M: suomenlapinkoiria ja saksanmetsästysterriereitä

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
iina
Nakkisotilas

M: suomenlapinkoiria ja saksanmetsästysterriereitä

Viesti Kirjoittaja iina »

Nyt on tullut minun aikani virtuaalipuolella siihen pisteeseen että virtuaalihommat on melkeinpäkin loppunut kokonaan, joten myyntiin tulee koirani.
Katson tarkasti minne koirat annan, joten toivon, että ilmoitat viestissäsi selvästi minne koira menisi ja mielellään jos kisanäyttöä antaisit niin olisi mukavaa. :))

Suomenlapinkoirat: (* merkittyjen koirien kuvat mukaan!)
BH Ábolás Mr Fjalla "Fari" MYYTY
BH EK2 JK1 VPVA TK1 Flouris Richard "Riksu" MYYTY
BH Joikutassun Dolalaš Dollarieban "Riina" * MYYTY
BH RH-E VPVA vFIN MVA vKRE MVA vSWE MVA vBEL MVA vGBR MVA vLT MVA vjBELW-07 RUSJW-07 vjKREW-08 vJV-08 vjDKW-09 Joikutassun ieža "Sisko" * (vain toinen kuva, kunhan kysyy elinalta) VARATTU

Saksanmetsästysterrierit: (* merkittyjen koirien kuvat mukaan!)
vKREW-09 vNW-09 vMV-09 Hürlsvegr Jagr mr Fyr "Ike" * MYYTY
vKREW-09 vNW-09 vMV-09 Hürlsvegr Jagr Beträchtlich "Mella" * MYYTY

Muiden koirien, kuten: Deattan Ukkosrummun, Pikkupeikon oman Komeetan ja Deattan Karhun Kauhun kohtalo selviää myöhemmin. : )) Ensin otan kasvattajiin yhteyttä.
Janina
Höpsö veitikka

Re: M: suomenlapinkoiria ja saksanmetsästysterriereitä

Viesti Kirjoittaja Janina »

Olisin kiinnostunut Joikutassun iežasta. :)

Foxstyle & Beonesta tulisi sen uusi koti, olen laittamassa muutkin lapparini sinne. Minulla on pari muutakin lapparia, ja olen melko kiinnostunut rodusta myös irl. Kisanäyttöä Nadjalta, Dracolta ja Jalilta. Olen ollut pienellä tauolla kevään ajan, mutta yritän parhaani mukaan palata. Ja jo valmiiksi vähän kisatun koiran kanssa voisi olla minulle pienempi kynnys aloittaa tosissaan kisaamaan, kun kaikkea ei tarvi tehdä ihan alusta asti. Minulla on luvat Jehnajaan joten ottaisin tuon toisenkin kuvan mukaan. Voisin lupailla loppuelämän suhteellisen aktiivista kotia, myyn koiriani vain hätätilanteessa. :)
iina
Nakkisotilas

Kuulostaa oikein mukavalta kodilta Siskolle, joten taidanpan antaa Siskon sinulle. : D
Sivuja mahdollisimman nopeasti.
Siskoa saa käyttää jalostukseen, mutta jalostusasioista kannattaa keskustella aina kasvattajan kanssa (tässä tapauksessa Satmin kanssa).
Ja Siskon sivuilla ei välttämättä ole ihan kaikkia sen näyttely tuloksia, joten jos on aikaa niin niitä voi katsella, mutta ei kannata tämän kevään näyttelyjä katsoa koska en ole ilmoittanut sitä moneen kuukauteen yhtään mihinkään, vaan paremminkin 09-10(alku vuosi/talvi) ajan näyttelyt kannattaa selata läpi! : DDDD
iina
Nakkisotilas

hei eikö kukaan oikeestikkaan haluu koiria? :(( pitänee heivata nää sit jonnekkin pois.
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Mä voisin olla kiinnostunut ottaan Joikutassun Dolalaš Dollarieban, Riinan Windyheart'siin.
Koiriahan siellä on jo ennestään, mutta ainakin paimennukseen ja agilityyn pääsisi näin aluksi kisailemaan, sekä palvelus- ja pelastuspuolelle. Myös toko otettaisiin mukaan jossain vaiheessa :-) Tietty jos on jotain muita lajeja missä pitäisi kisauttaa, niin nekin on ok ja näissä kisataan kanssa :-) Hupilajeina siinä rinnalla sitten flyball ja koiratanssi, joissa mahd. satunnaista kisautusta.
Olisiko pieni pentue mahdollista teettää tulevaisuudessa? :-)
iina
Nakkisotilas

kuulostaa mukavalta. :)) toki olisi mukavaa jos näyttelyissä joskus kävisi. :D esimerkiksi jos ilmoittaisit se vaikka näihin suurimpiin voittajanäyttelyihin!
Mutta kyllä, sivuja mielellään mahdollisimman nopeasti! :D
Pentueen saa teettää, mutta aina kannattaa keskustella kasvattajan kanssa, sillä satmi tietää parhaiten millaisia suunnitelmia sisarusten omistajilla on pennuttamisen suhteen. :))
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Näyttelyissä tietysti välillä käytän :-)

Riina esittäytyy, hihkase jos on jotain muutettavaa.
iina
Nakkisotilas

hyvältä näyttää! :D eikun kisaamaan!
wohweli
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja wohweli »

Hei!

Olisin kiinnostunut tuosta Flouris Richardista joka on ihanan näköinen ja selvästi menestynyt koira. Oikein pelottaa tuo palkintojen määrä : D Haluaisin sen kenneliini: http://pihkavuorenkennel.nettisivu.org Kennel on uusi ja ilmoitin ainokaisen ja "ensimmäisen" koirani Pihkavuoren Pikku-Myyn ranskan voittaja kisoihin juuri : ) Hyvän kodin varmasti minulta saisi tuo söpöläinen ja näyttelyissä sitä Myyn kanssa käyttäisin ja kenties agilityäkin harrastaisin : ) 1 pentuekin Myylle on suunnitteilla ensivuonna, että uros ehdoikkaita selailen täällä ensivuotta ajatellen : D

Wohweli
Jospa koirillekin koittaisi kissan päivät.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Heippa ! Olisin kiinnostunut FLOURIS RICHARD & HÜRLSVEGR JAGR BETRÄCHLICH nimiistä koirista. Koirat pääsisivät vähän aika sitten aloittaneeseen kenneliin. Koirien kanssa alamme kisailla niin PK:ssa kuin agilityssä ja näyttelyissä. Koiria olen tässä paljon ilmoitellut näyttelyihin. Vaikka kennelimme kasvattaa Shetlanninlammaskoiria & Kultaisianoutajia saatettaisiin Mellalla pennut teettää. Toivon saavani ainakin Mellan (:. Tässä sinulle vielä kennelimme linkki http://virtuaalikennelciarens.webs.com/
Kuva
wohweli
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja wohweli »

jaiks : o Nyt on minulla kilpailija Flouris Richardista : D!!
Jospa koirillekin koittaisi kissan päivät.
iina
Nakkisotilas

eiköhän riksu lähde ensimmäisenä sitä kysyneelle, eli wohwelille! Ja mella voipi lähteä Ciarensille : )) eikun sivuja ja kisaamaan!!!
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Nyt on Mellan sivut tehty !. No photo kohdissa pitäisi olla tekstiä mutta jotain tapahtui ! ;) http://ciakoirat.webs.com/mella.html
Kuva
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

http://www.vimma.net/jokiharju/sisko.html

Mä pyrin tekemään lähipäivien aikana Siskon sivut tähän osoitteeseen, laitoin osotteen jo että tiedät että olen vielä neitiä ottamassa :)
welmu
Nostaa rautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja welmu »

Mä voisin olla kiinnostunut Hürlsverg Jag Mr Fyristä. Pääsisi asustelemaan Yksityisiin. Kisautuksesta sen verran, että aika agility ja näyttely-painotteista olisi.
Dilis - vehnäterrierit vuodesta 2012
Vastaa Viestiin