaat, auttaisko jos sitä just leventäis ja ehkä ottais keskityksen pois? Tulis ainakin selkeemmän näkönen, kuin että siinä olis tekstijutut keskitetty. Mut joo tälläin selonteko tälläkertaa, oikee sekava ja sillain :D Nauris on niin ihuna kennel ja sun basenjis on liian nättejä!
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Huh, meinasin juuri itse tehdä samankaltaisen leiskapohjan samoilla väreillä, mutta onneksi jäi tekemättä niin Nauris saa loistaa tällä näin!
Värit ovat ihanat ja nuo naperot ulkoasussa oikein suloisia <3 Tekstitkin ovat okei, vaikka pari kirjoitusvirhettä löytyi (mm. kaikenväriset kirjoitetaan yhteen).
Jos joku erityisesti jäi häiritsemään, niin nuo taulukot pistävät inhottavasti ainakin minun silmääni. Ne ovat sotkuisia ja ahtaita, enkä usein pidä rajoista taulukoissa.
Suloinen kennel Nauruloitsun on aina kuitenkin mielessäni ollut ja tulee jatkossakin olemaan! Onnea ja menestystä sinulle ja kippurahännillesi c:
Värit ovat ihanat ja nuo naperot ulkoasussa oikein suloisia <3 Tekstitkin ovat okei, vaikka pari kirjoitusvirhettä löytyi (mm. kaikenväriset kirjoitetaan yhteen).
Jos joku erityisesti jäi häiritsemään, niin nuo taulukot pistävät inhottavasti ainakin minun silmääni. Ne ovat sotkuisia ja ahtaita, enkä usein pidä rajoista taulukoissa.
Suloinen kennel Nauruloitsun on aina kuitenkin mielessäni ollut ja tulee jatkossakin olemaan! Onnea ja menestystä sinulle ja kippurahännillesi c:
- Emine
- Kriisissä
Kiitti kommentista Danay! Oohho, pitääpä korjailla kirjoitusvirheet. Mitä tarkoitat rajoista taulukoissa, eihän noissa ole rajoja? :o tai sitten mä käsitin väärin jotain.
En oo nyt ollut himassa mutta pian varmaan korjailen noita taulukoita ettei ne olisi noin ahtaat.
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Minulla taulukoissa näkyvät kyllä hyvin selkeät rajat :<? Käytössä Opera.
- Emine
- Kriisissä
Oho! Mitä kummaa, ei se mulla noin näy ja käytössä IE sekä mozilla. :o Mikähän tuonkin nyt sitten aiheuttaisi. No mutta hyvä että sanoit asiasta! Koitan korjata ton mutta toi ei ole niin paha juttu etteikö sitä voisi sikseenkin jättää. Ikävää kyllä :/
// Nyt on toi taulukoiden rajaongelma korjattu! Kiitos (taas) Kirsin avun
// Nyt on toi taulukoiden rajaongelma korjattu! Kiitos (taas) Kirsin avun